call_of_duty_mobile
مبین نعمت‌اللهی

انتشار نقشه‌ای جدید در فصل چهارم بازی Call of Duty Mobile؛ شروع فصل مشخص شد

مبین نعمت‌اللهی 27 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
537 بازدید

در آخرین بروزرسانی منتشر شده برای بازی کالاف دیوتی موبایل تحت‌عنوان The Tokyo Escape، محتویات و Battle Passهای جدیدی به بازی اضافه شد. در همین‌حال که مدت‌زمان کوتاهی تا آغاز فصل چهارم در سال 2021 باقی نمانده، تیم توسعه‌دهنده از نقشه‌ی خاطره‌انگیز Dome رونمایی کرد. Dome که نقشه‌‌ی بخش چندنفره بازی بوده، پیش از آن و در Modern Warfare 3 به نمایش درآمده بود.

نقشه‌ی Dome که در صحرا جریان دارد از ساختار و انسدادهایی برخوردار است که آن را به نقشه‌ای محبوب در میان بازی کنندگان تبدیل می‌کند. این نقشه که تنها برای بخش چند‌نفره بازی طراحی شده، 10 سال پیش و در عنوان ‌Call of Duty: Modern Warfare 3 پیاده‌سازی شده بود. Dome که از وسعت بزرگی برخوردار نیست، دربرگیرنده‌ی مبارزات تن‌به‌تن و چالش‌بر‌انگیزی برای بازی‌کنندگان خواهد بود. تیم خبری پارسی‌گیم به شما پیشنهاد می‌کند که از گنبد طلایی‌رنگ که تنها بخش کوچکی از نقشه را دربرمی‌گیرد، برای کمین کردن و پیاده‌سازی ادوات دفاعی خود استفاده نکنید.

Dome_MW3

در بخش دیگری از نقشه و در کنار گنبد، یک انبار مهمات همراه با 2 ورودی مجزا وجود دارد که در کنار آن، ساختمانی دربرگیرنده‌‌ی یگ اتاق اصلی و راهرو پشتی وجود خواهد داشت. همچنین لازم به‌ ذکر است که در این نقشه از بازی بازی Call of Duty Mobile تعداد زیادی از وسایل‌نقلیه که از جمله‌ی‌ آن‌ها می‌توان به M1A2 Abrams اشاره داشت، وجود دارد.

هر چند که زمان دقیقی از انتشار فصل چهارم بازی Call of Duty: Mobile اعلام نشده، اما می‌توان به این مهم اشاره داشت که بازی هم‌اکنون و بر روی سیستم‌عامل‌‌های اندروید قابل دانلود است.

زمان و محتویات فصل چهارم Black Ops Cold War و Warzone

از آنجا که هر دو بازی Call of Duty: Black Ops Cold War و Warzone در اواسط فصل سوم خود به‌سر می‌برند و از آنجا که شرکت Activision و تیم توسعه‌دهنده یعنی استودیو Treyarch تاریخ آغاز مرحله‌ی جدید بازی را اعلام نکردند، به‌نظر می‌رسد که ماه آینده میلادی زمان احتمالی فاز جدید خواهد بود.

لازم به ذکر است که Battle Pass حال‌حاضر در تاریخ 16 ژوئن خاتمه می‌یابد و از آنجا که به‌نظر نمی‌رسد که شرکت Activision رویدادی خاصی را از پیش برنامه‌ریزی کرده باشد، می‌توان انتظار آن را داشت که فصل چهارم با اختلاف چند روز از زمان پایان یافتن Battle Pass کنونی آغاز شود. این بدان معناست که شما تمامی چالش‌های ‌Battle Pass را پیش از زمان موعد تکمیل و بعد از آن، Battle Pass جدیدی که محتملا برای فصل چهارم مورد استفاده قرار خواهد گرفت را دریافت کنید. در رابطه با محتویات فصل چهارم اطلاعات چندانی در دسترس نیست و از محتویات فصل سوم می‌توان به تاکید آن بر بمب هسته‌ای و نابودی نقشه‌ی Warzone اشاره داشت. جایی که گذری بر تاریخ و سیر کردن در چندین دهه‌ مختلف از جمله المان‌های رایج در بازی بود.

منبع: Dexerto

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.