بازی Batman Arkahm Trilogy سوییچ
یحیی رحیمی

سه‌‌ گانه Batman Arkham برای نینتندو سوییچ معرفی شد

یحیی رحیمی 1 تیر 1402 بدون دیدگاه
544 بازدید

شرکت نینتندو رسماً از بازی سه گانه Batman Arkham برای کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرد. بازی جدید شامل سه اثر Arkham Asylum، آرکهام سیتی و Arkham Knight است که قرار است در قالب یک کلکسیون تمام‌عیار برای کنسول سوییچ در پاییز امسال منتشر شود. این اولین بار است که پای این سری به دنیای نینتندو باز می‌شود.

مراسم نینتندو دایرکت امسال با رونمایی از عناوین مختلفی از جمله سوپر ماریو واندر همراه شد. مالکان کنسول سوییچ می‌توانند پاییز امسال نسخه کامل بازی‌های بتمن آرکهام را در قالب یک بسته کامل دریافت کنند. این نسخه‌ها شامل تمامی محتوای پس از انتشار و بسته‌های الحاقی می‌شوند. به‌عبارت‌دیگر نیازی به خرید DLC نخواهد بود و می‌توان با خرید این باندل، سه بازی کامل دریافت کرد و از ماجراجویی بتمن روی کنسول نینتندو لذت برد.

توسعه سه گانه Batman Arkham برای سوییچ توسط استودیو مستقل Turn Me Up Games انجام شده است. این استودیو در تولید بازی محبوب It Takes Two نقش داشت و همچنین اثر نقش‌آفرینی آنلاین Wayfinder را پورت کرد. آن‌ها همچنین توسعه Tony Hawk Pro Skater را هم بر عهده داشتند و به‌خوبی از پس پروژه‌های خود برآمدند. این خبر خوبی برای افرادی است که می‌خواهند بهترین بازی‌های بتمن را این بار با کنسول هیبرید سوییچ بازی کنند.

بازی Batman Arkahm Trilogy نینتندو سوییچ

بتمن به دنیای نینتندو می‌آید

بازی Arkham Asylum بیش از یک دهه پیش و در سال 2009 برای کنسول PS3 منتشر شد. دنباله این بازی به نام Arkham City به نسل هشتم راه پیدا کرد و داستان بتمن در گاتهام سیتی را ادامه داد. سپس سال 2015 شاهد انتشار آرکهام نایت بودیم که شخصیت‌های دیگری غیر از بتمن مانند بت‌گرل، رابین و نایت‌وینگ از طریق دی‌ال‌سی اضافه شدند. این بازی هنوز هم یکی از بهترین عناوین ابرقهرمانی است و تجربه آن در سال 2023 به همان اندازه روز انتشار، جذاب و مهیج است.

پورت سه گانه Batman Arkham برای نینتندو سوییچ اتفاق بزرگی است. این آثار شهر بزرگ گاتهام را به‌صورت جهان‌باز نمایش می‌دهند و مکانیک‌های مخفی‌کاری و کارآگاهی نیز در قالب آن‌ها دیده می‌شود. ویلن‌های مشهور دی‌سی مانند جوکر و هارلی کوین نیز در این بازی‌ها حضور دارند. در حال حاضر تاریخ انتشار دقیق سه‌گانه بتمن آرکهام برای نینتندو اعلام نشده است. می‌توانید سری به صفحه بازی در فروشگاه نینتندو بزنید و از همین امروز خود را برای دریافت این اثر آماده کنید. نظر شما چیست؟ آیا دوباره این بازی را با کنسول دستی سوییچ بازی خواهید کرد؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.