دانلود بازی Marvel's Spider Man 2 برای PS5
دانلود بازی Marvel's Spider Man 2 برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Marvel’s Spider Man 2 برای PS5

پارسی گیم 30 مهر 1402 10 دیدگاه
34,223 بازدید

دانلود بازی Marvel’s Spider-Man 2 برای پلی استیشن 5

Marvels Spider Man 2، دنباله مورد انتظار بازی تحسین شده Marvels Spider Man از استودیو Insomniac Games، تجربه‌ای حماسی از ژانر بازی‌های ابرقهرمانی را ارائه می‌دهد. این بازی بر اساس پایه قوی و مستحکمی که توسط قسمت اول گذاشته شده، روایتی پیچیده، گرافیکی نفس‌گیر و مکانیک‌های مبارزه هیجان‌انگیزی ارائه می‌کند که روح و قدرت واقعی مرد عنکبوتی در صنعت گیم را به بهترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد. این بازی ترکیبی از مأموریت‌های جانبی متقاعدکننده و مراحل داستانی بسیار عظیم است. برخی از داستان‌های جانبی زمینه را برای بازی‌های آینده فراهم کرده و به روایت کلی این اثر می‌افزایند.

قدم گذاشتن مجدد در لباس مرد عنکبوتی

در Marvels Spider Man 2، بازیکنان به جای پیتر پارکر و مایلز مورالس که اکنون با هم برای محافظت از شهر نیویورک کار می‌کنند، قدم می‌گذارند. این رویکرد شخصیت دوگانه نه تنها داستان سرایی را غنی کرده، بلکه گیم پلی را نیز متنوع می‌کند. روایت عمیق و جذاب بوده که پر از موضوعات حل نشده از بازی قبلی است؛ مانند بازگشت دوست دوران کودکی پیتر، هری آزبورن که بهبودی او از یک بیماری لاعلاج با یک موجود مرموز مرتبط است. در همین حال، کریون شکارچی بی امان نیویورک را هدف قرار داده و تهدیدی قابل توجه برای ساکنان آن خلق کرده است. این داستان‌ها در قالب یک گیم پلی عالی و خاص ارائه شده‌اند.

راهنمای قدم به قدم بازی Marvel’s Spider Man 2

راهنمای قدم به قدم بازی Marvel’s Spider Man 2

بازی Marvel’s Spider Man 2 توسط استودیو Insomniac Games ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Marvel’s Spider Man 2 با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Marvel’s Spider Man 2

مبارزه با شخصیت‌های شرور محبوب

این بازی با باس‌های حماسی خود می‌درخشد که شامل برخوردهای چند مرحله‌ای با شخصیت‌های شرور معروف دنیای مرد عنکبوتی است. بازیکنان می‌توانند انتظار رویارویی‌های هیجان‌انگیز با دشمنانی مانند ونوم و کریون را داشته باشند. این بازی همچنین توانایی‌ها و ابزارهای جدیدی را برای پیتر و مایلز معرفی می‌کند و به مبارزه عمق و تنوع می‌بخشد. استفاده از حس عنکبوتی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در نبردهای سینمایی و سریع، جاخالی‌ها و ضربه‌های به‌موقع انجام دهند و تجربه‌ای واقعاً به یاد ماندنی ایجاد کنند. شما توانایی به دست آوردن ده‌ها لباس خاص مرد عنکبوتی از فیلم ها، کمیک ها و غیره را خواهید داشت.

شهری بزرگ و عمیق برای گشت و گذار

شهر نیویورک جهان باز که به دقت جان گرفته است، به عنوان زمین بازی عالی برای مرد عنکبوتی عمل می‌کند. بازیکنان می‌توانند بدون دردسر شهر را با استفاده از چرخش تارهایشان طی کنند، اما اضافه شدن Web Wings بُعد جدیدی را به کاوش معرفی کرده و آن را هیجان‌انگیزتر از همیشه می‌کند. سفر سریع یک گزینه همیشگی است، اما منظره شهر دقیق بازیکنان را تشویق می‌کند تا به صورت دستی حرکت کنند و همچنین درگیر فعالیت‌های جانبی و شکار آیتم‌های پنهان در طول مسیر شوند. یکی از ویژگی‌های بارز بازی کیفیت بصری خیره کننده آن است. همچنین با درگیر شدن در نبردها، دنیای بازی با واکنش، به صورت پویا تغییر می‌کند.

یکی از بهترین بازی‌های سال جاری

Marvels Spider Man 2 اثری فوق‌العاده در دنیای فرنچایز مرد عنکبوتی از استودیوی Insomniac است. این بازی نوید یک تجربه ابرقهرمانی واقعی، داستان‌سرایی جذاب، مبارزات هیجان‌انگیز و شهر نیویورک با فضایی باز و خیره‌کننده را ارائه می‌دهد. چه از طرف‌داران پروپا قرص مرد عنکبوتی باشید و چه تازه وارد به این سری، این بازی یک عنوان ضروری و یک رقیب قدرتمند برای جایزه بهترین بازی سال است. این اثر همچنین تجربه متعادلی را ارائه می‌کند و بازیکنان خط داستانی اصلی را در حدود 10 تا 15 ساعت کامل می‌کنند. پس اگر از عاشقان مرد عنکبوتی هستید، توصیه می‌کنیم که این شاهکار را سریعاً دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Marvel’s Spider Man Miles Morales و Gotham Knights را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Marvel’s Spider-Man 2 برای پلی استیشن 5  با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Spider-Men, Peter Parker and Miles Morales, return for an exciting new adventure in the critically acclaimed Marvel’s Spider-Man franchise for PS5. Swing, jump and utilize the new Web Wings to travel across Marvel’s New York, quickly switching between Peter Parker and Miles Morales to experience different stories and epic new powers, as the iconic villain Venom threatens to destroy their lives, their city and the ones they love.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 109 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 8 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Marvel's Spider Man 2 در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Marvel's Spider Man 2 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
حجم بازی Marvel's Spider Man 2 برای پلی استیشن 5 چقدر است ؟

حجم بازی Marvel's Spider Man 2 برای پلی استیشن 4 حدود 110 گیگابایت است.

۲
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 5 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۳
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 5 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 10 دیدگاه
  • Avatar

    pouyan

    مهمان

    این واسه پی سی هست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ali asnaashari

    مهمان

    کی برای pc میاد؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    یه بنده خدایی

    مهمان

    alan man download konam mizare ba daste konsol bazi konam to pc?

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    سلام…این بازی رو از اینجا دانلود کنم بعدش چجوری میتونم بریزمش رو کنسول و نصبش کنم؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      roham در پاسخ به امیرحسین

      مهمان

      /https://par30games.net/1912/how-to-transfer-games-from-pc-to-ps4

  • Avatar

    S3G

    مهمان

    ریجن اشتراکی هست؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Arvin

    مهمان

    برای pcکی انشار میشه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    چطور اینو برای ps5م نصب کنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mep1x

    مهمان

    ino free mishe rikht baraye ps5?

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mep1x

      پشتیبانی

      سلام
      خیر باید خریداری کنید