بازی پلی استیشن پلاس
ارحام ادبخواه

بازی‌های ماه نوامبر 2023 پلی استیشن پلاس رونمایی شدند

ارحام ادبخواه 25 آبان 1402 بدون دیدگاه
154 بازدید

سونی طبق رسم همیشگی از بازی‌های پلی استیشن پلاس ماه جدید میلادی رونمایی کرد. بازی‌های ماه نوامبر سال 2023 هرچند که آثار بزرگ و معروفی نیستند، اما می‌توانند تجربه‌های هیجان انگیزی را به وجود آورند.

سونی با پستی که در بلاگ پلی استیشن منتشر کرد لیست بازی‌های پی اس پلاس نوامبر 2023 را با طرفداران به اشتراک گذاشت. طبق این لیست 14 بازی جدید راه خود را به سرویس اشتراکی پلی استیشن پیدا می‌کنند. از این میان این آثار 9 عدد از آن‌ها در دسترس مشترکین هر دو سطح اکسترا و پریمیوم قرار می‌گیرد. این در حالی است که پنج عدد از آن‌ها صرفا در انحصار مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم قرار دارند. بدین ترتیب، اگر جزو مشترکین پریمیوم باشید قادر به دانلود و تجربه هر 14 اثر مذکور خواهید بود.

بازی‌های ماه نوامبر PS Plus به اندازه ماه پیشین میلادی بزرگ و معروف نیستند. اما با این حال اثر غافلگیر کننده‌ای با نام Teardown میان آن‌ها دیده می‌شود. این بازی که نسخه کنسول آن دیروز منتشر شد، از همان روز عرضه در اختیار مشترکین سرویس اشتراکی پلی استیشن قرار گرفت. پس اگر به یکی از دو سطح اکسترا و پریمیوم دسترسی دارید می‌توانید بدون هزینه‌ای اضافی به تجربه این اثر در روز عرضه بپردازید.

بازی پلی استیشن پلاسTeardown در روز عرضه به پلی‌ استیشن پلاس می‌آید

در ادامه می‌توانید لیست بازی‌های پلی استیشن پلاس ماه نوامبر 2023 که برای دو سطح اکسترا و پریمیوم در دسترس قرار می‌گیرند را ببینید:

  1.  بازی Teardown – پلی استیشن 5
  2.  بازی Dragon’s Dogma: Dark Arisen – پلی استیشن 4
  3.  بازی Mobile Suit Gundam: Extreme Vs. Maxi Boost on – پلی استیشن 4
  4.  بازی Dead Island: Riptide Definitive Edition – پلی استیشن 4
  5.  بازی Superliminal – پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5
  6.  بازی Eiyuden Chronicles: Rising – پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5
  7.  بازی Nobunaga’s Ambition: Taishi – پلی استیشن 4
  8.  بازی Alternate Jake Hunter: Daedalus The Awakening of Golden Jazz – پلی استیشن 4
  9.  بازی River City Melee Mach

با گذر از این اسامی، لیست بازی‌هایی که پس از این به آن‌ها اشاره می‌کنیم فقط در دسترس مشترکین پلی استیشن پلاس پریمیوم قرار می‌گیرند:

  • بازی Grandia – پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5
  • بازی Jet Moto – پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5
  • بازی UP – پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5
  • بازی Klonoa Phantasy Reverie Series – پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5
  • بازی PaRappa the Rapper – پلی استیشن 4

بازی Teardown که نسخه کنسول آن همین دیروز منتشر شد، یک ویدیو گیم پازل محور است که شما را در یک محیط کاملا تخریب پذیر قرار می‌دهد. همین موضوع باعث به وجود آمدن آزادی عمل بالایی می‌شود تا بتوانید پازل‌ها را حل کنید و به ماجراجویی خود ادامه دهید. بازی Dragon’s Dogma: Dark Arisen هم یک عرضه مجدد از اثر اصلی محسوب می‌شود که تمامی محتویات آن به همراه یک سری ماموریت جدید را در خود جای داده. اگر جزو طرفداران سبک نقش آفرینی هستید پیشنهاد می‌کنیم که حتما به سراغ این بازی بروید.

نظر شما در مورد بازی‌های پلی استیشن پلاس نوامبر 2023 چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.