دنباله Cyberpunk 2077
ارحام ادبخواه

دنباله Cyberpunk 2077 در مرحله طراحی اولیه قرار دارد

ارحام ادبخواه 14 مهر 1402 بدون دیدگاه
154 بازدید

حالا که کار استودیو سی دی پراجکت با نسخه اول به پایان رسیده، آن‌ها در حال کار روی دنباله Cyberpunk 2077 هستند. آدام بادوفسکی به عنوان مدیر خلاق ارشد استودیو تایید کرد که شعبه‌های آمریکای شمالی مراحل اولیه توسعه را آغاز کرده‌اند.

حالا که بسته الحاقی Phantom Liberty منتشر شد و از قضا واکنش‌های مثبتی هم دریافت کرد، کار استودیو سی دی پراجکت رد با بازی Cyberpunk 2077 تمام شده است. آن‌ها Phantom Liberty را اولین و آخرین بسته الحاقی سایبرپانک می‌دانند و با انتشار آن، نگاه خود را به سمت آینده معطوف کرده‌اند. اگر بخواهیم به طور دقیق‌تر اشاره کنیم باید بدانید که دنباله Cyberpunk 2077 در دست ساخت است و مراحل اولیه توسعه خود را پشت سر می‌گذارد.

این بازی جدید که فعلا با اسم رمز Project Orion شناخته می‌شود، اولین بار در اکتبر 2022 معرفی شد. طبق گفته سازندگان این بازی قرار است از تمامی پتانسیل دنیای غنی سایبرپانک استفاده کند و یک تجربه تمام عیار را ارائه دهد. البته که فعلا جزئیات خاصی دربراه دنباله بازی Cyberpunk 2077 در دسترس نیست و احتمالا باید مدت زمان زیادی را برای به اشتراک گذاشتن خبرهای جدید صبر کنیم.

در یکی از نشست‌های اخیر سرمایه‌گذاران سی دی پراجکت، آدام بادوفسکی که لقب مدیر خلاق ارشد استودیو را به دوش می‌کشد حرف‌های جالبی زد. طبق گفته او دنباله سایبرپانک 2077 در مرحله ایده پردازی قرار دارد و توسعه دهندگان در حال پایه ریزی عناصر آن هستند. این ایده پردازی توسط افراد با تجربه‌ای صورت می‌گیرد که سابقه بلند بالایی دارند و در ساخت بازی اصلی و بسته الحاقی Phantom Liberty دخیل بوده‌اند.

دنباله Cyberpunk 2077

کار روی دنباله Cyberpunk 2077 آغاز شده

آدام بادوفسکی در ادامه توضیح داد:«ما قرار است در آمریکای شمالی و در شهرهای ونکوور و بوستون شروع به کار کنیم؛ چرا که توسعه دهندگان ارشد همین حالا هم در آنجا حضور دارند. در ادامه و با ورود به ماه‌های پایانی سال 2024، قرار است با تیم‌های چند ده نفره‌ای کار کنیم که نیمی از آن‌ها در آمریکای شمالی حضور دارند و نیمی دیگر از آن‌ها در لهستان مشغول به کار هستند».

پیوتر نیولوبویچ که مدیر مالی سی دی پراجکت محسوب می‌شود، اعتقاد دارد که 350 الی 500 نفر باید روی دنباله Cyberpunk 2077 کار کنند. او خود سایبرپانک 2077 را مثال زد و گفت که ساخت چنین آثاری با تعداد کمی از توسعه دهندگان ممکن نخواهد بود. اما نکته جالبی که وجود دارد اظهار نظر کارگردان Project Orion است که بسته الحاقی Phantom Liberty را نیز کارگردانی کرده. گیب آماتانجلو ذکر کرد که آن‌ها هنوز با خود سایبرپانک 2077 کار دارند و پس از آپدیت 2.0 یک سری ریزه‌کاری‌ها باقی مانده است.

فقط توجه داشته باشید که زین پس خبری از به روز رسانی‌های بزرگ برای بازی Cyberpunk 2077 نخواهد بود و احتمالا صرفا شاهد یک سری به روز رسانی‌های جزئی برای بهبود عملکرد فنی خواهیم بود. با گذر از این موضوع باید بدانید با وجود اینکه از تاریخ عرضه خبر خاصی وجود ندارد، هم سایبرپانک جدید و هم ویچر جدید با استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین 5 ساخته خواهند شد. حال صرفا باید صبر کرد و دید که استودیو سی دی پراجکت با پروژه‌های بزرگ بعدی خود چه می‌کند.

شما در مورد دنباله بازی Cyberpunk 2077 چه فکری می‌کنید؟ نظرات و دیدگاه‌های خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.