پارسی گیم

دانلود بازی 13 Sentinels Aegis Rim برای PC

پارسی گیم 13 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
1,559 بازدید

دانلود بازی 13 Sentinels Aegis Rim برای کامپیوتر

بازی‌های اکشن در زیرشاخه‌های متعددی طبقه‌بندی می‌شوند و سوژه‌های جذاب بسیاری را برای تجربه در اختیار ما قرار می‌دهند. این سوژه‌ها می‌تواند مبارزه در نبردهای تاریخی و افسانه‌ای باشد، یا در آینده‌ای دور و تخیلی مملو از ربات‌های پیشرفته جریان بگیرد. بازی 13 Sentinels Aegis Rim از استودیو Vanillaware عنوانی جذاب و سرگرم‌کننده بوده که تلفیقی از سبک‌های اکشن دوبعدی و استراتژیک لحظه‌ای را در دنیایی آینده‌گرایانه به خوردتان می‌دهد تا ماجراجویی‌های مهیج و لذت‌بخشی را تجربه کنید.

شما در این بازی کنترل 13 کاراکتر مختلف را در دست خواهید گرفت که در کنار یکدیگر، ماجراهای داستانی سرگرم‌کننده‌ای را شکل خواهند داد. گیم پلی بازی به سه قسمت اصلی تقسیم می‌شود: بخش Remembrance که در آن گشت و گذار و انتخاب دیالوگ‌ها اهمیت دارد، Destruction که در آن کاراکترها وارد ربات‌های غول‌پیکر و پیشرفته شده و مبارزاتی را در سبک استراتژی‌های لحظه‌ای یا همان RTS تجربه می‌کنند و بخش نهایی که Analysis نام داشته و بایگانی ماجراها و آیتم‌ها را در بر دارد. بخش ابتدایی بازی در سبک اکشن دوبعدی با زاویه دوربین دید از بغل طراحی شده است.

این گیم پلی‌های متعدد در بازی عمق بسیار بالایی به آن بخشیده و تجربه شما از بازی را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. هر کدام از این 13 کاراکتر، ویژگی‌های شخصیتی و قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارند و تعامل آن‌ها با یکدیگر بسیار جذاب شکل خواهد گرفت. تجربه سبک اکشن دوبعدی در کنار بخش استراتژیک می‌تواند طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به سمت خود جذب کند.

سبک و سیاق طراحی کاراکترها و گرافیک بازی نیز شباهت زیادی به انیمه‌ها داشته و می‌تواند برای طرفداران این سبک از انیمیشن‌ها جذاب واقع شود. روایت داستانی بازی، عمق بالایی داشته و در طول آن لحظات حساس و هیجان‌انگیز بسیار زیادی را تجربه می‌کنید. اهمیت دیالوگ‌ها و انتخاب‌ها می‌تواند در روند پیشروی داستان نیز تأثیرگذار باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Tales of Arise را نیز بررسی کنید.

توجه: نسخه قرار گرفته بر اساس نسخه Nintendo Switch بازی است و فقط توسط امولاتور قابل اجرا بر روی کامپیوتر است، به همین دلیل ممکن است اجرای بازی با مشکلاتی همراه باشد.

در ادامه برای دانلود بازی 13 Sentinels Aegis Rim برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Uncover the truth and delve into a 2D sidescrolling adventure featuring gorgeous art and environments. Then, battle the kaiju in fast-paced, top-down combat. Customize the Sentinels with an arsenal of mechsuit weaponry, and fight to defend humanity!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.