ps5
یحیی رحیمی

پتنت جدید PS5 از امکان ساخت آموزش و دمو داخل محیط کنسول خبر می دهد

یحیی رحیمی 13 مرداد 1399 بدون دیدگاه
405 بازدید

Sony Interactive Entertainment اخیرا پتنت تازه ای را به ثبت رسانده است که مربوط به کنسول PS5 است و ویژگی جالبی را معرفی می کند. در حالی که پتنت اسمی از پلی استیشن 5 نمی برد اما نشانه های موجود، احتمال مرتبط بودن را بالا می برد. ویژگی معرفی شده، از امکان ساخت آموزش و دمو داخل محیط کنسول را در اختیار کاربران قرار می دهد.

پتنت گفته شده ابتدا توسط وب سایت Comicbook پیدا شد و مکانیسم کلی آن، روش تازه ای را برای اشتراک بازی های ویدیویی در اختیار کاربران قرار می دهد. می توان تکه ای از بازی را جدا کرد و به صورت دمو در اختیار دیگر کاربران قرار داد. سونی بخش تازه ای را در PSN ایجاد خواهد کرد و به کاربران اجازه اشتراک دموها و آموزش های تهیه شده داده خواهد شد.

اگر به دنبال ساخت یک ویدیویی آموزشی باشید، کار سختی در زمینه ضبط تصویر و صدا روی کنسول دارید اما پتنت به ثبت رسیده، این کار را آسان تر از همیشه خواهد کرد. دسته بازی کنسول PS5 دارای کلید Create است که تا به حال چندان اطلاعاتی از آن دریافت نکرده ایم. این پتنت می تواند ماهیت اصلی دکمه را فاش کند. ممکن است با فشردن کلید، امکان بازشدن صفحه ایجاد دمو و آموزش در اختیار کاربر قرار گیرد و از همان جا هم موفق به اشتراک گذاری آن شود.

ثبت یک پتنت به معنی عملی شدن نیست و تنها از ایده اولیه محافظت می کند. سونی تاریخچه بلندی در زمینه ثبت پتنت دارد که تابه حال بسیاری از آن‌ها را در واقعیت ندیده ایم. کنسول PS5 اواخر سال میلادی عرضه می شود و قرار است اواخر این ماه، قیمت و تاریخ پیش فروش اعلام شود. منتظر خبرهای بیشتری در این مورد بمانید. نظر شما در مورد پتنت به ثبت رسیده چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.