دنبال Hogwarts Legacy
ارحام ادبخواه

دنباله بازی Hogwarts Legacy در حال ساخت است

ارحام ادبخواه 13 شهریور 1402 1 دیدگاه
473 بازدید

اگر از تجربه بازی هاگوارتز لگسی لذت برده‌اید و بی‌صبرانه منتظر نسخه بعدی آن هستید، خبرهای خوبی برای شما داریم. با توجه به گفته یکی از افشاکنندگان اطلاعات، دنباله بازی Hogwarts Legacy در دست ساخت است و می‌خواهد مجموعه را به استانداردهای جدیدی برساند.

MyTimeToShineHello که یکی از مورد اعتبارترین کاربران توییتر محسوب می‌شود، پیش از این بارها شایعات درستی را در مورد صنعت سینما منتشر کرده است. اما این کاربر چه ربطی به دنباله هاگوارتز لگسی دارد؟ طبق اطلاعات منتشر شده، این شایعه از طریق منابع موجود در شرکت برادران وارنر به دست آمده که ناشر بازی مورد بحث به شمار می‌رود. جالب است بدانید که MyTimeToShineHello سابقه خوبی در افشای اخبار مربوط به آثار شرکت برادران وارنر دارد.

البته توجه داشته باشید که مدت زمان زیادی از عرضه بازی Hogwarts Legacy نمی‌گذرد و بنابراین نباید به این زودی‌ها منتظر یک نسخه جدید بود. ولی از آنجایی که شماره اول به محبوبیت فوق‌العاده‌ای رسید و از هر جنبه‌ای به یک موفقیت تمام عیار تبدیل شد، ساخت نسخه بعدی کاملا منطقی به نظر می‌رسد. جالب است بدانید که این بازی به پرفروش‌ترین ویدیو گیم سال تبدیل شد و چیزی حدود 1.3 میلیارد دلار دآمد به همراه داشت. از آنجایی هم که در مورد یک بازی باکیفیت صحبت می‌کنیم، مشاهده چنین آمار و ارقام بزرگی به هیچ وجه دور از انتظار نیست.

دنبال Hogwarts Legacy

بازی هاگوارتز لگسی 2 در دست ساخت است

حال با گذر از این بحث اگر به حرف‌های دیوید زسلاو، مدیر ارشد Warner Bros. Discovery، گوش کرده باشید، می‌دانید که صبر زیادی برای دیدن دنباله Hogwarts Legacy نیاز است. طبق گفته‌های زَسلاو، آن‌ها حاضر هستند تاریخ عرضه یک بازی را تا مدت‌ها عقب بیندازند تا بتوانند یک ویدیو گیم بی‌نقص را به طرفداران ارائه دهند. از آنجایی که چنین تفکری دیگر در دنیای امروزی مطرح نیست، می‌توان به گفته‌های دیوید زسلاو ادای احترام کرد.

او در این باره توضیح می‌دهد:«ما یک فیلم یا بازی را تا زمانی که مطمئن نشویم بهترین کار ممکن است، عرضه نخواهیم کرد. اگر هم در نیمی یا 2/3 از مواقع این کار را انجام دهیم (محصولات را با عجله منتشر کنیم)، کارساز نخواهد بود. اما حالا این فلسفه جدید شرکت ما را تشکیل می‌دهد. ما یک شرکت داستان‌سرا داریم که خلاق‌ترین افراد در آن کار می‌کنند تا بتوانند بهترین محتوای ممکن را بسازند.»

اگر بخواهیم حرف‌های مدیر ارشد Warner Bros. Discovery و رسم همیشگی بازی‌های تراز اول را در نظر بگیریم، بازی Hogwarts Legacy 2 تا سه الی چهار سال آینده معرفی و منتشر می‌شود. تازه اگر حرف‌های MyTimeToShineHello سندیت داشته باشد و دنباله Hogwarts Legacy به صورت جاه‌طلبانه‌تری ساخته شود، شاید باید مدت زمان بیش‌تری منتظر بمانیم.

بازی Hogwarts Legacy همین حالا برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی در دسترس قرار دارد. نسخه نینتندو سوییچ این بازی هم تا پایان سال جاری میلادی به دست کاربران خواهد رسید. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که یک بازی هری پاتر دیگر با محوریت ورزش کوییدیچ در دست ساخت قرار دارد و به زودی معرفی می‌شود.

نظر شما در مورد دنباله Hogwarts Legacy چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    سجاد

    مهمان

    بسیار بازی قشنگیه من که فن هری پاترم هر روز بازیش می کنم هی از اول شروع می کنم تا اخر و باز دوباره البته بازی بسیار سنگینی هم هست

    پاسخ دهید