گیم پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 کالاف دیوتی مدرن وارفر 2
محمد صادق شجاعی

هر آنچه از تریلر گیم پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 فهمیدیم

محمد صادق شجاعی 20 خرداد 1401 بدون دیدگاه
2,006 بازدید

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، در جریان رویداد Summer Game Fest، شرکت Activision گیم پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 (کالاف دیوتی مدرن وارفر) را به نمایش گذاشته است که در قالب آن می‌توانید تجربه هیجان‌انگیز این اثر را تماشا کنید.

همان‌طور که وعده داده شده بود، در بخشی از رویداد سامر گیم فست علاقه‌مندان و طرفداران سری Call of Duty موفق به تماشای گیم پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 شدند. به این واسطه می‌توانید یکی از مراحل بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 به نام Dark Water را مشاهده کنید که تجربه‌ای نفس‌گیر و در عین حال هیجان‌انگیز را ارائه می‌کند. علاوه بر این در گیم پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 شخصیت‌های آشنا و محبوب حاضر در این اثر یعنی Ghost ،Soap و Vargas دیده می‌شوند.

در قالب مرحله نمایش داده شده در رویداد Summer Game Fest، اعضای گروه Task Force 141 به کشتی دشمن نفوذ می‌کنند تا مانع از پرتاب موشک شوند. این ماموریت شروعی آرام داشته و اعضای گروه با مخفی‌کاری در راهرو‌های تنگ و برخورد‌های نزدیک با دشمن در کشتی پیشروی می‌کنند. اما خیلی زود اوضاع تغییر کرده و یک جنگ تمام عیار بین Task Force 141 و نیرو‌های دشمن شکل می‌گیرد. پایان بخش گیم پلی تازه‌ترین اثر سری Call of Duty نمایش بخش‌های مختلفی از دیگر مراحل اثر مذکور بوده که به کمک آن‌ها می‌توانید مکانیک‌های تازه و هوش مصنوعی ارتقایافته را مشاهده کنید.

گیم پلی Modern Warfare 2 نوید تجربه‌ای هیجان‌انگیز را می‌دهد

بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 که دنباله بازی Call of Duty: Modern Warfare، محصول سال 2019، محسوب می‌شود، توسط استودیو Infinity Ward ساخته شده است. این بازی روی تمامی پلتفرم‌ها با قیمت 70 دلار در دسترس قرار می‌گیرد. اگر از علاقه‌مندان بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 هستید، می‌توانید در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) این اثر را روی پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 تجربه کنید.

نظر شما در مورد گیم پلی بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 چیست؟ آیا مرحله Dark Water نظر شما را جلب کرده است؟ به نظر شما بازی جدید سری Call of Duty مورد استقبال طرفداران این مجموعه و علاقه‌مندان سبک تیراندازی اول شخص قرار خواهد گرفت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 چه زمانی منتشر می‌شود؟

این بازی در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) منتشر خواهد شد.

۱
بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 روی چه پلتفرم‌هایی در دسترس قرار می‌گیرد؟

این اثر را می‌توانید روی پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 تجربه کنید.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.