دانلود بازی Jurassic World Evolution 2 برای PS5
دانلود بازی Jurassic World Evolution 2 برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Jurassic World Evolution 2 برای PS5

پارسی گیم 29 شهریور 1400 6 دیدگاه
3,837 بازدید

دانلود بازی Jurassic World Evolution 2 برای پلی استیشن 5

دایناسورها خزندگانی غول‌پیکر ماقبل تاریخ بوده که قبل از انسان‌ها، بر کره زمین پادشاهی می‌کردند و در رأس هرم غذایی قرار داشتند. برخورد شهاب‌سنگی بزرگ به زمین نسل این موجودات را منقرض کرد و امروزه فقط فسیل و استخوان از آن‌ها باقی‌ مانده است. یکی از فیلم‌های موفق سینمایی با نام پارک ژوراسیک، نظریه‌ای تخیلی را برای بازگرداندن این خزندگان به زندگی، به تصویر کشید و به‌سرعت به یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های اکشن و علمی تخیلی دوران خود تبدیل گشت و شماره‌های بعدی آن نیز ساخته شدند. بازی Jurassic World Evolution 2 از استودیو Frontier Developments عنوانی جدید بر مبنای دنیای همین سری فیلم‌ها بوده که در آن باید پارک ژوراسیک شخصی خودتان را بسازید.

شماره دوم بازی ادامه مسیر را به‌خوبی طی کرده و بر ریشه‌های محکمی که نسخه اول بازی در سال 2018 معرفی کرد، بنا شده است. بخش داستانی بازی این بار ماجراهای پس از فیلم Fallen Kingdom را دنبال می‌کند که در آن باید دایناسورهایی که در سرتاسر کره زمین رها شده‌اند را پیدا کرده و دوباره در مکانی محافظت‌شده و امن گردآوری کنید. در طول این مسیر کنار کاراکترهای آشنا و معروف فیلم قرار می‌گیرد.

گیم پلی بازی در سبک شبیه‌ساز ساخت‌وساز بوده و در آن باید پارک ژوراسیک شخصی خود را با تمامی جزییات، ساختمان‌ها و تجهیزاتش بسازید. در این شماره به ابزارهای بیشتر و دقیق‌تری دسترسی دارید و همچنین ساختمان‌های تازه‌ای برای بنا کردن موجود هستند. لوکیشن‌های موجود برای ساخت‌وساز نیز گسترده‌تر شده و در جنگل‌های انبوه، سرزمین‌های بیابانی و یا محل‌های ساحلی می‌توانید ساخت‌وساز کنید. علاوه بر این بیش از 75 گونه جدید از دایناسورها را می‌توانید به کمک مهندسی بیولوژیکی بازسازی کرده و از زنده شدن و تعامل آن‌ها با محیط و سایر دایناسورها لذت ببرید.

بازی بخش جدیدی به اسم Chaos Theory را اضافه کرده که در آن می‌توانید لحظات کلیدی از هر 5 فیلم را دوباره تجربه کنید اما اینجا می‌توانید داستان خودتان را طراحی کرده و چیزی متفاوت از سناریوی فیلم را مشاهده کنید. در واقع بخش Chaos Theory شما را کارگردان سری فیلم‌های پارک ژوراسیک کرده که تلفیق آن با سبک مدیریت و ساخت‌وساز گیم پلی جالب شده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cities Skyline و Planet Zoo را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Jurassic World Evolution 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Jurassic World Evolution 2 is the much-anticipated sequel to Frontier’s highly successful Jurassic World Evolution, building upon the groundbreaking and immersive 2018 management simulation. It introduces a compelling, new narrative campaign, incredible new features, and awe-inspiring new dinosaurs brought to life with captivating authenticity. Together with expanded construction and more customisation options, the result is an even bigger, better and authentic Jurassic World game.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    ماهان

    مهمان

    سلام من هرجا می گردم امانتی برای این بازی نمی فروشند.ظرفیت2این بازی رو از کجا گیر بیارم؟طرفیت3رو نمی گم.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    این الان نسخه pcهستش

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر

      پشتیبانی

      خیر

  • Avatar

    رسول

    مهمان

    واسه pcهم بزارین خیلی منتظر این بازی ام ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی حقیقی

    مهمان

    این نسخه فقط مخصوص ps5 هستش ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی حقیقی

      پشتیبانی

      بله