ریمستر بازی Tomb Raider
یحیی رحیمی

ریمستر سه گانه Tomb Raider برای کامپیوتر و کنسول معرفی شد

یحیی رحیمی 24 شهریور 1402 بدون دیدگاه
1,249 بازدید

استودیو Aspyr از ریمستر سه گانه Tomb Raider مربوط به نسخه‌های اول این سری در طی نینتندو دایرکت رونمایی کرد. ریمستر هر سه بازی آغازین تامب رایدر برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و 5، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان و سری و همچنین کامپیوتر (استیم) منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار این باندل ویژه روز سیزدهم فوریه 2024 مصادف با 23 بهمن 1402 اعلام شد. تریلر معرفی بازی را در ادامه مطلب تماشا کنید.

ریمستر عناوین آغازین Tomb Raider، فرصت عالی برای افرادی است که می‌خواهند بار دیگر آن عناوین محبوب را تجربه کنند یا اینکه تازه‌کار هستند و هیچ‌گاه موفق نشده‌اند این عناوین بازی کنند. هر سه بازی اصلی به همراه تمامی بسته‌های الحاقی و حتی مراحل مخفی با گرافیک بهتر در قالب یک باندل کامل در اختیار شما قرار می‌گیرد. این کلکسیون ویژه برای کنسول نینتندو سوییچ هم منتشر می‌شود و نینتندو به این شکل، روند سابق صنعت بازی را به هم ریخت.

باندل ریمستر تامب رایدر شامل سه بازی و محتوای الحاقی آن‌ها می‌شود:

  1. Tomb Raider 1 و محتوای اضافه The Unfinished Business
  2. Tomb Raider 2 و محتوای اضافه The Gold Mask
  3. Tomb Raider 3 و محتوای اضافه The Lost Artifact

ریمستر بازی Tomb Raiderبازگشت Tomb Raider با ظاهر نو

از جمله نکات کلیدی بازی باید به وجود معماهای مختلف اشاره کرد. بازی‌های آغازین مجموعه تامب رایدر، تمرکز خاصی روی جنبه معما داشتند و اینکه باید رازهای مخفی معابد قدیمی را فاش کرد. در عین حال دشمنان مخوفی نیز منتظر لارا کرفت هستند و شما قرار نیست بدون یک چالش اساسی، زنده بیرون بیایید. گرافیک جدید بازی، تجربه این آثار را ساده‌تر کرده است و دیگر خبری از آن پولیگان‌های اندک و برجسته نیست. این باندل بهترین پیشنهاد برای تجربه عناوین سابق است.

گفتنی است گزینه فعال‌سازی گرافیک قدیمی در بخش تنظیمات وجود دارد. اگر علاقه‌مند به تجربه این سه‌گانه با همان گرافیک پولیگانی اصلی هستید، اختیار در اختیار شما است. توضیحات زیادی در مورد بازی منتشر نشده است و واضح است این آثار قدیمی، نیازی به تشریح بیشتر ندارند. برای آشنایی بیشتر با تغییرات گرافیکی ریمستر سه گانه Tomb Raider بهتر است نگاهی به ویدیو معرفی بیندازید. این باندل ویژه روز 23 بهمن امسال برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر می‌شود و فرصتی تازه در اختیار گیمرهای قدیمی و جدید قرار می‌دهد.

استودیو Crystal Dynamics، سازنده بازی Shadow of the Tomb Raider، مشغول ساخت نسخه تازه‌ای از این مجموعه است. منتظر کسب خبرهای رسمی در اواخر سال میلادی اخیر یا اوایل سال میلادی جدید باشید. نظر شما در مورد این ریمستر جدید چیست؟

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.