دانلود بازی We Are Football National Teams برای PC
دانلود بازی We Are Football National Teams برای PC پارسی گیم

دانلود بازی We Are Football National Teams برای PC

پارسی گیم 30 آبان 1401 بدون دیدگاه
5,322 بازدید

دانلود بازی We Are Football National Teams برای کامپیوتر

بازی‌های مدیریتی رشته‌های ورزشی به‌جای اینکه خود مسابقات را محور خود قرار دهند، شما را مسئول مدیریت کل باشگاه و تیم کرده و با چالش‌های خارج از زمین ورزش روبه‌رو خواهید شد. بازی We Are Football از استودیو Winning Strike Games عنوانی جدید در همین سبک مدیریتی است. شما در این بازی مدیرکل باشگاه فوتبالی می‌شوید که باید تیم خودتان را از صفر شروع به ساختن کرده و برای توسعه و رسیدن آن به لیگ‌های رده‌بالاتر تلاش کنید. برای ساخت این بازی از افراد باتجربه‌ای در همین زمینه مدیریتی مانند Rolf Langenberg و Dirk Winter استفاده‌شده تا تجربه‌ای واقع‌گرایانه در مدیریت یک باشگاه فوتبال داشته باشید.

شما با هر تصمیم کوچک و بزرگی، سرنوشت باشگاه خود را رقم خواهید زد. هدف این است که باشگاه را در طول زمان در تمام زمینه‌ها توسعه دهید. برای مثال استادیوم جدیدی بخرید، با اسپانسرهای مختلف همکاری کنید، به امور هواداران باشگاه رسیدگی کنید و … همچنین هر بازیکنی که استخدام می‌کنید، شخصیت منحصربه‌فرد و داستان پس‌زمینه متفاوتی دارد که در روند بازی تأثیرگذار خواهد بود. علاوه بر این موارد در این بازی برای اولین بار می‌توانید مدیریت تیم فوتبال بانوان را نیز بر عهده بگیرید.

باوجوداینکه تیم‌های واقعی و لیسانس شده در بازی We Are Football وجود ندارد اما از طرفی هدف بازی هم چیز دیگری است. شما اینجا برای مدیریت یک تیم نوپا آمده‌اید و نیازی به تیم‌های دنیای واقعی نخواهید داشت. از دیگر فعالیت‌هایی که بر عهده شما است، برنامه‌ریزی برای تمرین تیم، استخدام روانشناس برای بازیکنان، برگزاری سخنرانی‌های مختلف در حوزه امورات باشگاه و بسیاری فعالیت اصلی و فرعی دیگر در امور مدیریتی که تجربه‌این بازی را لذت‌بخش و سرگرم‌کننده می‌کند.

در بسته الحاقی National Teams بازی‌های بین‌المللی با تیم‌های ملی به بازی اضافه شده و در آستانه جام و جهانی فوتبال 2022 می‌توانید رؤیای تیم خود را به واقعیت تبدیل کرده و با مدیریت مناسب، آن را قهرمان جهان کنید. در این بسته الحاقی امکان انتخاب تیم‌های ملی و مدیریت آن‌ها در اختیار شما قرار داشته و مسابقات در سطح جهانی دنبال می‌شود. علاوه بر این در قسمت اصلی بازی که مربوط به تیم‌های باشگاهی بوده نیز مواردی مانند سیستم مالی جدید، امکان مشاهده حقوق سالیانه بازیکنان و بهبود بخش مربوط به استعدادها اضافه شده تا تجربه‌ای بهتر داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های FIFA 23 و Football Manager 2020 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی We Are Football National Teams برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7 / 8 / 10
Processor: AMD / Intel processor running at 2.6 GHz or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA dedicated graphics card, with at least 1GB of dedicated VRAM
DirectX: Version 11

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10
Processor: AMD / Intel processor running at 3.3 GHz or higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA dedicated graphics card, with at least 2GB of dedicated VRAM
DirectX: Version 11

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Become the football world champion: Make the dream of all football players and coaches come true with WE ARE FOOTBALL. The National Teams DLC adds all international games to the main game, allowing players to hold the sceptre for any national team of their choice. This naturally includes both the men’s and women’s teams. As manager, you can perform your duties for the national team while building your own club career. As well as taking your team to the World Cup or European Championship, you can plan your squads, negotiate contracts with clubs and associations, handle citizenships, and more.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.