کدهای تقلب بازی Red Dead Redemption 2
کیوان آمیرزاده

بهترین رمزها و کدهای تقلب بازی Red Dead Redemption 2

کیوان آمیرزاده 25 آذر 1402 بدون دیدگاه
14,121 بازدید

اگر از علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های ویدیویی هستید، قطعا نام کمپانی مشهور Rockstar به گوش شما خورده است. این کمپانی در نسل هشتم، تنها یک عنوان را روانه بازار کرده است و طولی نکشید تا این اثر تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های عرضه شده در این نسل شد؛ Red Dead Redemption 2. این بازی علاوه بر داستانی زیبا و شخصیت‌پردازی‌های دوست داشتنی، دنیایی وسیع و سرشار از ماجراجویی‌های جذاب را به بازیکنان ارائه می‌دهد. وجود کدهای تقلب در هر بازی ویدیویی اجتناب ناپذیر است و تجربه‌های جذابی را به خوردتان خواهد داد. با بهترین کدهای تقلب بازی Red Dead Redemption 2 آشنا شوید. با استفاده از کدهای تقلب بازی رد دد ریدمپشن 2 تجربه جدید و منحصر به فردی را در دنیای غرب وحشی به خورد خود خواهید داد.

سرگرمی جدید با بهترین کدهای تقلب بازی Red Dead Redemption 2

با اینکه گشت و گذار در محیط‌های پرجزییات این بازی، بسیار سرگرم کننده است اما با کدهای تقلب، جذاب‌تر هم می‌شود! واقع‌گرایانه بودن، یکی از مهم‌ترین المان‌های جدا نشدنی در این اثر دوست داشتنی هستند اما در برخی مواقع، همین واقع‌گرایانه بودن باعث محدودیت‌های اذیت‌کننده‌ای می‌شوند. به همین دلیل شما می‌توانید با استفاده از چندین کد تقلب، برخی از محدودیت‌های بازی را دور بزنید و همه چیز را به آتش بکشید! پس با ما در معرفی بهترین کدهای تقلب بازی Red Dead Redemption 2 همراه باشید.

13) آیا به عنوان یک دلقک، خوشحال‌ترید؟

کدهای تقلب بازی رد دد ریدمپشن 2

با اینکه اکثر کدهای تقلب بازی رد دد ریدمپشن 2 را می‌توان درجا فعال کرد، برای باز کردن این کد تقلب باید چند کار انجام دهید. ابتدا باید بازی را به طور کامل به اتمام برسانید و سپس روزنامه شماره 73 Blackwater را خریداری کنید. به همین دلیل نمی‌توان از این کد تقلب هنگام بازی کردن با آرتور استفاده کرد. در صفحه مربوط به کدهای تقلب، جمله “?Would you be happier as a clown” را بنویسید تا یک واگن سیرک جلوی شما ظاهر شود! البته این کد تقلب کار بیشتری به جز این انجام نمی‌دهد و به جز ظاهر مسخره این واگن، قابلیت خاص دیگری در این وسیله پیدا نمی‌کنید.

12) هر وقت دوست دارید، تبدیل به یک احمق شوید!

بازی Red Dead Redemption 2

محیط‌های Red Dead Redemption 2، بسیار زیبا و زنده طراحی شده‌اند؛ به طوری که بسیاری از بازیکن‌ها دوربین بازی را در حالت اول شخص قرار می‌دهند تا با تمام وجود از نگاه کردن منظره‌های بازی لذت ببرند. البته شما می‌توانید این کار را حین مست بودن انجام دهید! برای این کار، جمله “A fool on demand” را در صفحه مربوط به کدهای تقلب بنویسید تا شخصیت شما بلافاصله مست شود. گیم‌پلی بازی در حالت مست بودن، دستخوش تغییرات قابل توجهی می‌شود و شروع کردن یک تیراندازی بزرگ در شهر، آن هم موقعی که شخصیت شما مست شده است، تجربه ای خنده‌دار و سرگرم کننده است.

11) فقط بدو!

کدهای تقلب بازی Red Dead Redemption 2

دنیای این بازی علاوه بر زیبایی، وسعت بالایی نیز دارد؛ پس اگر بخواهید به دو نقطه مخالف نقشه بروید، رسیدن به مقصدتان بسیار زمان‌بر خواهد بود. با اینکه این کد تقلب، قابلیت Fast Travel را به بازی اضافه نمی‌کند اما کمکی که نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ اسب مسابقه‌ای! پس جمله “!Run! Run! Run” را در صفحه مربوط به کدهای تقلب بنویسید. این اسب، سرعت بسیار بالایی دارد و می‌تواند مسافت‌های طولانی را در مدت کوتاه‌تری طی کند. البته اگر به دنبال روش‌های سریع‌تر برای حرکت در نقشه بازی هستید، “راک اِستار” روش دیگری در اختیارتان قرار نمی‌دهد و شاید بهتر باشد که به دنبال مادهای مربوط به این مسئله باشید.

10)  آزادی عمل بیشتر

آزادی عمل بیشتر در بازی رد دد ریدمپشن 2

اگر شما مدام به دنبال کشتن و ایجاد نابودی و آشوب در شهرهای بازی باشید، جایزه‌ای بر روی سر شما قرار می‌گیرد و شکارچیان جایزه به دنبال شما فرستاده می‌شوند. این قابلیت برای واقع‌گرایانه‌تر کردن بازی است اما آزادی عمل بازیکنان را کمی محدود می‌کند. اگر دوست ندارید کسی جلوی آشوب به پا کردن شما را بگیرد، جمله “You want freedom” را در صفحه مربوط به کدهای تقلب بنویسید تا سطح جایزه‌ای که روی سر شما قرار دارد، کاهش پیدا کند. حال می‌توانید بدون اینکه هیچ NPC اعصاب‌خرد کنی به دنبال شما بیفتد، یک شهر را به طور کامل به آتش بکشید! به همین دلیل؛ این یکی از بهترین کدهای تقلب بازی Red Dead Redemption 2 به حساب می‌آید!

9) مجازات حداکثری

کد تقلب بازی Red Dead

این کد تقلب، مخصوص بازیکنانی است که به دنبال یک اکشن تمام نشدنی و ناب هستند. جمله “You want punishment” را در صفحه مربوط  به کدهای تقلب بنویسید تا بلافاصله وارد یک اکشن بزرگ شوید. پلیس‌های بازی، بی‌وقفه به شما حمله می‌کنند و تنها بازیکنانی که مهارت بالایی در تیراندازی دارند می‌توانند برای مدت طولانی دوام بیاورند. نکته قابل توجه این است که نیروهای پلیس تا کشته شدن شما، مدام به حمله خود ادامه می‌دهند؛ پس با مهمات و تجهیزات کامل این کد تقلب را فعال سازی کنید. اگر می‌خواهید در تیراندازی با یک سلاح خاص، ماهرتر شوید این کد تقلب می‌تواند کمک زیادی به دقت تیراندازی شما کند. البته ترکیب کردن این کد تقلب با چند کد تقلب دیگر، می‌تواند یکی از سرگرم‌کننده‌ترین تجربه‌های ممکن را به شما هدیه دهد!

8) دانش بی حد و مرز

کد تقلب رد دد 2

سیستم Crafting یا همان ساخت و ساز در بازی، می‌تواند جذاب یا حوصله‌سربر باشد. بازیکنان کمی هستند که مدت زمان زیادی را صرف ساخت و ساز می‌کنند. برخی از ابزارهای قابل ساختن، جذابیت بالایی دارند اما اگر برای استفاده از آنها مجبور باشید تا زمان زیادی را در دنیای بازی بگردید تا یکی از آنها را پیدا کنید، احتمالا خیلی به دنبال استفاده کردن از آن نخواهید رفت. پیدا کردن یا خریدن دستورالعمل ساخت ابزارهای مختلف، می‌تواند اذیت‌کننده باشد؛ مخصوصا برای بازیکنانی که پس از اتمام بازی، به دنبال شروع کردن بازی از نو هستند. با نوشتن کد “Eat of knowledge” در صفحه مربوط به کدهای تقلب، تمام دستورالعمل‌های ساختن ابزارهای مختلف، برای شما آزاد می‌شود و دیگر نیازی نیست پول و زمان خود در بازی را صرف خریدن یا پیدا کردن دستورالعمل‌های مختلف کنید.

7) سلاح‌ های رایگان

کد تقلب سلاح در بازی Red Dead Redemption 2

اگر با سری بازی Grand Theft Auto آشنایی داشته باشید، احتمالا با این کد تقلب نیز آشنایی دارید! ایجاد آشوب و لذت بردن از اکشن در Red Dead Redemption 2، هزینه‌بر است؛ سلاح‌های گران‌قیمت باعث می‌شود تا شما نتوانید با سلاحی که دوست دارید وارد تیراندازی‌های باشکوه خود شوید! برای حل کردن این مشکل، جمله “Greed is American Virtue” را در صفحه مربوط به کدهای تقلب وارد کنید تا چهار اسلحه رایگان را با مهمات کامل دریافت کنید. این سلاح‌ها شامل یک شاتگان، دو اسلحه کمری و یک bolt-action rifle است. البته لازم به ذکر است که شما باید چپتِر سوم بازی را به اتمام برسانید و با خرید یک روزنامه، این کد تقلب را آزادسازی کنید.

6) تیر بی‌نهایت

تیر بی نهایت بازی Red Dead 2

برخی از بازیکنان مدام به دنبال اکشن و تیراندازی‌های بی‌وقفه هستند که این مسئله می‌تواند به سرعت مهمات شما را در حین یک تیراندازی بزرگ، به اتمام برساند. اگر شما یک سلاح محبوب داشته باشید که مدام از آن در تیراندازی‌ها استفاده کنید، به سرعت با کمبود مهمات برخورد می‌کنید که می‌تواند ضدحال بزرگی باشد! برای داشتن مهمات بی‌نهایت، جمله ” Abundance is the dullest desire ” را در صفحه مربوط به کدهای تقلب وارد کنید تا محدودیتی برای ایجاد یک میدان جنگ نداشته باشید. این کد تقلب تا زمانی که روزنامه شماره 27 New Hanover در شهر Valentine را خریداری نکرده باشید، قابل استفاده نیست که البته از شروع بازی تا رسیدن به این شهر، یکی دو ساعت بیشتر طول نمی‌کشد.

5) باز شدن کامل نقشه

کد تقلب نقشه بازی Red Dead 2

گشت و گذار در این بازی، یکی از جذاب‌ترین بخش‌های آن است. با رسیدن به نقاط جدید در محیط، بخش‌های جدیدی روی نقشه شما نمایان می‌شود و سازندگان برای جذاب نگه داشتن گشت و گذار، ماجراجویی‌های زیادی را در نقاط مختلف بازی قرار داده‌اند.. اگر جزو آن دسته بازیکنان هستید که به دنبال نقاط خاصی از نقشه هستید و زمان یا حوصله باز کردن تمام نقشه خود را ندارید، می‌توانید جمله “You long for sight and see nothing” را در صفحه مخصوص کدهای تقلب بنویسید تا نقشه بازی کامل برای شما آزاد شود. برای باز کردن این کد تقلب، ابتدا باید چپتِر سوم بازی را به اتمام برسانید و روزنامه شماره 47 Saint Denis را خریداری کنید.

4) شخصی‌ سازی بدون محدودیت

بهترین کدهای تقلب بازی Red Dead Redemption 2

شخصی‌سازی لباس‌‌های آرتور، یکی از بخش‌های بسیار سرگرم‌کننده بازی است. لباس‌های متنوع در بازی، تیپ شخصیت شما را می‌تواند از یک کابوی غرب وحشی به یک انسان متمدن امروزی، تغییر دهد. متاسفانه بسیاری از لباس‌ها در بازی تا زمانی که شما چالش‌ها یا ماموریت‌های خاصی را انجام دهید، قفل هستند. با نوشتن جمله “Vanity. All is vanity” در صفحه مربوط به کدهای تقلب، می‌توانید تمام لباس‌هایی که در بازی وجود دارد را آزاد کنید. دیگر هیچ‌گونه مانعی برای تبدیل شدن به خوش‌تیپ‌ترین شخصیت بازی در برابر شما قرار ندارد!

3) سوت زدن بدون محدودیت

بازی رد دد 2

احتمالا زیاد به موقعیت‌هایی برخورد کرده‌اید که به دلیل انجام یک ماموریت یا یک ماجراجویی، از اسب خود جدا شده باشید. معمولا در این مواقع، سوت زدن باعث می‌شود تا اسب شما به سمتتان بیاید اما اگر فاصله شما تا اسب خود زیاد باشد، مجبور می‌شوید تا قبل از سوت زدن به اسب خود نزدیک‌تر شوید. با وارد کردن کد “Better Than My Dog” در صفحه مربوط به کدهای تقلب، این محدودیت از بین می‌رود و دیگر هیچ‌گونه محدودیت فاصله‌ای بین شما و اسب خود برای سوت زدن وجود نخواهد داشت. پس از فعال کردن این کد اگر با سوت اول اسب خود را مشاهده نکردید، چندین بار پشت سر هم سوت بزنید تا مشکل برطرف شود.

2) استقامت نامحدود

ترینر بازی Red Dead Redemption 2

نوار استقامت در بازی می‌تواند دردسرهای خود را برای برخی از بازیکنان داشته باشد. دویدن دنبال یک حیوان که در حال فرار است یا شنا کردن سریع در رودخانه برای فرار از دست جایزه‌بگیرها، نوار استقامت شما را به سرعت خالی می‌کند. با اینکه این نوار، ماهیت‌های واقع‌گرایانه جالبی را به بازی اضافه کردن است ممکن است برای برخی از بازیکنان، دست و پا گیر باشد. شما با نوشتن جمله ” The Lucky Be Strong Evermore” می‌توانید نوار استقامت خود را نامحدود کنید و در هیچ موقعیتی با کمبود استقامت مواجه نشوید. برای استفاده از این کد تقلب، باید چپتِر پنجم بازی را به اتمام برسانید و روزنامه شماره 49 Saint Denis را خریداری کنید.

1) نامحدود کردن قابلیت Deadeye

قابلیت Deadeye بازی Red Dead Redemption 2

برویم سراغ یکی از بهترین کدهای تقلب بازی Red Dead Redemption 2. قابلیت “دِدآی” یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی به شمار می‌رود. این قابلیت، یک شبیه‌ساز از تیراندازی‌های پرسرعت و دقیق غرب وحشی است. تیراندازی سریع به دشمنان مختلف در کسری از ثانیه، بسیار لذت‌بخش است؛ مشکل اصلی از جایی شروع می‌شود که نوار دِدآی به سرعت خالی می‌شود و پر شدن دوباره آن کمی‌ زمان‌بر است. برخی ابزارها در بازی، کمک زیادی برای استفاده بیشتر از قابلیت دِدآی می‌کند اما برخی مواقع فکر نکردن به این نوار و تیراندازی‌های بی‌وقفه، جذابیت بیشتری دارد! با نوشتن جمله ” Be Greedy only for Foresight” در صفحه مربوط به کدهای تقلب، نوار دِدآی کاملا نامحدود می‌شود که می‌تواند جذابیت تیراندازی‌ها و آشوب به پا کردن‌های شما را چندبرابر کند!

جمع بندی

این هم لیست بهترین کدهای تقلب بازی Red Dead Redemption 2! در نظر داشته باشید که ترکیب کردن چندین کد تقلب به صورت همزمان، هیچ مشکلی به وجود نخواهد آورد و می‌تواند تجربه‌ای بسیار جذاب را در اختیار شما قرار دهد. البته اگر به دنبال قابلیت‌های خنده‌دارتر یا دیوانه‌وارتر هستید، بد نیست که سری به مادهای بازی نیز بزنید. به نظر شما ترکیب کردن کدام یک از کدهای تقلب بازی رد دد ریدمپشن 2 می‌تواند سرگرم‌کننده‌ترین تجربه ممکن را ارائه دهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بهترین کد تقلب بازی Red Dead Redemption 2 کدام است؟

بستگی دارد که به دنبال چه هدفی هستید اما قابلیت نامحدود دِدآی، می‌تواند جذاب‌ترین کد تقلب باشد.

۱
آیا می‌توان از کدهای تقلب روی کنسول‌ها نیز استفاده کرد؟

: بله؛ استفاده از این کدها در انحصار نسخه کامپیوتری نیست و دارندگان نسخه کنسولی نیز می‌توانند کدها را استفاده کنند.

۲
آیا می‌توان چند کد تقلب را همزمان فعال کرد؟

بله مشکلی به وجود نمی‌آید. امکان فعال کردن تمامی کد‌های تقلب بازی Red Dead Redemption 2 به صورت همزمان وجود دارد.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.