بازی Modern Warfare 3
ارحام ادبخواه

سازنده Modern Warfare 3 پیام‌های منفی و انتقادات را انگیزه‌بخش می‌داند

ارحام ادبخواه 1 آذر 1402 بدون دیدگاه
508 بازدید

شرکت اکتیویژن می‌گوید که واکنش‌های منفی حول محور بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به آن‌ها انگیزه می‌دهد. آن‌ها می‌گویند اگر کسی بازی را دوست ندارد، می‌تواند با به اشتراک گذاشتن انتقادات خود به سازندگان در بهبود اوضاع کمک کند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 که به تازگی منتشر شده، واکنش‌های منفی بسیاری دریافت کرده است. تقریبا همه افراد اتفاق نظر دارند که بازی Modern Warfare 3 در حد و حدود نام کالاف دیوتی نیست و نمی‌تواند با نسخه‌های سال‌های گذشته برابری کند. طبق گزارش‌های موجود این بازی تنها در طی 16 ماه ساخته شده که برای یک ویدیو گیم بزرگ به شدت کم است. در طی این مدت اوضاع توسعه دهندگان به گونه‌ای بوده که انگار باید با عجله مراحل ساخت بازی را به پایان برسانند.

اما با وجود تمامی این واکنش‌های منفی، استودیو اسلج‌‌همر گیمز حرف عجیبی زده است. یکی از اعضای استودیو ادعا کرده که آن‌ها حسابی تحت تاثیر واکنش‌های مثبت قرار گرفته‌اند. زک هادسون که کارگردان طراح بازی Modern Warfare 3 به شمار می‌رود، ادعا کرده که اعضای تیم از واکنش‌های موجود الهام گرفته‌اند. او اعتقاد دارد نظرات مردم کاری کرده است که زحمات استودیو اسلج‌همز ارزشش را داشته باشد.

زک هادسون در ادامه توضیح داده است:«ما از (واکنش‌های) منفی هم به عنوان محرک استفاده می‌کنیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن اصلاحات و بهبودها را اعمال کنیم. به ابراز واکنش‌های خود ادامه دهید!». طبق گفته این افراد تیم توسعه دهنده هنوز به روز رسانی‌های زیادی در برنامه دارند که بیش‌تر آن‌ها به بخش چندنفره بازی COD: MW3 مربوط می‌شوند. ظاهرا این به روز رسانی‌ها قرار است مشکل اسپاون شدن گیمرها را هم حل کند که تا این نقطه از کار حاشیه زیادی را به وجود آورده است.

بازی Modern Warfare 3

استودیو اسلج‌همر به اصلاح COD: MW3 خواهد پرداخت

اما مشکلات بازی مورد بحث به همین موارد محدود نمی‌شوند و بسیاری از افراد از سیستم Matchmaking هم شکایت دارند. ظاهرا این سیستم با محوریت مهارت گیمرها عمل می‌کند و به علت پاره‌ای از دلایل، تاثیری منفی روی تجربه نهایی گذاشته است. استودیو اسلج‌همر تا به حال واکنشی نسبت به سیستم Matchmaking نداشته و احتمالا باید برای اصلاح آن کمی بیش‌تر صبر پیشه کنیم.

بازی Modern Warfare 3 اولین نسخه از کالاف دیوتی است که تحت مالکیت مایکروسافت منتشر می‌شود. پس از کلی حاشیه و رفت و آمد، قرارداد میان اکتیویژن و مایکروسافت به ثمر نشسته و زین پس تمام فرنچایزهای اکتیویژن-بلیزارد در مالکیت مایکروسافت قرار دارد. البته که ردموندی‌ها قول داده‌اند تا یک دهه آینده به عرضه بازی‌های Call of Duty برای پلتفرم پلی استیشن ادامه دهند و حتی راه آن را به سمت کنسول‌های نینتندو هم باز کنند.

نظر شما در مورد بازی Modern Warfare 3 و حاشیه‌های آن چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.