یحیی رحیمی

بیشترین بازی‌های دانلود شده PlayStation در ماه دسامبر: برگشت The Witcher 3

یحیی رحیمی 18 دی 1398 بدون دیدگاه
839 بازدید

سری بازی The Witcher با عرضه نسخه سوم خود به نام The Witcher 3: Wild Hunt بسیار پرطرفدار شد. این بازی در سال 2015 منتشر شد و به استودیو CD Projekt RED اجازه دهد تا قله های موفقیت را یکی پس از دیگری بپیماید. همین به استودیو اجازه داده است که بتوانند بازی Cyberpunk 2077 را با این جزئیات بسازند. اخیرا سونی آمار بازی های دانلودی ماه دسامبر 2019 را منتشر کرده است و شاهد بازگشت دوباره این بازی هستیم.

چند هفته پیش فصل اول سریال The Witcher نتفلیکس پخش شد و همین باعث شد که افراد زیادی دوباره به سمت بازی The Witcher 3: Wild Hunt کشیده شوند. مدتی پیش از افزایش تعداد بازیکنان PC این بازی نیز برایتان گفتیم و به نوعی از سال 2015 تا به حال رکورد بزرگی برای استودیو محسوب می شود. در آمار منتشر شده توسط سونی، بازی The Witcher 3: Wild Hunt جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده است و ماه هاست که خبری از این بازی در میان 10 عنوان برتر نیست.

این بازی Call of Duty: Modern Warfare است که مقام اول را کسب کرده است و تقریبا هر چارتی که باشد، جایگاه اول در قبضه این بازی است. به هر حال GTA V در جایگاه دوم چارت قرار گرفته است و بعد از گذشت 7 سال هنوز هم محبوبیت خود را دارد. از بازی های واقعیت مجازی نیز باید به Beat Saber، Superhot VR و Job Simulator اشاره کرد که هنوز در مقام های بالای جدول قرار دارند. می توانید در زیر نگاهی به چارت داشته باشید و نظر خود را نیز با ما به اشتراک بگذارید.

  1. Call of Duty: Modern Warfare
  2. Grand Theft Auto V
  3. Star Wars Jedi: Fallen Order
  4. NBA 2K20
  5. Star Wars Battlefront II
  6. Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
  7. The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition
  8. Madden NFL 20
  9. Minecraft: PlayStation 4 Edition
  10. Marvel’s Spider-Man
  11. Need for Speed Heat
  12. EA Sports FIFA 20
  13. Red Dead Redemption 2
  14. God of War

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.