دانلود بازی Gran Turismo 7 برای PS5
دانلود بازی Gran Turismo 7 برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Gran Turismo 7 برای PS5

پارسی گیم 16 اسفند 1400 2 دیدگاه
4,576 بازدید

دانلود بازی Gran Turismo 7 برای پلی استیشن 5

سری بازی‌های Gran Turismo یکی از قدیمی‌ترین نام‌ها در سبک شبیه‌ساز بازی‌های مسابقه‌ای است. قدمت این مجموعه به دهه 90 میلادی در صنعت بازی‌های ویدیویی برمی‌گردد، زمانی که اثری از نام بازی‌های Need for Speed و یا Forza Horizon نبود. این سری محبوب طرفداران همیشگی خودش را داشته و همواره در سطح بالایی از کیفیت در اختیار آن‌ها قرار گرفته است. به‌تازگی استودیو Polyphony Digital شماره جدید این سری محبوب با نام گرن توریسمو 7 را منتشر کرده تا طرفدارانش، بتوانند نسل جدید بازی Gran Turismo را با گرافیکی خیره‌کننده و جزییاتی بهتر از قبل تجربه کنند و از آن لذت ببرند.

انحصاری جذاب پلی‌استیشن

همان‌طور که میدانید، سری Gran Turismo یکی از عناوین انحصاری کنسول سونی یعنی پلی‌استیشن بوده است. شما در این بازی به یک بخش Career دسترسی دارید که به‌عنوان قسمت داستانی بازی تلقی می‌شود. در بخش داستانی، مسابقات سری GT برگشته‌اند تا در نقشه‌ای بزرگ و پیست‌های متنوع اتومبیل‌رانی به استقبال شما بیایند. در تریلر پیش‌نمایش بازی، شاهد بازگشت عناصری کلاسیک از بازی چهارم سری بودیم، موسیقی آشنا، سبک و سیاق منوی اصلی و همچنین بازگشت تعداد زیادی از اتومبیل‌های قدیمی و محبوب سری Gran Turismo.

تنوع بالای پیست‌ها و اتومبیل‌ها

بازی Gran Turismo 7 محتوای جذاب بسیار زیادی را در قالب‌های مختلف در اختیار شما قرار خواهد داد. این بازی بیش از 90 پیست مختلف داشته که تعدادی از آن‌ها از مکان‌های دنیای واقعی شبیه‌سازی شده‌اند و تعدادی دیگر، به شکل خیالی و ساخته ذهن سازندگان هستند. تمامی این پیست‌ها از شرایط آب و هوایی پویا و واقع‌گرایانه برخوردار بوده که در گیم پلی نیز تأثیر خواهند گذاشت و مناظر زیبا و خیره‌کننده‌ای را به خورد بازیکن می‌دهند. علاوه بر تنوع بالای پیست‌ها، بازی Gran Turismo 7 دارای بیش از 420 اتومبیل مسابقه‌ای بوده که در میان آن‌ها، خودروهای کلاسیک ژاپنی دهه 80 و 90 نیز مشاهده می‌شود. دسترسی بازیکن به گاراژ بزرگی این امکان را به او می‌دهد که تعداد زیادی از این اتومبیل‌ها را در اختیار داشته باشد.

امکان ارتقا و Tune کردن اتومبیل‌ها

یکی از ویژگی‌های بارز سری Gran Turismo بخش ارتقا و Tune کردن اتومبیل‌ها بوده که در این شماره نیز حضور فعالی دارد. امکان تیونینگ و شخصی‌سازی پر جزئیات ماشین‌ها با استفاده از تولیدات بیش از 60 برند خودرو بخش جذابی از این بازی محبوب است. این بخش از بازی مذکور شامل مواردی همچون قطعات موتور، لاستیک‌ها، ترمز‌ها، سیستم تعلیق، سوپرشارژر، توربو‌شارژر، کاهش وزن و افزایش سفتی می‌شود. در بازی بیش از 600 قطعه برای شخصی‌سازی و 130 مدل لاستیک مختلف وجود دارد.

گرافیکی خیره‌کننده و بخش تصویربرداری

از دیگر نکات بارز بازی Gran Turismo می‌توان به گرافیک زیبا و خیره‌کننده‌اش اشاره کرده که آن را درخور عناوین نسل جدید کرده است. قدرت سخت‌افزاری بالای کنسول جدید سونی، این اختیار را به سازندگان داده تا تصاویر زیبا و چشم‌نوازی در بازی خلق کنند. همه جزییات اتومبیل‌ها و پیست‌ها به شکلی زیبا و چشم‌نواز طراحی شده‌اند و گرافیک بازی می‌تواند با عناوین بزرگی مثل Forza Horizon 5 رقابت کند. بخش تصویربرداری بازی نیز دارای ابزارهای حرفه‌ای بسیاری بوده که در آن می‌توانید تصویرهای زیبا و واقع‌گرایانه‌ای در لوکیشن‌های مختلف ثبت کنید. حالت Scapes در این بخش به شما دسترسی به 2500 مکان در 40 کشور مختلف را برای عکس‌برداری می‌دهد.

شبیه‌سازی دقیق از اتومبیل‌رانی

اگر از طرفداران قدیمی سری گرن توریسمو باشید، میدانید که این بازی شبیه‌سازی دقیقی از هر اتومبیل و ویژگی‌های فنی‌اش انجام می‌دهد. رانندگی با هر خودرو منحصربه‌فرد بوده و هدایت آن‌ها بسته به ویژگی‌های هرکدام متفاوت خواهد بود. علاوه بر این ارتقا و تغییر قطعات، تأثیر مستقیمی در عناصر گیم پلی خواهد گذاشت. تمامی مسابقات در پیست‌های حرفه‌ای صورت می‌گیرد و هیجان و لذت بالایی را به خوردتان خواهد داد که نظیرش را شاید در کمتر بازی مسابقه‌ای تجربه کرده باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های GRID Legends و Dirt 5 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gran Turismo 7 برای پلی استیشن 5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Whether you’re a competitive or casual racer, collector, tuner, livery designer or photographer – find your line with a staggering collection of game modes including fan-favorites like GT Campaign, Arcade and Driving School.
With the reintroduction of the legendary GT Simulation Mode, buy, tune, race and sell your way through a rewarding solo campaign as you unlock new cars and challenges. And if you love going head-to-head with others, hone your skills and compete in the GT Sport Mode. With over 420 cars available at Brand Central and the Used Car Dealership from day one, Gran Turismo 7 recreates the look and feel of classic motors and bleeding-edge supercars alike in unparalleled detail. Each car handles differently and feels unique as you navigate over 90 track routes in dynamic weather conditions, including classic courses from GT history.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 80.5 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Gran Turismo 7 در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی Gran Turismo 7 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 5 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 4 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    K

    مهمان

    خسته نباشید
    ببخشید این بازی ها بعدا باید خریداری بشن

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به K

      پشتیبانی

      بله