نسخه کنسولی بازی Company of Heroes 3
علیرضا نظری

تاریخ انتشار نسخه کنسولی بازی Company of Heroes 3 اعلام شد

علیرضا نظری 27 فروردین 1402 بدون دیدگاه
936 بازدید

پس از انتشار بازی Company of Heroes 3 (کمپانی اف هیروز 3) در ماه فوریه برای رایانه‌های شخصی، شرکت سگا و استودیو Relic Entertainment به طرفداران وعده دادند که این بازی در نهایت برای کنسول‌های نسل فعلی عرضه می‌شود. حال، به نظر می‌رسد که فاصله چندان زیادی تا انتشار نسخه کنسولی بازی Company of Heroes 3 باقی نمانده، زیرا بنا به اعلام رسمی سگا، این بازی در اواخر ماه می برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

بازی استراتژی هم‌زمان Company of Heroes 3 اولین اثر از این سری مشهور به حساب می‌آید که به کنسول‌ها راه پیدا کرده است. این بازی با ویژگی‌های نسخه کامپیوتر، از جمله دو کمپین تک نفره، یکی در شمال آفریقا و دیگری در ایتالیا و همچنین حالت‌های مختلف چند نفره بدون حذفیات، در تاریخ 30 می 2023 (9 خرداد 1402) روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند از 25 آوریل (5 اردیبهشت) نسخه کنسولی Company of Heroes 3 را به صورت فیزیکی و دیجیتالی پیش‌خرید کنند.

بنا به تایید Relic، نسخه کنسولی بازی Company of Heroes 3 دارای رابط کاربری سفارشی خواهد بود که به طور خاص برای کنترلر طراحی شده است. در کنار این موارد، تعدادی ویژگی نیز وجود دارد که به بازیکنان کنسول این را امکان می‌دهد تا بازی را با سرعت دلخواه خود انجام دهند. این شامل مکث کامل تاکتیکی می‌شود که بازی را برای لحظاتی متوقف می‌کند تا بازیکنان بتوانند راحت‌تر اقدامات خود را در یک زمان هماهنگ کرده و برای اقدام هر حرکتی، به جزئیات آن فکر کنند. این مکانیک در واقع با هدف اینکه بازیکنان را از فشارهای جنگ دور کند، در بازی پیاده سازی شده است.

نسخه کنسولی بازی Company of Heroes 3

تاریخ انتشار نسخه کنسولی Company of Heroes 3

در حالت‌های تک نفره بازی Company of Heroes 3، انتظار تجربه گیم پلی به سبک سندباکس را با سطوح جدیدی از انتخاب استراتژی‌ها داشته باشید. در حالی که بیابان‌های وسیع شمال آفریقا، تجربه تک نفره کلاسیک و روایت محور را فراهم می‌کند. همچنین، برای بازیکنانی که از اکشن رقابتی خود لذت می‌برند، این بازی یک حالت آنلاین چندنفره و همکاری در مقابل هوش مصنوعی را با گروه‌ها، مکانیک‌ها و واحدهای بیشتر از همیشه فراهم می‌سازد.

در پایان ماه مارس، استودیو Relic اولین آپدیت بزرگ بازی Company of Heroes 3 را روی رایانه‌های شخصی منتشر کرد که چالش‌های جدید، گزینه‌های سفارشی، به‌روزرسانی‌های گرافیکی و ترفندهای گیم‌پلی را برای بخش‌های تک‌نفره و چند نفره اضافه کرد. این بازی هم اکنون روی کامپیوتر قابل بازی است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.