دانلود بازی Resistance 2 برای PC
دانلود بازی Resistance 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Resistance 2 برای PC

پارسی گیم 24 مرداد 1400 2 دیدگاه
7,758 بازدید

دانلود بازی Resistance 2 برای کامپیوتر

یکی از عناوین محبوب و قدیمی استودیو Insomniac Games که ابتدا جز انحصاری‌های کنسول پلی‌استیشن بود، سری بازی‌های Resistance است که در سبک شوتر اول‌شخص مبارزات با موجودات فضایی مهاجم در یک مسیر تاریخی تخیلی از زمین را روایت می‌کرد. این سری محبوب سه شماره داشت که هرکدام دنباله داستان قبلی را دنبال می‌کرد. شماره دوم این سری با نام Resistance 2 در سال 2008 منتشر شد و ادامه داستان حمله Chimera به زمین را روایت کرد.

این بار مبارزات به خاک آمریکا کشیده شد. وقایع سال 1951 به‌خوبی پیش نرفت و Chimera در سال 1953 حمله‌ای همه‌جانبه به خاک ایالات‌متحده تدارک دید و شهرهای پرجمعیت را هدف قرار داد. حال نیروهای آمریکایی باید در خاک وطن خود با این موجودات پیشرفته و مهاجم مبارزه کنند و آخرین دفاع بشریت در مقابل آن‌ها را رقم بزنند. شما در این نبرد نقشNathan Hale را بازی خواهید کرد.

این بازی علاوه بر سلاح‌های شماره اول، سلاح‌های جدید دیگری نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. این بار برخلاف بازی اول که محدودیتی برای حمل سلاح نداشت، تنها می‌توانید دو سلاح حمل کنید تا بازی واقع‌گرایانه‌تر به نظر برسد. همچنین تعداد نارنجک‌های قابل‌حمل شما نیز محدودتر شده‌اند. سیستم صدمه و بهبود یافتن نیز مانند بازی اول پیاده‌سازی شده و خبری از نوار سلامتی نیست و برای بهبود آسیب‌ها باید پناه بگیرید، چیزی شبیه به سری Call of Duty.

تمرکز بیشتر سازندگان در این بازی بخش چندنفره آن بود که محیط‌های نسبتاً وسیعی را برای مبارزات در اختیار بازیکن قرار می‌داد و تا 60 نفر به‌طور هم‌زمان می‌توانستند در آن شرکت کنند. همچنین حالت‌های مختلف در این بخش که قوانین جدیدی را در هر نقشه تعیین می‌کرد، باعث افزایش جذابیت این بخش می‌شد. همچنین تنوع نقشه‌ها که از 10 تا 60 نفره تقسیم می‌شوند بسیار بالا بوده و دست بازیکن را برای انتخاب باز می‌گذارند. بازی Resistance 2 دنباله مناسبی برای شماره قبل خود در سبک شوتر اول‌شخص است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خود کند.

در ادامه برای دانلود بازی Resistance 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: این بازی انحصاری کنسول PS3 بوده و توسط امولاتور RPCS3 قابل اجرا بر روی کامیپوتر است.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Resistance 2 is an alternate-history, first-person shooter that puts you in the heroic role of Sgt. Nathan Hale After brief opening scenes in London and Iceland, the battle moves across the globe to the United States. New Chimeran creatures include the Chameleon, with cloaking powers, and the Grim, a species that attacks in hordes

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Mohsen

    مهمان

    سلام من کنسول ps3 دارم. آیا این نسخه fitgirl رو دانلود کنم بر روی کنسول اجرا میشه یا خیر؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mohsen

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز خیر