یحیی رحیمی

جدول فروش هفتگی بازی‌های ویدیویی: Red Dead Redemption 2 سال را با مقام اول به پایان برد

یحیی رحیمی 13 دی 1397 بدون دیدگاه
949 بازدید

تعطیلات خیلی شلوغی را پشت سر گذاشتیم و آمار عجیبی را درزمینه بازی‌های ویدیویی مشاهده کردیم. باوجود ترافیک زیاد بازی‌ها اما Red Dead Redemption 2 موفق به کسب دوباره مقام اول در جدول فروش هفتگی بریتانیا شد. این بازی جهان باز چندهفته‌ای است صدر جدول را در دستش گرفته است و به کسی اجازه نزدیک شدن نمی‌دهد.

آمار فروش امسال در روزهای منتهی به کریسمس نزدیک 33 درصد افت را نسبت به هفته پیش شاهد بود. در حالی Red Dead Redemption 2 موفق به کسب مقام اول شد، این FIFA 19 بود که جایگاه دوم را مثل هفته پیش کسب کرد و بعد از Call of Duty: Black Ops 4 بود که جایگاه سوم را کسب کرد. جالب است که بازی Super Smash Bros. Ultimate خود را به جایگاه چهارم کشانده است و محبوبیت چنین بازی‌هایی در بریتانیا عجیب به نظر می‌رسد.

البته فروش این بازی نسبت به هفته گذشته 29 درصد کاهش پیداکرده است و این مسئله جالبی برای ناشر بازی نیست. البته فروش کلی و جهانی بازی را که در نظر بگیریم، به عدد 5 میلیون نسخه در سه روز می‌رسیم که در نوع خودش بسیار خوب بود.

Battlefield 5 یک پله سقوط کرده است و به جایگاه پنجم رسیده است. این بازی آن‌چنان‌که باید مورد اقبال قرار نگرفت و نسبت به رقیب دیرینه‌اش عقب‌افتاده است. Forza Horizon 4 بعد از Battlefield قرارگرفته است. Spyro Reignited Trilogy خود را به هفتم کشانده است و Mario Kart 8 Deluxe نیز پشت سر او قرار دارد. همچنین Crash Bandicoot N.Sane Trilogy هنوز در بین ده بازی اول هفته قرار دارد.

Spider-Man کار خود در مقام دهم به پایان برده است اما این بازی هنوز هم سریع‌ترین انحصاری کنسول PS4 در زمینه فروش است. در ادامه می‌توانید لیست کامل این بازی‌ها را ببینید:

Last WeekThis WeekTitle
11Red Dead Redemption 2
22FIFA 19
33Call of Duty: Black Ops 4
54Super Smash Bros Ultimate
45Battlefield V
106Forza Horizon 4
67Spyro Reignited Trilogy
78Mario Kart 8 Deluxe
109Crash Bandicoot N.Sane Trilogy
810Spider-Man

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.