GTA VI
یحیی رحیمی

مسابقات جدید GTA Online اشاره به شهر Vice City برای بازی GTA 6 دارند

یحیی رحیمی 26 اسفند 1398 1 دیدگاه
2,432 بازدید

به تازگی طرفداران سری بازی GTA موفق به کشف یک مکان جدید روی بازی GTA Online شده اند که به نظر مربوط به نسخه بعدی بازی باشد. فردی با اسم کاربری Tenet007 تصویری را از نقشه یک پیست مسابقه تازه اضافه شده منتشر کرده است و به نظر می رسد که از لحاظ توپوگرافی شباهت بسیار زیادی به بخش هایی فلوریدای آمریکا و همچنین مکزیک و البته ایالت میشیگان دارد.

همین تصویر باعث قدرت بخشیدن به شایعه ای در مورد بازی GTA 6 می شود. قبلا گفته شده بود که این بازی به شهر Vice City برخواهد گشت و همان طور که می دانید، این شهر فانتزی نیز به نوعی یک نسخه ساخته شده از شهر میامی ایالات فلوریدا بود. این کاربر در توضیح عکس خود گفته است که:

به نظر می رسد که Rockstar نقشه ای مشابه ایالات فلوریدا و بخش هایی از مکزیک را در جدیدترین بسته الحاقی بازی GTA Online به ما نشان داده است. با توجه به شایعاتی که می گویند شهر بازی GTA 6 همان Vice City و همچنین کشورهای آمریکای جنوبی خواهد بود، این تصویر آن قوت می بخشد.

gta 6

اگر شایعات قبلی را نشنیده اید باید بگوییم که افرادی باور دارند بازی GTA 6 در شهر Vice City و همچنین بخش هایی از آمریکای جنوبی خواهد بود. همچنین گزارشی وجود داشت که حاکی از وجود شخصیت اصلی زن بود و باید دید که کدام یک از این شایعات در آخر درست از آن درخواهد آمد.

Rockstar نهایت محافظه کاری را در مورد بازی های خود به کار می گیرد و ممکن است این تصویر نیز تنها یک مشابهت ناخواسته باشد و به این معنی نیست که استودیو در حال کار روی نقشه جدیدی باشد. با توجه به گزارش های منتشر شده، بازی GTA 6 احتمالا در سال 2022 میلادی عرضه خواهد شد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    shayan

    مهمان

    امیدوارم راکستار با همون فرمول خودش حرکت کنه و یه بازی با بخش داستانی بسیار عالی منتشر کنه … نه مثل شرکتی مثل EA بخش آنلاینش خیلی بزرگتر از بخش داستانیش باشه …

    پاسخ دهید