Ghost Of Tsushima 2
یحیی رحیمی

بازی Ghost Of Tsushima 2 در مراسم سونی حضور ندارد

یحیی رحیمی 30 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
371 بازدید

جف گراب، گزارشگر و افشاگر مشهور بازی‌های ویدیویی می‌گوید که انتظار معرفی Ghost Of Tsushima 2 در مراسم ویژه پلی استیشن را نداشته باشید. این مراسم روز چهارم خرداد برگزار می‌شود و شاهد رونمایی از فاز دوم بازی‌های PS5 خواهیم بود. شایعات و گمانه‌زنی در مورد مراسم بالا گرفته است و به نظر می‌رسد که دنباله بازی گوست اف سوشیما در این مراسم حضور ندارد و احتمالاً در تاریخ دیگری رونمایی خواهد شد.

فهرست تائید نشده‌ای در توییتر دست به دست می‌شود که بازی‌های مراسم پلی‌استیشن شوکیس را نشان می‌دهد. این فهرست بدون شک دروغین و ساختگی است. طبق فهرست، بازی گوست آو سوشیما 2 در این مراسم رونمایی می‌شود. جف گراب این شایعه را رد کرد و همچنین افزود که بازی Dragon Age: Dreadwolf هم در مراسم سونی حضور ندارد و به‌هیچ‌عنوان شایعات در این مورد را باور نکنید. تنها چهار روز تا برگزاری مراسم باقی مانده است و هیجان طرفداران هر روز در حال افزایش است.

ساخت بازی Ghost Of Tsushima 2 با توجه به موفقیت اثر اول، دور از انتظار نیست. استودیو ساکرپانچ پس از انتشار بسته الحاقی Iki Island، پروژه دیگری را معرفی نکرد. انتظار می‌رود که این استودیو در طی چند سال اخیر روی دنباله بازی اول کار کرده باشد. جف گراب در مورد بازی‌هایی که احتمالاً در پلی استیشن شوکیس حضور دارند صحبت کرد و می‌گوید که گوست اف سوشیما 2 جزو این عناوین نیست.

معرفی بازی Ghost Of Tsushima 2

احتمال ضعیف معرفی Ghost Of Tsushima 2

گراب در این مورد گفت: «خیلی سریع برگردیم به پلی‌استیشن شوکیس. به نظر نمی‌رسد که گوست اف سوشیما 2 در این مراسم حضور داشته باشد. این احتمال بسیار ضعیف است.» چنین گفته‌ای با توجه به اینکه استودیو ساکرپانچ در طی چند سال اخیر از هیچ پروژه‌ای رونمایی نکرده است، عجیب است. به نظر می‌رسد که پاندمی کرونا روی برنامه کاری آن‌ها تأثیر گذاشته باشد و البته از انتشار بسته الحاقی آخر، حدود دو سال می‌گذرد و هنوز برای صحبت در مورد بازی بعدی زود است.

جف گراب در بخش دیگر از صحبت‌هایش به بازی جدید سری دراگون ایج پرداخت. او مدعی است که این بازی در مراسم اخیر سونی حضور ندارد. گزارش مالی جدید نشان داد که این اثر زودتر از آوریل 2024 عرضه نخواهد شد. با این حساب شرکت EA حضور گرمی در مراسم سونی ندارد و از بازی‌های خود در مراسم جداگانه‌ای رونمایی می‌کند. پلی‌استیشن شوکیس حدود یک ساعت خواهد بود و بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 5 از سوی استودیوهای داخلی و شخص ثالث رونمایی می‌شوند.

بازی Ghost Of Tsushima 2 جزو بازی‌های فاش‌شده سرویس GeForce Now بود. اکثر بازی‌های فاش‌شده این سرویس درست از آب درآمدند و با احتمال زیاد می‌توان گفت که این اثر در حال تولید است.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.