دانلود بازی Gotham Knights برای PS5
دانلود بازی Gotham Knights برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Gotham Knights برای PS5

پارسی گیم 5 آبان 1401 بدون دیدگاه
4,779 بازدید

دانلود بازی Gotham Knights برای پلی استیشن 5

یکی از سبک‌های جذاب در صنعت بازی‌های ویدیویی، بازی‌های ابرقهرمانی هستند که با استفاده از سوژه‌های کمیک‌ها و همچنین فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی، دنیای جذاب و سرگرم‌کننده آن‌ها را وارد سرگرمی‌های دیجیتال کرده و امکان کنترل ابرقهرمان دلخواه شما را در اختیارتان قرار می‌دهند. بازی‌های زیادی در این دسته منتشر شده‌اند، از سری بازی‌های Batman Gotham گرفته تا بازی Marvel’s Spider-Man و یا Guardians of the Galaxy، تجربه چنین بازی‌هایی برای بسیاری از افراد لذت‌بخش است. بازی شوالیه‌های گاتهام از استودیو Warner Bros جدیدترین عنوان ابرقهرمانی بوده که دنیای کمیک DC را به شکلی کامل و مدرن برای گشت و گذار و ماجراجویی در اختیارتان قرار خواهد داد.

مرگ بتمن، آغازی برای بازی Gotham Knights

ماجراهای بازی Gotham Knights در دورانی پس از مرگ ابرقهرمان معروف شهر یعنی بتمن جریان دارد. پس از مرگ Batman بار دیگر خیابان‌های شهر مملو از خلاف‌کارها و مجرمان شده و حال گروهی از نزدیکان و دوستان بتمن که خودشان را شوالیه‌های گاتهام می‌دانند، باید مسیرش را ادامه دهند. بازی شما را در کنار ماجراجویی‌های همین شوالیه‌ها قرار می‌دهد تا در کنار این چهار ابرقهرمان به جنگ با پلیدی و فساد بروید و مردم را از چنگ خلاف‌کارهای متعدد نجات دهید.

راهنمای قدم به قدم بازی Gotham Knights

راهنمای قدم به قدم بازی Gotham Knights

بازی Gotham Knights توسط استودیو WB Games Montreal ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Gotham Knights با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Gotham Knights

با شوالیه‌های گاتهام آشنا شوید

بازی Gotham Knights دارای چهار کاراکتر اصلی است که در واقع همان شوالیه‌های شهر گاتهام و دوستان بتمن هستند. شما در این بازی امکان کنترل Robin دستیار اصلی و وفادار بتمن، Red Hood که یک مزدور و قاتل حرفه‌ای بوده و می‌تواند از انواع سلاح‌های گرم به شکلی ویژه استفاده کند، Batgirl که مستقیم در قدم‌های بتمن حرکت کرده و حتی اسمش را از او الهام گرفته و در نهایت Nightwing که سلطان حرکات رزمی و آکروباتیک است را خواهید داشت. این چهار کاراکتر و ماجراجویی در قدم‌های آن‌ها تجربه‌ای به‌شدت لذت‌بخش و سراسر اکشن را به خوردتان می‌دهد.

گیم پلی اکشن و دنیایی وسیع

بازی Gotham Knights مانند بسیاری از بازی‌های ابرقهرمانی دیگر، در سبک اکشن و با زاویه دوربین سوم شخص طراحی شده و دنیایی وسیع در سبک جهان‌باز را برای گشت و گذار در اختیار شما قرار می‌دهد. شما این بار در نقش شوالیه‌ها، شهر گاتهام را گشت و گذار کرده، مکان‌های مخفی و معماهایش را حل کرده و سراسر آن را از وجود دشمنان و خلاف‌کاران پاک‌سازی می‌کنید. از دیگر ویژگی‌های گیم پلی وجود عناصر نقش‌آفرینی است که به قدرت‌ها و قابلیت‌های کاراکترهای شما ارتباط دارد و با پیشروی در بازی، بیش از پیش پتانسیل ابرقهرمان خود را آزاد خواهید کرد.

مجلس جغدها در شهر گاتهام

یکی از سوژه‌های اصلی داستان بازی، مجلسی به اسم مجلس جغدها یا همان Court of Owls است که از آن‌ها به‌عنوان یک گروه مخفی و مرموز یاد می‌شود. این افراد از گذشته دور کنترل شهر گاتهام را در دست داشته‌اند و افراد آن از قدیمی‌ترین و ثروتمندترین شهروندان رده بالای شهر بوده‌اند. این گروه بیش از دو قرن است که صنعت و ثروت شهر را کنترل کرده است و بخشی از داستان به برملا کردن رازهای این گروه توسط شوالیه‌ها جریان دارد.

گرافیک زیبا و مدرن

از دیگر ویژگی‌های بازی Gotham Knights می‌توان به گرافیک زیبا و خیره‌کننده‌اش اشاره کرد که کاملاً درخور بازی‌های مدرن امروزی طراحی شده و بسیار چشم‌نواز است. تمامی کاراکترها، انیمیشن‌های آن‌ها و حالت‌های صورت به شکلی واقع‌گرایانه طراحی شده‌اند، جلوه‌های ویژه، نورپردازی‌های شهر و همچنین جزییات ساختمان‌ها از دیگر مواردی است که تجربه بازی را لذت‌بخش‌تر می‌کند. حال و هوا و اتمسفر تاریک شهر گاتهام و باران‌های همیشگی‌اش را نیز به شکلی زیبا و چشم‌نواز در بازی Gotham Knights تجربه خواهید کرد. جدیدترین بازی ابرقهرمانی با گرافیکی زیبا و ویژه در انتظارتان است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Marvel’s Spider-Man و Batman Arkham Knight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gotham Knights برای پلی استیشن 5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Batman is dead. A new expansive, criminal underworld has swept the streets of Gotham City. It is now up to the Batman Family – Batgirl, Nightwing, Red Hood, and Robin – to protect Gotham, bring hope to its citizens, discipline to its cops, and fear to its criminals.
From solving mysteries that connect the darkest chapters in the city’s history to defeating notorious villains in epic confrontations. Gotham Knights is an open-world, action RPG set in the most dynamic and interactive Gotham City yet. Patrol Gotham’s five distinct boroughs in solo or in co-op and drop in on criminal activity wherever you find it. Your legacy begins now. Step into the Knight.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 42.6 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Gotham Knights در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی Gotham Knights نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 5 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 5 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.