فروش مارول اسپایدرمن 2
یحیی رحیمی

اسپایدرمن 2 رکورد سریع‌ترین فروش بازی تاریخ پلی‌استیشن را شکست

یحیی رحیمی 1 آبان 1402 1 دیدگاه
282 بازدید

میزان فروش مارول اسپایدرمن 2 تنها در 24 ساعت پس از انتشار از 2.5 میلیون نسخه عبور کرد. اکانت توییتر رسمی بازی با اعلام این خبر از خریداران و طرفداران بازی تشکر کرد. اینسامنیاک گیمز رسماً رکورد سریع‌ترین فروش بازی در تاریخ استودیوهای پلی‌استیشن را شکست. هیچ‌کدام از بازی‌های انحصاری سونی نتوانسته‌اند در طی بیست و چهار ساعت، بیش از 2.5 میلیون نسخه فروش کنند.

اکانت توییتر پلی‌استیشن با انتشار تصویر ویژه‌ای نوشت: «خبر عالی برای طرفداران اسپایدی. فروش مارول اسپایدرمن 2 از مرز 2.5 میلیون نسخه در 24 ساعت ابتدایی گذاشت. ممنون بابت اینکه انتشار بازی را این اندازه موفقیت‌آمیز کردید.» رقم اعلام‌شده مربوط به نسخه‌هایی است که به گیمر فروخته شده‌اند و تنها نسخه‌هایی که به فروشگاه‌ها رسیده‌اند در نظر گرفته نشده‌اند. البته میزان فروش دیسک Marvel’s Spider-Man 2 نسبت به بازی اول افت کرده است.

رقم اعلام‌شده مربوط به فروش بازی به هر دو فروشگاه و گیمر است. در این حالت میزان فروش دیجیتالی از فروشگاه پلی‌استیشن هم در نظر گرفته می‌شود. این باعث می‌شود تا ناشر و بازی‌کنان درک بهتری از عملکرد بازی پیدا کنند. آخرین بار که سونی از شکستن رکورد سریع‌ترین فروش صحبت کرد، زمان انتشار God of War Raganrok بود. حدود 5.1 میلیون نسخه از بازی در هفته آغازین فروخته شد. آن زمان آمار فروش روز اول یا 24 ساعت آغازین اعلام نشد.

فروش مارول اسپایدرمن 2رکورد فروش مارول اسپایدرمن 2

دیگر بازی سونی که سرعت فروش عالی داشت، The Last of Us 2 بود. این بازی در سه روز اول آغازین حدود 4 میلیون نسخه به فروش رفت. سونی از زمان‌بندی‌های مختلفی برای مقایسه استفاده کرده است و این اولین بار است که از زمان‌بندی 24 ساعته استفاده می‌کند. گفتنی است مارول اسپایدرمن 1 توانست در سه روز اول، 3.3 میلیون نسخه فروش کند. این رقم در روز اول به 2.5 میلیون نسخه رسیده است. با توجه به اینکه با یک بازی انحصاری روبه‌رو هستیم، آمار فروش بازی خیره‌کننده است.

بازی مارول اسپایدرمن 2 از لحاظ فنی و کیفی مورد تحسین قرار گرفت. اسپایدرمن 2 همچنین به یکی از بهترین بازی‌های اینسامنیاک گیمز در طی چند دهه اخیر تبدیل شد. همچنین سومین بازی ابرقهرمانی برتر از لحاظ امتیاز متاکریتیک است. بحث و گفتگو در مورد بازی در شبکه‌های اجتماعی بالا گرفته است. گفتنی است توسعه‌دهنده به اشتباه پرچم کوبا را به‌جای پورتوریکو در آپارتمان مایلز مورالس قرار داده بود. گیمرها نسبت به عدم آگاهی توسعه‌دهنده از تفاوت این دو پرچم اعتراض کردند. آپدیت بعدی قرار است مشکل را برطرف کند. نظر شما در مورد میزان فروش مارول اسپایدرمن 2 چیست؟

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    serios

    مهمان

    انیشتن کجایی که حرفت رو در عمل ببینی اینگه:
    حماقت حد و اندازه نداره

    پاسخ دهید