نسخه فرعی بازی Persona 5 پرسونا 5
محمد صادق شجاعی

نسخه فرعی بازی Persona 5 در حال ساخت است

محمد صادق شجاعی 23 اسفند 1400 بدون دیدگاه
205 بازدید

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، اطلاعاتی فاش شده است که از ساخت نسخه فرعی بازی Persona 5 (پرسونا 5) با محوریت شخصیت گورو آکچی خبر می‌دهند.

سری Persona در سال 1996 و به عنوان زیرمجموعه Shin Megami Tensei معرفی شد. از این مجموعه تا‌کنون پنج بازی اصلی و تعداد بسیار زیادی اثر فرعی منتشر شده است. سری پرسونا به واسطه ویژگی‌هایی همچون طیف گسترده پرسونا‌های قابل‌استفاده، داستان‌های چند‌لایه و درگیر‌‌کننده، شخصیت‌پردازی عالی، شبیه‌سازی زندگی واقعی، تمرکز روی مباحث روان‌شناسی و بهره‌گیری از المان‌های اسطوره‌شناسی، همواره جایگاه ویژه‌ای در بین آثار سبک نقش‌آفرینی داشته است.

بازی Persona 5 تازه‌ترین بازی سری Persona بوده که از محبوبیت بالایی در سراسر دنیا برخوردار است. این امر موجب شده که شرکت Atlus در قالب بازی‌های Persona 5: Dancing in Starlight ، Persona 5 Royal و Persona 5 Strikers، این اثر را گسترش دهد. در حال حاضر شرکت اتلوس به مناسبت 25 سالگی سری پرسونا، برنامه‌های مختلفی داشته و اخبار تازه‌ای را منتشر می‌کند. بسیاری از بازیکنان امیدوار هستند که یکی از بخش‌های این برنامه‌ها، معرفی بازی Persona 6 باشد. با این حال، به نظر می‌رسد شرکت Atlus قصد کنار گذاشتن بازی پرسونا 5 را ندارد.

Zippo، از اینسایدر‌های مشهور، اخیرا در پستی در وبلاگ خود اعلام کرده که نسخه فرعی بازی Persona 5 هم‌اکنون در حال ساخت است. این بازی قرار است روی یکی از شخصیت‌های اصلی بازی مذکور به نام گورو آکچی (Goro Akechi) تمرکز کند. Zippo گفته است که جزئیات زیادی از این اثر در دسترس قرار ندارد؛ با این حال طبق گفته او، نسخه فرعی بازی پرسونا 5 قرار نیست در سبک RPG باشد. در عوض این اثر روی ماجراجویی‌ها و مهارت‌های گورو آکچی به عنوان یک کار‌آگاه تمرکز خواهد داشت.

نسخه فرعی بازی Persona 5 پرسونا 5

گورو آکچی یکی از آنتاگونیست‌های بازی Persona 5 است

گفته‌های Zippo هنوز به طور رسمی تایید نشده و تنها در حد شایعه باقی مانده‌اند؛ بنابراین امکان عدم تحقق آن وجود دارد. پیش از این Zippo اعلام کرد که شرکت اتلوس در حال کار روی نسخه ریمستر مولتی پلتفرم از بازی Persona 3 است. همچنین گفته شد که بازی Persona 4 Golden به‌زودی روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این گفته‌های Zippo توسط دیگر اینسایدر‌ها تایید شدند.

نظر شما در مورد نسخه فرعی بازی Persona 5 چیست؟ آیا نسخه اصلی این اثر را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.