لارا کرافت بازی Tomb Raider
سارا هابطی

ظاهر جدید لارا کرافت در بازی Tomb Raider رونمایی شد

سارا هابطی 27 بهمن 1402 بدون دیدگاه
381 بازدید

در تازه‌ترین خبر منتشر شده از دنیای بازی‌های ویدیویی، شرکت کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) طرح جدید خودش از شخصیت دوست‌داشتنی و جذاب لارا کرافت منتشر کرد که برای اولین بار ظاهر کلاسیک و ریبوت شده او را ادغام کرده است. این تصویر می‌تواند نشان‌دهنده خبرهای زیادی در آینده برای طرفداران مجموعه بازی محبوب Tomb Raider باشد.

اینطور که به نظر می‌رسد مجموعه بازی توم ریدر (Tomb Raider) در حال بازگشت است و تقریبا طرفداران می‌توانند بعد از گذشت 6 سال انتظار، به تجربه عنوان جدیدی از این فرنچایز بپردازند. درحالی که هنوز هیچ اطلاعاتی و جزئیاتی در رابطه با نسخه بعدی این مجموعه در دسترس نیست، اما استودیو کریستال داینامیکس اولین طراحی جدید خودش از شخصیت لارا کرافت برای عنوان بعدی را به ما نشان داده است که با ترکیب ریبوت و ظاهر کلاسیک او یک لارا کرافت “یکپارچه” را برای اولین بار تشکیل می‌دهد.

تصویر جدید لارا کرافت به تازگی در وب سایت جدید Tomb Raider منتشر شد که احتمالا به صورت اشتباهی و غیر رسمی آشکار شده است. با این حال این تصویر اولین طراحی جدید از لارا کرافت است که می‌تواند نوید یک عنوان جدید از این فرنچایز را به طرفداران بدهد. با یک نگاه می‌توان متوجه شد که ظاهر جدید لارا شباهت‌های زیادی به نسخه ریبوت شده آن دارد و اینطور به نظر می‌رسد که کریستال داینامیکس با ادغام طرح کلاسیک و ریبوت قصد دارد لارای جدیدی را به بازیکنان تحویل دهد.

لارا کرافت بازی Tomb Raiderرونمایی از ظاهر جدید لارا کرافت

البته شاید تمامی این‌ها تنها یک طراحی فانتزی برای افتتاحیه وب سایت جدید فرنچایز توم ریدر باشد، اما گمانه‌زنی‌های بسیار زیادی در رابطه با نسخه بعدی این سری بازی وجود دارد. اگر از طرفداران این مجموعه بازی باشید، قطعا می‌دانید که چند سال پیش اطلاعات و جزئیات جدیدی از نسخه بعدی این فرنچایز لو رفت که ادعا می‌کرد لارا کرافت به عنوان یک مربی برای گروهی از مهاجمان جوان و بی تجربه (raiders) بازخواهد گشت.

با توجه به این که چند سال از آخرین نسخه این سری بازی می‌گذرد، با این حال انتظار می‌رود در نسخه بعدی بازی توم ریدر شاهد لارا کرافت عاقل‌تر و باتجربه‌تر باشیم که از دیدگاه روایی بسیار منطقی‌تر عمل خواهد کرد. در حال حاضر، ما تنها یک طراحی جدید از شخصیت لارا داریم و باید منتظر اطلاعات و اخبار رسمی و هیجان‌انگیز بیش‌تری در آینده باشیم. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شما نیز منتظر بازگشت این شخصیت دوست‌داشتنی و خاطره‌انگیز هستید؟

منبع: Thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.