پلی استیشن پلاس ژوئن 2023
ارحام ادبخواه

بازی های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه ژوئن 2023

ارحام ادبخواه 12 خرداد 1402 بدون دیدگاه
189 بازدید

شرکت سونی از بازی های رایگان پلی استیشن پلاس در ژوئن 2023 رونمایی کرده تا مشترکین این سرویس بتوانند به تجربه آثاری مانند بازی NBA 2K23 بپردازند.

شرکت سونی درست مانند سنت چند سال اخیر خود از بازی‌های رایگان سرویس PS Plus رونمایی کرد؛ آثاری که مشترکین سرویس اشتراکی سونی می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای اضافی به دانلود و تجربه آن‌ها بپردازند. بازی‌های رایگان ماه ژوئن هم درست مانند آنچه که انتظار می‌رفت آثار بزرگی محسوب می‌شوند که به معنی واقعی کلمه ارزش وقتی که برای آن‌ها صرف می‌کنید را دارند. این بازی‌ها که از تاریخ 6 ژوئن یا 16 خرداد در دسترس قرار می‌گیرند عبارتند از: 2 NBA 2K23 ،Jurassic World Evolution و Trek to Yomi. نکته حائز اهمیتی که باید به آن اشاره کنیم این است که آثار مزبور در دسترس مشترکین هر سه سطح سرویس PS Plus اعم از Essential ،Extra و Premium قرار می‌گیرند و از این منظر نیازی به نگرانی نیست. شما یک ماه فرصت دارید تا این سه بازی را به حساب PSN خود اضافه کنید.

بزرگ‌ترین ویدیو گیمی که در این ماه به صورت رایگان راه خود را به PS Plus باز می‌‌کند بازی NBA 2K23 است؛ شبیه‌ساز بسکتبال شرکت 2K که نسبت به نسخه‌های اخیر عملکرد بهتری داشته است. از این هم گذشته، از آنجایی که در حال حاضر فینال مسابقات NBA در حال برگزاری است و دو تیم دنور ناگتز و میامی هیت برای قهرمانی با هم نبرد می‌کنند، فضای مناسبی به وجود آمده تا شخصا به زمین بسکتبال پا بگذارید و به رقابت بپردازید. بازی NBA 2K23 به خاطر تغییرات به وجود آمده در گیم‌پلی و بهبود چشم‌گیر جلوه‌های بصری (به خصوص روی کنسول‌های نسل نهمی) از ارزش تجربه بالایی برخوردار است.

پلی استیشن پلاس ژوئن 2023

Jurassic World Evolution 2 یکی از بازی های رایگان PS Plus

اگر به تماشای فیلم‌های پارک ژوراسیک و دنیای ژوراسیک پرداخته باشید، می‌دانید که مدیران این پارک به هیچ وجه لایق نیستند و همیشه باعث آزاد شدن دایناسورها و به وجود آمدن فاجعه‌های بزرگ می‌شوند. حال اگر فکر می‌کنید که شما از مهارت مدیریت بالاتری برخوردارید و می‌توانید پارک ژوراسیک را بهتر از هر فرد دیگر اداره کنید، بهتر است به سراغ بازی Jurassic World Evolution 2 بروید. این بازی که در ادامه نسخه سال 2018 منتشر شده، شما را در نقش مدیر پارک ژوراسیک قرار می‌دهد تا قفس‌های دایناسورها و امور مربوط به آن‌ها را سازمان بندی کنید و محیط مناسبی برای گردشگران به وجود آورید. خوشبختانه سازندگان این بازی آنقدر مکانیک‌های متنوع و جذابی را در نظر گرفته‌اند تا به این زودی‌ها از انجام این کار خسته نشوید.

حال اگر می‌خواهید کمی از فضای فیلم‌های بلاک باستری غربی فاصله بگیرید و وارد دنیای شرق شوید، بهتر است به بازی Trek to Yomi شانس کوچکی دهید. این اثر اکشن که یک ویدیو گیم داستانی با محوریت سامورایی‌ها محسوب می‌شود، آدم را ناخودآگاه به یاد آثار آکیرو کوروساوا فقید می‌اندازد. شما در این بازی کنترل یک سامورایی را در دوره EDO سرزمین ژاپن به دست می‌گیرید و به سمت یک ماجراجویی نه چندان طولانی می‌روید. با وجود اینکه گیم‌پلی بازی Trek to Yomi پس از مدتی تکراری می‌شود، اما گرافیک بصری آن به شدت چشم‌نواز و تحسین برانگیز است و نگاه به آن می‌تواند آدمی را به وجد آورد.

بازی‌های ذکر شده در تاریخ 16 خرداد در دسترس قرار می‌گیرند و تا قبل از رسیدن این تاریخ، می‌توانید بازی های رایگان سرویس PS Plus در مه 2023 را به حساب خود اضافه کنید. نظر خود در باره بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در ماه ژوئن 2023 را با تیم پارسی گیم در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.