Red Dead Redemption 2
یحیی رحیمی

Red Dead Redemption 2 دارای صحنه‌های اسلوموشن فوق‌العاده‌ای خواهد بود

یحیی رحیمی 22 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
1,182 بازدید

کمپانی Rockstar بالاخره جزئیات کامل نسخه دوم Red Dead Redemption را منتشر کرد و در تریلر عرضه‌شده، شاهد جزئیات جالبی از داستان و نبردهای بازی بودیم. یکی از ویژگی‌هایی که اخیراً در بین بازی‌های دسته اول مد شده است، حرکت اسلوموشن دوربین در هنگام مرگ بازیکن است. این ایده ابتدا توسط Bethseda و بازی‌هایی همچون Fallout 3 و Skyrim مورداستفاده قرار گرفت و به نظر می‌رسد که Red Dead Redemption 2 نیز به دنبال استفاده از این ویژگی و هیجان دادن به بازی است.

یکی از توسعه‌دهندگان بازی به نام Rob Nelson در گفتگو با وب‌سایت اسپانیایی Hobby Consolas بیان کرده است که صحنه‌های مرگ توسط حالت اسلوموشن نشان داده خواهند شد و بر اساس گفته‌های او، این حالت بسیار روان اجرا می‌شود و همچنین صحنه‌های پشت سرهم فوق‌العاده‌ای دارد. او در این مورد گفت:

Rob Nelsonاین صحنه‌ها کاملاً دینامیکی عمل می‌کنند. آن‌ها در طی مراحل بازی یا نبردها خود را نشان می‌دهد؛ البته در محیط جهان باز بازی نیز می‌توان شاهد آن‌ها بود. اگر با مأموران قانون یا گروه‌های تبهکار دیگر مشکلی پیدا کنید و به سرتان بزند که یک‌تنه با آن‌ها مبارزه کنید، این صحنه‌های اسلوموشن را خواهید دید. اسلوموشن‌ها روان و پشت سرهم اجرا می‌شوند و بسیار هوشمندانه عمل می‌کنند به‌طوری‌که دقیق بر اساس شیوه مبارزه شما نشان داده می‌شوند.
می‌توانید صحنه‌های فوق‌العاده‌ای را در مکان‌هایی که دوربین قادر به طی مسیر خوبی است و دامنه حرکت آن زیاد است دریافت کنید. همه این کارها به دلیل ایجاد دوام در تجربه به‌دست‌آمده است و فرقی ندارد که شما در حال طی مراحل باشید یا نه، آن‌ها همه‌جا حضور دارند. همه‌جا حس هیجان خواهید داشت و تجربه گرافیکی و مکانیکی آن‌همه جا یکسان خواهد بود.

به نظر می‌رسد که این ویژگی جدید، پتانسیل محبوب شدن در شبکه‌های اجتماعی توییتر و یوتیوب را داشته باشد و به‌خصوص اگر همان‌گونه روان و جذاب که Nelson بیان کرد باشند. امیدواریم که صحنه‌های اسلوموشن بازی به همان صورت گفته شده باشند. این ایده می‌تواند پیشرفت‌های زیادی داشته باشد و انتظار داریم تا 26 اکتبر که زمان انتشار بازی است، به پختگی کامل رسیده باشد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.