Spider-Man-Miles-Morales-
یحیی رحیمی

اسکرین شات و اطلاعات تازه‌ای از بازی Spider-Man: Miles Morales منتشر شد

یحیی رحیمی 23 مهر 1399 بدون دیدگاه
1,039 بازدید

بازی Spider-Man: Miles Morales ازجمله اولین عناوینی است که روی کنسول پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود و از قدرت سخت‌افزار جدید به‌منظور ارائه کیفیت بالا استفاده می‌کند. پیتر پارکر جایش را به Miles داده و این نسخه به‌عنوان یک دنباله برای بازی اسپایدرمن که در سال 2018 عرضه شد، عمل می‌کند و حالا اطلاعات تازه‌ای به همراه اسکرین شات های جدیدی منتشرشده که ما را از آخرین تغییرات باخبر می‌کند.

Game Informer در مجله‌ی این ماه، تعدادی از اسکرین شات های بازی Spider-Man: Miles Morales را منتشر کرده که همگی روی Miles و نحوه مبارزه او در سطح شهر نیویورک متمرکزشده‌اند. جدا از کیفیت بصری، شخصیت پیتر پارکر دریکی از تصاویر دیده می‌شود که کنار Miles قرار دارد و تصاویر دیگری هم از لباس‌های مخصوص او به رنگ‌های سفید و سیاه دیده می‌شوند.

مجله این ماه بیشتر به جنبه‌های فنی بازی و کیفیت آن روی کنسول پلی استیشن 5 اشاره کرد و اینکه بازی را می‌توان با رزولوشن 4K اجرا کرد اما تنها 30 فریم بر ثانیه در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت درصورتی‌که بخواهید بازی را با 60 فریم بازی کنید، باید از خیر رزولوشن 4K گذشته و رزولوشن پایینی تری را انتخاب کنید. نکته جالب، حضور پیتر پارکر در داستان است اما نمی‌توان کنترل او را به دست گرفت و تمرکز اصلی روی شخصیت Miles است.

بازی Spider-Man: Miles Morales یک دنباله کامل برای نسخه اول بازی است و ادعای قبلی در مورد اینکه بازی، یک نسخه فرعی است کاملاً اشتباه است و داستان شخصیت‌های حاضر در نسخه اول، در Miles Morales هم ادامه خواهند یافت و این نکته، روی نسخه‌های بعدی هم تأثیر خواهد گذاشت. Game Informer موفق به دریافت کلیپی از اولین باس فایت بازی مقابل شخصیت Rhino شده که هر دو شخصیت‌های پارکر و مایلس را درگیر مبارزه نشان می‌دهد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.