بازی GTA 6
یحیی رحیمی

شایعه: ساخت GTA 6 به پایان رسیده و بازی زودتر منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 12 بهمن 1401 14 دیدگاه
17,099 بازدید

طرفداران GTA شایعاتی را به راه انداخته‌اند که طبق آن‌ها، بازی GTA 6 زودتر از انتظار منتشر می‌شود. شواهدی نشان داد که تاریخ انتشار GTA VI زودتر از 2025 نخواهد بود، اما یکی از صفحه‌های توییتر نزدیک به راکستار گیمز نوشته است که تولید بازی جی تی ای 6 به پایان رسیده است و راکستار گیمز فرایند پولیش و پیرایش بازی را آغاز کرده است و این باعث می‌شود تا بازی زودتر از آنچه فکر می‌کردیم معرفی و منتشر شود.

صفحه توییتری به نام خبرها و افشاگری‌های GTA 6 که چندان منبع موثقی نیست، تعدادی اسکرین‌شات از چند منبع مختلف منتشر کرده است. تمامی این منابع نشان می‌دهند که مرحله تولید پیشرفته بازی آغاز شده است و در واقع راکستار گیمز، مشغول نهایی کردن بازی است. درصورتی‌که فاش شدن ویدیوهای GTA VI را به یاد داشته باشید، می‌دانید که پیشرفت بازی مناسب بود و اینکه بیش از 90 ویدیو از تمامی بخش‌های مختلف بازی درز پیدا کرد. این مسئله باعث شد تا راکستار گیمز رسماً وجود بازی را تائید کند.

هنگامی‌که تصاویر و ویدیوها درز پیدا کرد، واضح بود که با یک بیلد اولیه مواجه هستیم و هنوز راه زیادی تا پایان باقی مانده است. این تصاویر باعث شد تا بسیاری بگویند که بازی جدید تا چند سال آینده و حداقل قبل از 2025 منتشر نمی‌شود. گزارش مالی شرکت تیک‌تو هم این امر را نشان می‌داد. ادعای اخیر، تصاویر متفاوتی را ترسیم می‌کند و نشان می‌دهد که تصاویر فاش‌شده هم مربوط به سال 2019 نبوده‌اند و بلکه نسخه‌ای که ویدیوها و عکس‌ها از روی آن برداشته شده بود، مربوط به سال 2021‌ است.

ساخت بازی GTA 6

پایان ساخت بازی GTA 6؟

طبق توییت جدید، رابط کاربری بازی GTA 6 تقریباً تکمیل شده است و به‌خوبی کار می‌کند. همچنین محتوای بازی هم کامل شده است و می‌توان اثر را تجربه کرد. Tez2 از جمله افراد نزدیک به راکستار هم نوشته است که نسخه‌ای که در تصاویر دیده می‌شد، توسط کارت گرافیک RTX 2080 Super اجرا می‌شد و همچنین پردازنده اینتل Core i9-10980XE استفاده شده بود. آن نسخه از بازی با فایل مخصوص دیباگ یا رفع باگ اجرا شده بودند. به‌عبارت‌دیگر، راکستار در حال رفع باگ بازی بوده است. در نهایت این باعث می‌شود تا بگوییم که محتوای بازی تکمیل شده است.

یک توسعه‌دهنده هم نوشته است که طبق جزئیات جدید، بازی باید تکمیل شده باشد. راکستار به فکر پولیش و پیرایش است و می‌خواهد باگ‌‌ها را برطرف کند تا تجربه‌ی بازی کاملاً روان باشد. همچنین تولید تریلر هم باید آغاز شده بود و زودتر از آنچه فکر می‌کنیم به زمان معرفی خواهیم رسید. این فرد مدعی است که معرفی بازی امسال انجام می‌شود. واضح است که فرایند رفع باگ و پولیش بازی عظیمی همانند GTA 6 بسیار طولانی خواهد بود. تولید بازی Red Dead Redemption 2 حدود هشت سال کار برد و به نظر می‌رسد که تولید نسخه جدید جی‌تی‌ای هم بیش از نه سال زمان لازم دارد.

در پایان باید یادآوری کنیم که این تنها یک شایعه است و راکستار هیچ‌کدام از گمانه‌زنی‌ها را تائید نکرده است. در خبر دیگری، مایکروسافت انتظار دارد که GTA VI در سال 2024 منتشر شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 14 دیدگاه
  • Avatar

    Amir

    مهمان

    وقتی که می گن شروع ساختش در سال 2013بوده پس موتور گرافیکی ش باید خیعلی شبیه جی تی ای وی باشه دیگ چون اول رو موتور گرافیکیش باید کار کنند و این نتیجه می ده که گرافیکیش هعی

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 14 دیدگاه