نسخه جدید Red Dead Redemption 2
یحیی رحیمی

نسخه نسل جدید بازی Red Dead Redemption 2 فاش شد

یحیی رحیمی 29 شهریور 1402 2 دیدگاه
5,805 بازدید

انبوهی از اسناد محرمانه ایکس‌باکس به دنبال اشتباهی از سوی مایکروسافت به دست رسانه‌ها افتاد. این فایل‌ها که قرار بود محرمانه در سرورهای دادگاه آپلود شوند، اشتباهاً در دسترس عموم قرار گرفتند. اکثر برنامه‌های آینده مایکروسافت مانند مدل دیجیتال Xbox Series X فاش شد. در میان اسناد، اشاره‌ای به نسخه نسل جدید Red Dead Redemption 2 شده است و اینکه این پروژه توسط راک‌استار گیمز در حال ساخت است.

انبوهی از گیمرهای نسل جدید منتظر آپدیت گرافیکی Red Dead Redemption 2 هستند. این اتفاق تابه‌حال رخ نداده است و همان نسخه نسل هشتم در دسترس کنسول‌های جدید مانند PS5 قرار دارد. اسناد فاش‌شده نشان می‌دهند که ساخت این نسخه جدید شروع شده است و قرار بوده که پارسال در دسترس قرار گیرد. به نظر می‌رسد که کووید 19 و مشکلاتی ناشی از آن، این پروژه را به تعویق انداخته است. باید خاطر نشان کرد که نسخه نسل جدید GTA V سال گذشته منتشر شد. راک‌استار گیمز جی تی ای 5 را اولویت خود می‌داند و پشتیبانی بهتری از آن کرده است.

ایمیل‌های رد و بدل شده میان فیل اسپنسر، مت بوتی و سارا باند از مدیران بلندمرتبه ایکس‌باکس، جزئیات تازه‌ای را فاش کرد. قرار بوده که نسخه نسل جدید رد دد ریدمپشن در نیمه دوم سال مالی 2023 منتشر شود. مایکروسافت به دنبال آن بوده که بداند کدام بازی‌های شخص ثالث را می‌تواند به سرویس گیم پس اضافه کند. رد دد ریدمپشن 2 جزو این عناوین بوده و اینکه اگر نسخه نسل جدید منتشر شد، آن را به گیم پس اضافه کنند. نسخه جدید قرار بوده زودتر منتشر شود، اما این اتفاق تا امروز رخ نداده است.

نسخه جدید Red Dead Redemption 2نسخه جدید Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 از ویژگی‌های سخت‌افزار نسل جدید بهره نمی‌برد و انتشار آپدیت نسل جدید، افراد زیادی را متقاعد به خرید خواهد کرد. واضح است که نسخه جدید به‌صورت جداگانه فروخته خواهد شد. اگرچه روی کاغذ همه‌چیز خوب به نظر می‌رسد، اما راک‌استار گیمز این پروژه‌ را به دلایل نامشخصی به نتیجه نرسانده‌اند. از آنجایی که صحبت‌های رد و بدل شده میان مدیران ایکس‌باکس مربوط به چند سال پیش است، احتمال تغییر برنامه‌های راک‌استار گیمز وجود دارد.

بازی GTA Trilogy آن‌چنان که باید موردپسند طرفداران قرار نگرفت. شایعاتی وجود دارد که راک‌استار پس از این پروژه، تصمیم گرفته تا ریمستر و ارتقاء گرافیکی بازی‌های قبلی را رها کند. رد دد ریدمپشن 1 هم بدون تغییر، تنها برای PS4 و نینتندو سوییچ بازنشر شد. به هر حال نسخه جدید رد دد ریدمپشن 2 جزو برنامه‌های راک‌استار گیمز است و احتمالاً خبرهای رسمی به‌زودی از راه می‌رسند. نظر شما چیست؟

منبع: ComicBook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Matin

    مهمان

    الان صبر کنیم بیاد یا دیگه کنسل شده کلا؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Bardia

    مهمان

    شخصیت سمت چپ آرتور بودن یا شخصیت دیگه ای بود؟؟؟عجب

    پاسخ دهید