بازی Age of Empires 4 ایج اف امپایرز 4
محمد صادق شجاعی

محتواهای تازه بازی Age of Empires 4 معرفی شد

محمد صادق شجاعی 15 فروردین 1401 بدون دیدگاه
421 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Relic Entertainment در قالب آپدیت فصل اول، محتواهای تازه بازی Age of Empires 4 (ایج اف امپایرز 4) را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

اواخر سال گذشته میلادی و پس از مدت‌ها انتظار، چهارمین بازی از سری Age of Empires  تحت عنوان بازی منتشر شد. این اثر استراتژی که تنها روی ویندوز در دسترس قرار دارد، حاوی هشت تمدن مختلف از جمله خلافت عباسی و امپراتوری مقدس روم است. بازی Age of Empires 4 با استقبال منتقدین روبه‌رو شد و توانست میانگین امتیاز 81 را دریافت کند.

استودیو رلیک اینترتینمنت برای فصل اول بازی ایج اف امپایرز 4 محتوا‌های جدید مختلف و متعددی در نظر گرفته است. این موارد در قالب اولین آپدیت بزرگ اثر مذکور در سال 2022 در دسترس قرار می‌گیرند. به این واسطه بازیکنان بازی Age of Empires 4 می‌توانند به Ranked Seasons ،Content Editor، مادها و Seasonal Events دسترسی داشته و شاهد تغییرات اساسی در زمینه تعادل بازی و بهبود‌های تاثیر‌گذار باشند.

در قالب Content Editor می‌توانید با ایجاد نقشه‌های خاص، از بازی ایج اف امپایرز 4 به شکل متفاوتی لذت ببرید. طی روزهای آینده، استودیو سازنده بازی Age of Empires 4 جزئیات بیشتری از ماد‌های ساخته شده توسط اعضای تیم سازنده و همچنین برخی از ویژگی‌های خاص‌تر ویرایشگر محتوا را معرفی خواهد کرد. استودیو Relic Entertainment به‌زودی به واسطه یک لایو استریم به نمایش ویرایشگر محتوا، ماد‌ها و نقشه‌های مختلف می‌پردازد.

اطلاعات مربوط به فصل‌های مختلف بازی ایج اف امپایرز 4 به‌زودی منتشر خواهد شد. هر یک از فصل‌ها دارای محتوا‌های جدید و پاداش‌هایی خواهند بود که به‌مرور در دسترس قرار می‌گیرند. در قالب Ranked Seasons می‌توانید برای دستیابی به رتبه‌های بالاتر با دیگر بازیکنان رقابت کنید. Seasonal Events شامل چالش‌های داخل بازی هستند که با انجام آن‌ها پاداش دریافت می‌کنید. برنامه‌های آتی استودیو Relic Entertainment را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

بازی Age of Empires 4 ایج اف امپایرز 4

فصل دوم بازی Age of Empires 4 تا پیش از ماه جولای منتشر می‌شود

استودیو رلیک اینترتینمنت به‌زودی محتواهای تازه بازی Age of Empires IV را نمایش خواهد داد. بر این اساس با چالش‌های موجود در فصل اول بازی مذکور و پاداش‌هایی که در صورت کامل کردن آن‌ها می‌توانید دریافت کنید، آشنا می‌شوید.

همان‌طور که قبلا اعلام شده بود، در قالب آپدیت فصل اول بازی ایج اف امپایرز 4، تغییرات متعددی به‌منظور ایجاد تعادل و بهبود تجربه این اثر اعمال خواهد شد. به این واسطه مواردی از جمله کلید‌های میان‌بر اصلاح شده و می‌توانید تجربه‌ای بهتر از قبل داشته باشید. لیست کامل تغییرات در زمان انتشار آپدیت بازی Age of Empires 4 در اواخر هفته منتشر خواهد شد.

در کنار موارد گفته شده بالا، در قالب فصل اول بازی ایج اف امپایرز 4، چالش Advanced Combat Art of War ارائه می‌شود که شما را برای سناریوهای پیچیده جنگی آماده می‌کند. همچنین نقشه جدیدی به اسم MegaRandom در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

نظر شما در مورد محتواهای تازه بازی Age of Empires 4 چیست؟ آیا توانسته‌اند نظر شما را به خود جلب کنند؟ تا‌کنون بازی Age of Empires 4 را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.