بازی Persona 6
ارحام ادبخواه

بازی Persona 6 با اسم رمز Carbon احتمالا انحصاری PS5 خواهد بود

ارحام ادبخواه 11 تیر 1402 بدون دیدگاه
271 بازدید

طبق اطلاعاتی که از یک فرد به نسبت قابل اتکا منتشر شده، بازی Persona 6 با اسم رمز Carbon در دست ساخت قرار دارد. با توجه به همین اطلاعات ظاهرا استودیو Atlus قصد دارد جدیدترین ساخته خود را به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر کند.

یکی از افرادی که پیش از این اطلاعات درستی در مورد دو بازی Persona 3 Reloaded و Persona 5 Tactica منتشر کرده بود، شایعات جدیدی برای طرفداران پرسونا دارد. طبق صحبت‌های این منبع نسبتا قابل اعتماد بازی Persona 6 در طی پروژه‌ای با نام Carbon در دست ساخت قرار دارد و به احتمال زیاد، در انحصار پلی استیشن 5 خواهد بود. به گفته این منبع، او اجرای بازی Persona 6 را فقط روی کنسول نسل نهمی سونی دیده است.

ستودیو Atlus در این چند وقت حسابی پرکار بوده و بازی‌های مختلف را برای طرفداران پرسونا و نقش آفرینی‌های ژاپنی تدارک دیده است. آن‌ها قرار است دو بازی Persona 5 Tactica و Persona 3 Reloaded را در ماه‌های آتی روانه بازار کنند. این این کار نیست و این استودیو ژاپنی، روی یک بازی جدید نقش آفرینی-فانتزی جدید با نام Metaphor ReFantazio کار می‌کند. اما با وجود تمامی این خبرهای هیجان‌انگیز، هنوز هیچ گونه جزئیات رسمی در مورد پرسونا 6 یا دنباله رسمی بازی Persona 5 Royale در دسترس قرار ندارد

ولی خب به لطف حضور یک سری منابع غیررسمی، مجبور نیستیم تا اقدام رسمی خود استودیو Atlus برای معرفی شماره جدید صبر کنیم. یک کاربر معروف توییتر با نام کاربری MbKKssTBhz5 فعالیت می‌کند، پیش از معرفی رسمی Persona 5 Tactica و Persona 3 Reloaded، از این دو پرده‌برداری کرده بود. حال این کاربر معروف در مورد پرسونا جدید اطلاعات جالبی منتشر کرده تا طرفداران ایده واضح‌تری نسبت به اثر مورد انتظار خود داشته باشند.

بازی Persona 6

تفاوت چشم‌گیر Persona 6 نسبت به بازی پنجم

اولین نکته قابل توجهی که این کاربر در مورد آن صحبت کرده، تفاوت بازی جدید با نسخه‌های پیشین فرنچایز است. در واقع از آنجایی که بازی Persona 6 توسط گروه جدیدی از سازنده‌ها مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذارد، تفاوت‌های چشم‌گیری نسبت به نسخه‌های «اصلی» پیشین خواهد داشت. طبق گفته‌های MbKKssTBhz5، تیمی که روی بازی مورد بحث کار می‌کند سابقه توسعه ریمیک پرسونا 3 و نسخه‌های فرعی سری را در کارنامه دارد. با توجه به همین موضوع، باید انتظار اثر متفاوتی را نسبت به بازی Persona 5 داشته باشیم.

یکی از اطلاعات جالب و منطقی دیگر مربوط به اسم رمز بازی مورد بحث می‌شود. همان‌طور که اشاره شد پروژه ساخت بازی Persona 6 با نام Carbon روند توسعه خود را پشت سر می‌گذارد. در ادامه همین موضوع باید بدانید که عنصر کربن ششمین عنصر جدول تناوبی محسوب می‌شود و به شکل جالبی به شماره ششم فرنچایز اشاره دارد. علاوه بر این، با وجود اینکه کاربر مورد بحث اطلاع دقیقی در مورد پلتفرم‌های مقصد این بازی ندارد، اما اجرای بازی Persona 6 را فقط و فقط روی پلی استیشن 5 دیده است. البته که با توجه به رابطه خوب مایکروسافت و استودیو Atlus در ماه‌های اخیر، بعید است که این بازی برای کنسول‌های مایکروسافت در دسترس قرار نگیرد.

با توجه به آنچه که MbKKssTBhz5 ادعا می‌کند، استودیو Atlus پیشرفت زیادی در پروژه Carbon داشته و پنجره حدودی انتشار آن را مشخص کرده است. پس نباید فاصله زیادی تا معرفی رسمی بازی Persona 6 و عرضه آن داشته باشیم. نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود را در مورد بازی پرسونا 6 و اطلاعات مربوط به آن با ما در میان بگذارید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.