بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس
محمد صادق شجاعی

بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه فوریه 2022 اعلام شد

محمد صادق شجاعی 7 بهمن 1400 بدون دیدگاه
628 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس می‌توانند در ماه فوریه 2022 بازی‌های EA Sports UFC 4 ،Planet Coaster و Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep را به صورت رایگان روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 تجربه کنند.

دارندگان کنسول‌های پلی استیشن بدون شک با سرویس PS Plus آشنا هستند. این دسته از بازیکنان با خرید اشتراک این سرویس می‌توانند به ویژگی‌هایی همچون بازی‌های رایگان ماهیانه دسترسی پیدا کنند. شرکت سونی اواخر هر ماه اقدام به معرفی آثاری می‌کند که مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس می‌توانند در ماه بعد آن‌ها را دریافت و تجربه کنند. اکنون که در روز‌های پایانی ماه ژانویه قرار داریم، شرکت مذکور بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه فوریه را معرفی کرده است. بر این اساس در صورت داشتن اشتراک سرویس Playstation Plus در ماه فوریه، بازی‌های EA Sports UFC 4 ،Planet Coaster و Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند. هر سه این آثار از تاریخ 1 فوریه (12 بهمن) قابل دریافت و تجربه هستند. در ادامه نگاهی کوتاه به بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن در ماه فوریه خواهیم داشت.

بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس

بازی EA Sports UFC 4

بازی EA Sports UFC 4 اثری از استودیو EA Vancouver که توسط شرکت الکترونیک آرتز در سال 2020 منتشر شده است. در این اثر شبیه‌ساز می‌توانید کاراکتر خود را خلق و در قالب سیستم پیشر‌فت یکپارچه در تمامی حالت‌ها از آن استفاده کنید. در بخش Career Mode می‌توانید از یک مبارز آماتور و نا‌شناخته به سوپر‌استار بزرگ UFC تبدیل شوید. همچنین در قالب حالت‌های Blitz Battles و Online World Championships می‌توانید برای تبدیل شدن به قهرمان بلامنازع مسابقات UFC تلاش کنید. کنترل‌های بازی EA Sports UFC 4 نسبت به گذشته بهبود پیدا کرده و طیف گسترده‌تری از بازیکنان قادر به تجربه این اثر هستند.

بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس

بازی Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep

بازی Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep که اولین اثر از Wonderlands محسوب می‌شود، جزئی از دنیای سری Borderlands است. در بازی مذکور می‌توانید اسکلت‌ها را نابود کنید، با اژد‌ها وارد مبارزه شوید و گولم‌های غول‌پیکر را شکست دهید. بازی Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep در ابتدا به عنوان یک بسته الحاقی برای بازی Borderlands 2 در دسترس قرار گرفت، اما شهرت و محبوبیت آن باعث شد که در سال گذشته به اثری مستقل تبدیل شود. بازی مذکور دارای 6 کاراکتر منحصر‌به‌فرد است که هر یک دارای توانایی‌ها و ویژگی‌های خاص خود هستند. با استفاده از این شخصیت‌ها می‌توانید به صورت تک‌نفره یا Co-op وارد نبرد‌های فانتزی پر هرج و مرج شده و به کمک انواع اسلحه‌ها راه خود را در مکان‌های مختلف پیدا کنید. البته باید توجه داشته باشید که تینا قادر است هر لحظه ماجراجویی شما را تغییر دهد.

بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس

بازی Planet Coaster

در بازی Planet Coaster می‌توانید پارک تفریحی رویایی خود را ساخته و در دنیایی واقع‌گرایانه و پر‌جزئیات، بازدید‌کنندگان را شگفت‌زده کنید. با هر سطح مهارتی که دارید، می‌توانید در قالب این اثر ایده‌های خود را به حقیقت تبدیل کنید. از بین ویژگی‌های بازی Planet Coaster می‌توان به امکان استفاده از بیش از 700 آیتم از پیش ساخته شده، ایجاد تمامی بخش‌های سازه‌ منحصر‌به‌فرد و امکان تغییر در ساختار زمین به کمک ابزار‌های مختلف اشاره کرد. هر زمان که تغییراتی از جمله تعیین قیمت و اضافه کردن وسایل جدید در پارک خود ایجاد کنید، بازدید‌کنندگان به صورت همزمان واکنش نشان می‌دهند. با سرگرم کردن بازدید‌کنندگان می‌توانید افراد بیشتری را جذب کرده و سود خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید. در بازی Planet Coaster هیچ محدودیتی وجود ندارد و در کنار استفاده از سازه‌های دیگر بازیکنان، می‌توانید طرح‌های خود را در اختیار دیگران قرار دهید.

برای دریافت بازی‌های EA Sports UFC 4 ،Planet Coaster و Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep تا تاریخ 28 فوریه (9 اسفند) فرصت دارید. همچنین در صورتی که بازی‌های رایگان ماه ژانویه را به حساب کاربری خود اضافه نکرده‌اید، تا روز 31 ژانویه (11 بهمن) می‌توانید از این فرصت استفاده کنید. آثار رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه ژانویه عبارتند از: Persona 5 Strikers ،Dirt 5 و Deep Rock Galactic

نظر شما در بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه فوریه 2022 چیست؟ آیا این آثار شما را نا‌امید کرده‌اند یا آن‌ها را مناسب می‌دانید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.