Overwatch 2 استیم
یحیی رحیمی

بازی Overwatch 2 به بدترین بازی استیم تبدیل شد

یحیی رحیمی 22 مرداد 1402 2 دیدگاه
323 بازدید

بازی Overwatch 2 حدود یک سال پس از انتشار به فروشگاه استیم اضافه شد. این بازی تنها از طریق شبکه بتل‌نت قابل دسترسی بود و همچنین بازی اول این سری نیز هیچ‌گاه برای استیم منتشر نشد. عرضه این اثر آنلاین برای پلتفرم جدید، فرصتی عالی برای بازی‌کنانی بود که دل خوشی از این بازی ندارند و ناراحتی خود را با نظرات تند و امتیازهای اندک نشان دادند. اورواچ 2 در حال حاضر بدترین بازی استیم از نظر بازی‌کنان است و کمترین امتیاز ممکن را دارد.

طبق داده‌های وب‌سایت کمکی SteamDB، اورواچ 2 کمترین امتیاز میان تمامی بازی‌های استیم را در اختیار دارد. این درحالی است که تنها دو روز از انتشار آن برای این پلتفرم می‌گذرد و همچنین بخش داستانی موردنظر نیز پس از مدت‌ها صبر منتشر شده است. البته باید گفت که تعداد زیادی مشغول تجربه این بازی هستند و امتیاز پایین و نظرات منفی، تأثیری روی میزان استقبال از آن نداشته است. ده‌ها هزار نفر در حال تجربه بازی هستند و به نظرات توجهی نکرده‌اند.

حدود 60 هزار نفر به‌صورت هم‌زمان در حال Overwatch 2 بازی کردن هستند. این رقم در طی ساعت‌های آتی به اوج خواهد رسید. نظرات منفی و حتی تبدیل شدن به بدترین بازی استیم باعث نشده تا گیمرها همچنان از آن دست بکشند. به نظر می‌رسد که درآمد مناسبی هم از طریق استیم کسب شود و همچنان افراد زیادی علی‌رغم کیفیت اثر به خرید و پرداخت پول به بلیزارد ادامه می‌دهند. در حال حاضر 74,128 نقد و بررسی برای اورواچ 2 ثبت شده است. تنها درصد آن‌ها مثبت هستند و بقیه منفی. این باعث می‌شود تا میانگین امتیازهای بازی به‌شدت منفی باشد. بلیزارد بدون شک به دنبال دریافت چنین امتیازی نبود.

Overwatch 2 استیمامتیازهای منفی Overwatch 2

امتیازهای منفی بازی در استیم قابل‌توجه و حتی خنده‌دار هستند. کاربران این شبکه آنلاین از شوخ‌طبعی همیشگی خود استفاده کرده‌اند و به نقد بازی و بازی‌کنان آن پرداخته‌اند. برای نمونه یکی نوشته است:‌ «آن لحظه که ریپر فریاد زد: بخر بخر بخر و بعد هیروهای جدید محدود به خرید بتل پس شد و حالت داستانی هم لغو شد، واقعاً گریه کردم. این بهترین بازی تمام تاریخه. مرسی اکتیویژن بلیزارد.» فرد دیگری نوشته است که سخیف‌ترین فیلم‌ها، داستان و روایت بهتری از این بازی دارند.

Overwatch 2 را نمی‌توان شکست تجاری خواند. به‌خصوص که ده‌ها هزار نفر روزانه مشغول آن هستند و همچنین درآمد زیادی هم از طریق خرید و فروش آیتم به دست می‌آید. محتوای اضافه نیز در قالب یک باندل پانزده دلاری به فروش رفته است و بازی‌کنان مجبور به خرید بتل پس برای استفاده از هیروهای بهتر هستند. در نهایت هدف اصلی بازی که درآمدزایی است عملی شده است. نظر شما چیست؟ آیا اورواچ 2 واقعاً بدترین بازی استیم است؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Majid

    مهمان

    کلا صنعت گیم از لحاظ هنری و فلسفه ی گیمینگ تو پایینترین حد خودش قرار داره … تک و توک بازی ای این روزها پیدا میشه که به تجربه ی پلیر از بازی اهمیت میدن …

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    به نظرم وارزون ۲ با اختلاف مزخرف‌ترین بازی استیمه

    پاسخ دهید