PlayStation
مهدی ملکی

سریال The Last of Us تنها شروع ساخت چنین آثاری است؛ پلی استیشن خارج از بازی‌ها

مهدی ملکی 24 دی 1399 بدون دیدگاه
364 بازدید

با وجود آن که شرکت سونی در سال‌های اخیر اساساً یک موسسه سودده به شمار نمی‌آید اما نمی‌توان از نقش مهم برند پلی استیشن آن غافل شد. این برند با سابقه‌ای بیش از 25 سال هنوز هم یکی از جریان‌های اصلی دنیای بازی‌های ویدیویی است که تاثیر به سزایی در حرکت آن دارد. بنابراین سونی به دقت روی آن سرمایه‌گذاری می‌کند و به دنبال گسترش تمام شکل‌های رسانه موجود در آن است.

ما مدتی پیش شاهد آغاز روند فیلم‌برداری اولین فیلم اقتباسی مجموعه Uncharted و اندکی بعد نوشتن فیلم‌نامه سریال The Last of Us بودیم. با این حال گویا مجموعه Twisted Metal هم در راه شروع مراحل اولیه خود است و سونی برنامه‌های بزرگی در سر دارد.

این غول ژاپنی به تازگی با حضور در نمایشگاه CES 2021 بازه زمانی انتشار بسیاری از بازی‌های پلی استیشن 5 را اعلام کرد. با این حال همه چیز به این‌جا ختم نشد و جیم رایان مدیر عامل بخش پلی استیشن سونی تایید کرد محصولات رسانه‌های غیرمرتبط به بازی این برند نشان از وجود برنامه‌های بیشتری دارند:

jim ryanاین تنها شروع گسترش داستان‌سرایی ما به رسانه‌های جدید و حتی مخاطبان بیشتری است. سونی یک شرکت فعال در حوزه سرگرمی خلاق است و سرگرمی تا به حال هیچ وقت به این سطح از اهمیت نرسیده است.

مدتی پیش مدیر عامل اجرایی پلی استیشن پروداکشنز بیانیه مشابهی را منتشر و تایید کرد که سونی رو هفت برنامه تلویزیونی و سه فیلم مربوط به برند پلی استیشن فعالیت می‌کند.

وجود این موضوع می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد اما تولیدات مربوط به بازی‌های ویدیویی واقعاً تا کجا می‌توانند پیشرفت کنند؟ آیا مگر بازی‌های ویدیویی نهایت شکل یک رسانه محسوب نمی‌شوند؟ بنابراین چگونه می‌توان تجربه لذت بخش بازی‌های نام آشنای برند پلی استیشن را در محیط و شرایطی دیگر بازسازی کرد؟ باید منتظر بود و نتیجه را با اولین قدم‌های این شرکت مشاهده کرد.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.