دانلود بازی Overwatch 2 برای PC
دانلود بازی Overwatch 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Overwatch 2 برای PC

پارسی گیم 13 مهر 1401 27 دیدگاه
35,919 بازدید

دانلود بک اپ بازی Overwatch 2 برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Battle Net بازی Overwatch 2

قطعاً تا به امروز نام بازی Overwatch به گوش شما خورده است. این بازی ساخت استودیو محبوب و بزرگ Blizzard بوده که ورودش به عصر بازی‌های شوتر اول‌شخص را رقم زد؛ با این حال استودیو بلیزارد که همواره به نوآوری معروف است، سبک و سیاق خودش را در ارائه یک بازی شوتر اول‌شخص تیمی به وجود آورد. در این بازی شوتر تیمی، هر کاراکتر نقش یک قهرمان را دارد که قابلیت‌ها، نقش و ویژگی منحصر به فرد داشته و این وجه تمایز بازی Overwatch با سایر بازی‌های شوتر بود. به تازگی شماره دوم این سری با نام بازی اورواچ 2 منتشر شده و در واقع ارتقا شماره اول به نسل جدید محسوب می‌شود، پس از انتشار جهانی بازی Overwatch 2 دیگر خبری از شماره اول نیست و اکنون همه چیز در این بازی ادامه پیدا خواهد کرد.

شروع عصر جدید در بازی Overwatch 2

اکنون که در عصر جدید بازی‌های ویدیویی هستیم بهتر است بدانیم بازی Overwatch 2 نیز با این شماره وارد آن شده است. پس از نصب بازی، دیگر بازی اول وجود نداشته و شما باید ماجراجویی‌های اکشن و شوتر خود را در Overwatch 2 ادامه دهید. در این بازی همیشه چیز جدیدی برای تجربه وجود دارد، از به‌روزرسانی‌های دائمی که در بازه 9 هفته منتشر می‌شود گرفته تا اسکین‌های جدید برای قهرمان‌های قدیمی و همچنین قهرمان‌های کاملاً تازه و جدید در کنار بتل پس!

رایگان بودن بازی Overwatch 2

بر خلاف شماره اول، بازی Overwatch 2 کاملاً رایگان بوده و برای تجربه تمامی قسمت‌های آن نیازی به پرداخت نخواهید داشت. این موضوع قدم بزرگی از سمت استودیو Blizzard است که می‌خواهد به کمک آن، بازیکنان بیشتری را به سمت خود جذب کند؛ بازیکنانی که از تجربه یک عنوان شوتر تیمی لذت می‌برند و با استفاده از قابلیت‌های قهرمان‌ها و مهارت خود، میدان نبرد را به جهنمی برای رقیب تبدیل خواهند کرد. وجود قهرمان‌های جدید در هر کلاس تهاجمی، دفاعی و پشتیبان در کنار قابلیت‌های جدید بخش چندنفره تجربه این بازی رایگان را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

بهبود بخش چندنفره و حالت‌های جدید بازی

یکی از اصلی‌ترین تغییرات بازی اورواچ 2 نسبت به شماره قبل، تبدیل تیم‌های 6 نفره به تیم‌های 5 نفره است و اکنون حالت اصلی بازی به شکل 5v5 اجرا می‌شود که تغییر بسیار اساسی محسوب شده و صحنه ورزش‌های الکترونیک بازی را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد. این تغییر باعث می‌شود که هر بازیکن تأثیر بیشتری به صورت انفرادی در پیروزی تیم داشته باشد و سرعت بازی نیز بیشتر شود.

علاوه بر این حالت‌های جدیدی برای تجربه بازی وجود دارد که قوانین نقشه‌ها را تحت تأثیر قرار داده و تجربه جدیدی را به خورد طرفداران می‌دهد. برای مثال حالت Push که به تازگی اضافه شده رباتی را در مرکز نقشه قرار می‌دهد تا با تحت کنترل گرفتنش آن را به سمت دشمن هدایت کنید. علاوه بر این تمامی حالت‌ها و قوانین محبوب و قدیمی نیز در بازی وجود دارند.

اضافه شدن بخش تک‌نفره و داستانی

از دیگر ویژگی‌های جذاب بازی Overwatch 2 می‌توان به اضافه شدن بخش داستانی اضافه کرد که در شماره اول غایب بود و تنها در رویدادهای فصلی و ویژه به آن دسترسی پیدا می‌کردیم. در بازی Overwatch 2 مراحل و مأموریت‌هایی را می‌توانید در کنار کاراکترهای محبوب خود پیش ببرید و بیشتر با داستان و دنیای زیبا و مهیجش آشنا شوید. وجود مراحل آفلاین و داستانی کمک شایانی به شناخت دنیای بازی و همچنین جذب بازیکنانی می‌کند که چندان علاقه به بخش‌های آنلاین و چندنفره ندارند و صرفاً می‌خواهند قهرمان‌های خود را در یک سری مأموریت داستانی همراهی کنند.

بتل پس و محتوای جدید، قهرمان‌ های بازی Overwatch 2

از دیگر ویژگی‌های بازی Overwatch 2 می‌توان به وجود بتل پس اشاره کرد که امروزه در تمامی بازی‌های مدرن پیدا می‌شود. این بتل پس شامل اسکین، قهرمان‌های جدید و آیتم‌های جذاب دیگری بوده که با پیشروی در بازی در اختیارتان قرار می‌گیرد. جدای از معرفی قهرمان‌های جدید، برخی قابلیت‌ها و ویژگی‌های قهرمان‌های سابق مثل Bastion و Doomfist به طور کلی تغییر کرده و کاملاً کارایی و وظیفه آن‌ها در تیم تغییر می‌کند. این تغییرات در کنار حفظ بدنه اصلی و اصول کلاسیک بازی Overwatch تجربه‌ای لذت‌بخش و سرگرم‌کننده را به شما هدیه خواهد داد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Valorant و Rainbow Six Siege را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Overwatch 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Window 10 64 Bit (latest Service Pack)
Processor: Intel® Core™ i3 or AMD Phenom™ X3 8650
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 600 series, AMD Radeon™ HD 7000 series
Storage: 50 GB available hard drive space

سیستم پیشنهادی :

OS: Window 10 64 Bit (latest Service Pack)
Processor: Intel® Core™ i7 or AMD Ryzen™ 5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1060/ GeForce® GTX 1650 or AMD R9 380/AMD RX 6400

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Overwatch 2 is a free-to-play, team-based action game set in the optimistic future, where every match is the ultimate 5v5 battlefield brawl. Play as a time-jumping freedom fighter, a beat-dropping battlefield DJ, or one of over 30 other unique heroes as you battle it out around the globe. Power up your railgun and disrupt the battlefield as Sojourn, or yield your axe and command attention as Junker Queen. Battle to take control of a robot and move it toward the enemy base in the new Push Mode. Bring the fight to new destinations across the globe in iconic locations like New York, Rome, Monte Carlo and Rio.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 23.2 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 11 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Overwatch 2 در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Overwatch 2 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Overwatch 2 رایگان است؟

بله، بازی Overwatch 2 کاملاً رایگان بوده و برای تجربه تمامی قسمت‌های آن نیازی به پرداخت نخواهید داشت.

۲
آیا سیستم من بازی Overwatch 2 را اجرا می کند ؟

برای اجرای Overwatch 2 شما نیاز به ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 6 گیگابایت رم، پردازنده اینتل Intel Core i3 یا AMD X3 8650 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 600 series یا AMD Radeon HD 7000 series هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 50 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Overwatch 2 را بررسی کنید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 27 دیدگاه
  • Avatar

    Unknow

    مهمان

    اقاا چطورییی نصبش کنیمم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    هادی

    مهمان

    نسخه استیم بازی رو هم میزارید؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    canoheil

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    امروز overwatch 2 رو استیم منتشر شد لطف میکنید بکاپش رو قرار بدید؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مصطفی

    مهمان

    من تا حالا اینجور فایلی نصب نکردم یکی لطف میکنه بگه نحوه نصبش چطوریه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    A

    مهمان

    سلام
    روی گرافیک Nvidia Quadro M2200 قابل اجرا هست؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    یوسف

    مهمان

    سلام چرا کسی بکاپ Diablo IV رو نمیزاره برنامه ای براش دارید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام کارت گرافیک GeForce mx550 جواب میده برای اورواچ

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mehran

    مهمان

    سلام میشه اپدیت جدید رو بزارین؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    کیا

    مهمان

    سلام آپدیت ۱۱ آپریل اومده لطفا قرار بدید

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 27 دیدگاه