دانلود بازی Teardown برای PC
دانلود بازی Teardown برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Teardown برای PC

پارسی گیم 19 دی 1400 36 دیدگاه
23,140 بازدید

دانلود بازی Teardown برای کامپیوتر

یکی از فعالیت‌های جذاب و غیرقانونی که در بازی‌های ویدیویی می‌توانیم تجربه کنیم، دزدی و دستبرد زدن است. بسیاری از موفق‌ترین بازی‌های تاریخ مانند سری GTA هم از همین سوژه الهام گرفته‌اند. این که بتوانید بدون هیچ عواقبی، از مکان‌های مختلف دزدی کرده و نقشه دستبرد به بانک یا جواهرفروشی را بکشید بسیار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده است. بازی Teardown از استودیو Tuxedo Labs عنوانی جذاب و مهیج بوده که سوژه اصلی آن، اجرای نقشه‌های بی‌نقص دزدی است. برای تبدیل شدن به یک مغز متفکر خلاف‌کار آماده باشید!

شما در این بازی باید نقشه بی‌نقصی از یک دزدی را طراحی کرده و با استفاده از هوش و خلاقیت خود، تمامی جوانب آن را بسنجید. این موضوع شامل بررسی کامل محل دزدی، اشیاء موجود در آنجا، شکل محیط و تجهیزاتی که همراه دارید می‌شود. تمامی محیط‌های بازی قابل تعامل بوده و از تخریب پذیری مناسبی برخوردار هستند تا دائم زاویه جدیدی به نقشه شما بدهند و بتوانید بدون محدودیت و با استفاده از قوه تخیل خود، نقشه‌های دزدی را اجرایی کنید.

گیم پلی بازی به دلیل موارد ذکرشده، آزادی عمل زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید دیوارها را با استفاده از ماشین یا مواد منفجره تخریب کنید، اشیاء مختلف را روی هم قرار داده و به ارتفاعات بلندتر دسترسی پیدا کنید و… موارد زیادی مانند این وجود دارد که دائم مسیر جدیدی را برای اجرای دزدی پیش پای شما باز می‌کند. بخش داستانی بازی ماجرای یک شرکت ورشکست شده را روایت می‌کند که از قضا به شما تعلق دارد. برای رهایی از این قرض‌های فراوان و جلوگیری از ورشکستی، شما شروع به قرارداد بستن با یک شرکت مرموز و غیرقانونی می‌کنید و به‌تبع آن در دزدی‌های متعددی همدست آن‌ها می‌شوید.

علاوه بر موتور فیزیک واقع‌گرایانه و محیط‌های تخریب پذیر، بازی بیش از 17 مدل ابزار مختلف برای دزدی را در اختیار شما قرار می‌دهد. مراحل داستانی بازی جذابیت زیادی داشته و هر کدام نقشه دزدی از مکان متفاوتی را نیاز دارد که به تنوع گیم پلی کمک شایانی کرده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Forest و Car Mechanic Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Teardown با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Quad Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or similar. 3 Gb VRAM.
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: Intel integrated graphics cards not supported.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7 or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1080 or similar. 8 Gb VRAM.
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Plan the perfect heist using creative problem solving, brute force, and everything around you. Teardown features a fully destructible and truly interactive environment where player freedom and emergent gameplay are the driving mechanics.
Tear down walls with explosives or vehicles to create shortcuts no one thought was possible. Stack objects, build structures, or use floating objects to your advantage. Take your time to create an efficient path through the level, plan the heist and get ready to execute it.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Teardown در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Teardown نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا سیستم من بازی Teardown را اجرا می کند ؟

برای اجرای Teardown شما نیاز به ویندوز 7، حداقل 2 گیگابایت رم، پردازنده Quad Core CPU دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1060 هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 4 گیگابایت خواهد بود. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Teardown را بررسی کنید.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 36 دیدگاه
  • Avatar

    من

    مهمان

    روی سیستم با 1 و نیم گیگ گرافیک میاد بالا؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 36 دیدگاه