پارسی گیم

دانلود بک اپ بازی Speed Brawl برای PC

پارسی گیم 28 شهریور 1400 بدون دیدگاه
3,327 بازدید

دانلود بک اپ بازی Speed Brawl برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی Speed Brawl

سبک‌های تلفیقی در بازی‌های ویدیویی عناصر موفق چند ژانر را کنار یکدیگر گرد آورده تا عنوانی جذاب و متفاوت را خلق کنند. سازندگان تا به امروز عناوین تلفیقی زیادی را منتشر کرده‌اند که هرکدام در نوع خود سرگرم‌کننده و لذت‌بخش بودند. بازی Speed Brawl از استودیو Double Stallion Games عنوانی دوبعدی مهیج بوده که تلفیقی از مبارزات مهیج و جذاب مسابقه‌ای را برای شما آماده کرده است.

منظور از مبارزات مسابقه‌ای، سرعت سرسام‌آور شکل گرفتن آن‌ها است. مهم‌ترین عامل برای پیشروی در بازی، به‌جز حمله کردن و وارد کردن صدمات به دشمنان، حفظ سرعت بالا در حرکت است که اکشن و هیجان گیم پلی را به سطح جدیدی می‌برد. داستان بازی در یک گذشته خیالی در سال 1888 رخ می‌دهد. نژادی بیگانه به اسم Selentites از کره ماه به زمین حمله کرده‌اند اما با کمک دولت و ارتش، شکست خورده اکنون به‌عنوان برده برای انسان‌ها کار می‌کنند.

کمک این موجودات منجر به پیشرفت سریع تکنولوژی و انقلاب صنعتی شد. دولت برای سرگرم کردن مردم، ورزشی مهیج و خطرناک را تدارک دید که در آن شرکت‌کنندگان به نبرد با این موجودات تحت فرمان انسان‌ها رفته و مبارزات نفس‌گیر و هیجان‌انگیزی را تجربه می‌کردند. در بازی به 6 مبارز منحصربه‌فرد دسترسی داشته که هرکدام سبک خاصی برای نبرد دارند. همچنین می‌توانید این مبارزها را شخصی‌سازی کرده و قابلیت‌های مختلفشان را ارتقا دهید.

مهم‌ترین عامل جذابیت این بازی در کنار گرافیک زیبا و کارتونی‌اش که به‌خوبی محیط دوبعدی را به تصویر می‌کشد، گیم پلی اکشن و سرسام‌آورش است. شما باید دائم در حال حرکت کردن، ضربه زدن و جاخالی دادن باشید. بیش از 50 رویداد مختلف در قالب این مسابقه مهیج طراحی ‌شده که می‌توانید در آن‌ها شرکت کرده و آدرنالین خود را به سطح بالایی ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Shank 2 و Dragon Ball Fighterz را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Speed Brawl با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3 or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 or equivalent
Network: Broadband Internet connection
Storage: 5420 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 or equivalent
Network: Broadband Internet connection
Storage: 5420 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Speed Brawl is a 2D combat-racer about moving fast and hitting hard! Maintain your momentum, build your combos, and unleash powerful special moves. Find your own fighting style, and assemble the finest team of brawlers ever seen. Then do it all again faster… faster… FASTER!!!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.