بازی Black Ops 4
یحیی رحیمی

با بازی‌های رایگان ماه ژوئیه پلی استیشن پلاس آشنا شوید:‌ وقت Black Ops 4 است!

یحیی رحیمی 10 تیر 1400 1 دیدگاه
684 بازدید

سونی با شروع ماه ژوئیه، بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس را برای کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 معرفی کرده است. تیم پلی استیشن چند ماهی است که بازی‌های خوبی به کاربران خود اهدا می‌کند و این ماه هم یک سورپرایز بزرگ برای اعضای سرویس پلی استیشن پلاس دارد. از سویی می‌توانید بازی Black Ops 4 را تجربه کنید و از سویی هم A Plague Tale Innocence که همین هفته برای پلی استیشن 5 منتشرشده است. بیایید نگاهی به بازی‌های رایگان ماه ژوئیه پلی استیشن پلاس بیندازیم.

سونی با انتشار مطلب تازه‌ای در وب‌سایت پلی استیشن، از جدیدترین بازی‌های پلی استیشن پلاس رونمایی کرده است. با عرضه‌ی پلی استیشن 4، انتشار بازی‌های رایگان برای پلی استیشن 3 متوقف شد و در حال حاضر، یک بازی برای کاربران کنسول جدید عرضه می‌شود و دو بازی هم برای کنسول نسل هشتم که خوشبختانه، همگی دارای کیفیت بالایی هستند. بازی A Plague Tale Innocence که به‌تازگی با گرافیک بالاتر برای پلی استیشن 5، منتشرشده، گل سرسبد بازی‌های این ماه است.

پلی استیشن پلاسبازی‌های ماه ژوئیه پلی استیشن پلاس

Call of Duty Black Ops 4

بازی Call of Duty Black Ops 4 اولین بازی مجموعه کالاف دیوتی است که بخش داستانی را کنار گذاشته و تنها مودهای مولتی پلیر مهیج را ارائه می‌دهد. علاوه بر حالت مولتی پلیر بی‌نظیر که لحظات مهیجی برای شما خواهد ساخت، یکی از بهترین تجربه‌های مود زامبی را پیش رو دارید که نمونه‌ی آن در هیچ بازی پیدا نمی‌شود. کافی است دوستان خود را گرد هم آورید و وارد سرورهای شلوغ بازی شوید. تنوع از شخصیت‌های مختلف، سلاح‌ها و مودهای دیوانه کننده پیش‌ روی شماست؛ کافی است این بازی را برای پلی استیشن 4 دریافت کنید و از مزه‌ی شیرین یک بلک آپس بی‌نظیر را بچشید!

WWE-2K-Battlegournds

WWE 2K Battlegrounds

پس از عدم موفقیت بازی WWE 2K20 و دریافت امتیازهای بسیار پایین، شرکت 2K تصمیم گرفت تا نسخه‌ی جدید بازی را رها کند و به‌جای آن یک بازی جدید به نام WWE 2K Battlegrounds با گرافیک کارتونی منتشر کند. این بازی مجموعه‌ای از قهرمانان کشتی کج را به رینگ مبارزه دعوت می‌کند تا آدرنالین را به رگ‌‌های شما تزریق کند. مهم‌ترین نکته‌ی بازی یک بخش داستانی جالب است که با شخصیت‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد و باعث می‌شود تا هرروز سری به این بازی بزنید. مودهای مختلف مانند رویال رامبل و قفس هم وجود دارند و حالا که بازی در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرارگرفته، زمان خوبی است تا سری به بخش آنلاین بزنید و اوقات خوشی را همراه دوستانتان سپری کنید.

A-Plague-Tale

A Plague Tale Innocence

بازی A Plague Tale Innocence گل سرسبد بازی‌های رایگان ماه ژوئیه پلی استیشن پلاس است. توسعه‌دهنده به‌تازگی بازی را با رزولوشن 4K و فریم ریت 60FPS برای پلی استیشن 5 منتشر کرده و سونی هم به‌منظور جلب رضایت کاربران، بازی را در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار داده است. این بازی در مورد دختری جوان به نام آمیشیا و برادر کوچکش، هوگو است و باید این دو را از میان جهنم فرانسه و بیماری طاعونی که به جان شهرها و روستاهای مختلف افتاده نجات دهید. این بازی امتیازهای خوبی دریافت کرده و تجربه‌ی آن به‌تمامی گیمرها پیشنهاد می‌شود. گفتنی است بازی A Plague Tale Innocence تنها در دسترس کاربران پلی استیشن 5 است.

سونی بازی Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown را برای یک ماه دیگر هم تمدید کرده و اگر این اثر مبارزه‌ای را در ماه ژوئن دریافت نکردید، حال وقت خوبی است که سری به آن بزنید. بازی‌های ماه پیشین مانند Star Wars Squadrons و Operation Tango‌ هم تا روز 15 تیر در دسترس خواهند بود، پس دست بجنبانید!

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    یک شخص

    مهمان

    من cod black ops 4 رو روی ps4 دان کردم ولی موقع connecting to online service گیر میکنه نمیدونم چیکار کنم

    پاسخ دهید