بازی Company of Heroes 3
یحیی رحیمی

سیستم مورد نیاز بازی Company of Heroes 3

یحیی رحیمی 24 تیر 1401 2 دیدگاه
2,208 بازدید

با اعلام تاریخ انتشار بازی Company of Heroes 3، صفحه استیم بازی با اطلاعات جدید آپدیت شد و حال می‌توانیم خود را برای انتشار بازی آماده کنیم. سیستم مورد نیاز Company of Heroes 3 نشان می‌دهد که نیازمند ارتقاء چند قطعه از سیستم خود نسبت به بازی پیشین هستید و این بازی نیازمند سیستم متوسطی است که بتواند وسیع‌ترین جنگ‌های جهانی را به صورت روان و بدون مشکل ارائه دهد.

انتشار بازی جدید سری گروه قهرمانان در آبان امسال رخ می‌دهد و شاهد بازگشت کمپین داستانی مرحله‌ای در شمال آفریقا هستیم. طبق آخرین اخبار بازی، سیستم مورد نیاز Company of Heroes 3 چندان عجیب و دور از انتظار نیست و به‌عنوان یک بازی استراتژی کامپیوتر، کافی است چند قطعه را نسبت به زمان انتشار شماره دوم تغییر دهید؛ البته اگر سیستم امروزی در اختیار دارید، نیازی به آپگرید نخواهید داشت.

سیستم مورد نیاز Company of Heroes 3

سیستم مورد نیاز Company of Heroes 3

به‌منظور آنکه بتوانید با سیستم مورد نیاز Company of Heroes 3 برابری کنید، نیازمند پردازنده اینتل i5 نسل ششم یا پردازنده AMD دسکتاپ با چهار هسته و فرکانس 3 گیگاهرتز هستید؛ در ادامه باید 8 گیگابایت حافظه رم در اختیار داشته باشید. برای آنکه بتوانید بازی را با کمترین گرافیک ممکن اجرا کنید، داشتن کارت گرافیک انویدیا GTX 950 یا AMD Radeon R9 370 پیشنهاد می‌شود. میزان VRAM در این حالت باید 2 گیگابایت باشد. این ضعیف‌ترین کارت گرافیک است که بازی روی آن تست شده و در نتیجه باید مدل بهتری از آن را داشته باشید تا تجربه‌ای روان و بدون لگ کسب کنید.

سیستم پیشنهاد بازی گروه قهرمانان 3 با آنچه فکر می‌کنید اندکی تفاوت دارد. در این حالت باید پردازنده اینتل i7 نسل هشت یا پردازنده AMD Ryzen با هشت هسته و فرکانس 3 گیگاهرتز خواهید بود. نیازمند 16 گیگابایت رم هستید و همچنین باید کارت گرافیک انویدیا GTX 1660 یا AMD RX 5600 روی سیستم نصب باشد. میزان VRAM در این حالت 6 گیگابایت است. با چنین سیستمی می‌توانید بازی را با گرافیک نرمال بازی کنید و 60 فریم دریافت کنید؛ در صورتی که انتظار کیفیت بالاتر را دارید، سیستم قوی‌تر با کارت گرافیک RTX به شما پیشنهاد می‌شود.

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • سیستم‌عامل:  Windows 10
  • پردازنده: Intel i5 6th-gen or AMD Ryzen desktop processor with 4 cores @3GHz
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 950, AMD Radeon R9 370
  • حافظه خالی: 40 گیگابایت

سیستم پیشنهادی :

  • سیستم عامل: Windows 10 64-bit
  • پردازنده: Intel i7 8th-gen or AMD Ryzen desktop processor with 8 cores @ 3GHz
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1660, AMD Radeon RX 5600
  • حافظه خالی: 40 گیگابایت

 

در پایان باید گفت که بازی به 40 گیگابایت فضای خالی روی سیستم نیاز دارد و استفاده از حافظه SSD نیز پیشنهاد می‌شود. تاریخ انتشار بازی Company of Heroes 3 به‌سرعت در حال نزدیک شدن است و بهتر است که با آپدیت سیستم، خود را برای سال‌ها ماجراجویی در حالت‌های آنلاین بازی آماده کنید.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

حجم بازی Company of Heroes 3 چقدر است؟

برای نصب بازی باید 40 گیگابایت فضای خالی روی سیستم داشته باشید. این حجم با انتشار آپدیت و محتوای جدید تغییر خواهد کرد.

۱
برای اجرای Company of Heroes 3 با کمترین گرافیک چه سیستمی نیاز دارم؟

نیازمند پردازنده اینتل i5 نسل ششم یا پردازنده AMD دسکتاپ با چهار هسته و فرکانس 3 گیگاهرتز هستید. در ادامه باید 8 گیگابایت حافظه رم در اختیار داشته باشید. برای آنکه بتوانید بازی را با کمترین گرافیک ممکن اجرا کنید، داشتن کارت گرافیک انویدیا GTX 950 یا AMD Radeon R9 370 پیشنهاد می‌شود. میزان VRAM در این حالت باید 2 گیگابایت باشد

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Mohammad

    مهمان

    سلام ممنون از سایت خوبتون
    بازی تو چه سبکیه؟
    استراتژی یا شوتر یا…

    پاسخ دهید
  • Avatar

    sajad

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    بازی در چه تاریخی میاد؟؟
    با تشکر از سایت خوبتون

    پاسخ دهید