نسخه ایکس باکس بازی Age Of Empires 4
محمد صادق شجاعی

نسخه ایکس باکس بازی Age Of Empires 4 به زودی منتشر خواهد شد

محمد صادق شجاعی 20 دی 1400 بدون دیدگاه
542 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در فروشگاه مایکروسافت اسم رمز محصول جدیدی کشف شده است که از انتشار نسخه ایکس باکس بازی Age Of Empires 4 خبر می‌دهد.

ALumia_Italia یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر است که همواره به بررسی Insider Hub محصولات مختلف مایکروسافت پرداخته و اسم رمز آن‌ها را اعلام می‌کند. او اخیرا توییتی در صفحه خود منتشر کرده که از اضافه شدن محصولی با اسم رمز XIP_CAR_JANUARY_2022 به فروشگاه Microsoft خبر می‌دهد. بر این اساس او اعلام کرده است که بازی Age Of Empires 4 در دسترس کاربران کنسول‌های ایکس باکس قرار خواهد گرفت.

این امر از آن جهت بوده که «CAR»، مخفف «CARDINAL»، اسم رمز داخلی مایکروسافت برای بازی Age Of Empires 4 است. نسخه ایکس باکس این اثر تا‌کنون به صورت رسمی معرفی نشده است. با این حال عملکرد موفق نسخه کنسول بازی Microsoft Flight Simulator، ممکن است به انتشار نسخه ایکس باکس بازی Age Of Empires 4 ختم شود.

شرکت Sega مالکیت سازنده تازه‌ترین اثر سری Age Of Empires یعنی استودیو Relic را در اختیار دارد. مدتی پیش این شرکت خبر از همکاری خود با شرکت مایکروسافت داد. همچنین اعلام شد که «بازی بزرگ» بعدی این شرکت به صورت انحصاری برای کنسول‌های ایکس باکس منتشر خواهد شد. بر همین اساس می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک دارندگان پلتفرم Xbox قادر به تجربه اثر استراتژیک مشهور شرکت Microsoft باشند.

شرکت سگا در این باره گفته: «ما در حال حاضر یک رابطه تجاری بسیار نزدیک با مایکروسافت داریم. ما بازی‌های بزرگ آن‌ها را به صورت برون‌سپاری می‌سازیم و به عنوان یک شرکت ترد پارتی آثار بسیاری را در اختیار آن‌ها می‌گذاریم». تا‌کنون بازی‌هایی از جمله Halo Wars 2 و Age of Empires 4 با این روش ساخته و منتشر شده‌اند.

نسخه ایکس باکس بازی Age Of Empires 4

بازی Age Of Empires 4 با همکاری شرکت سگا ساخته شده است

بازی Age of Empires IV، به عنوان محصول مشترک استودیو‌های Relic Entertainment و World’s Edge، در تاریخ 28 اکتبر 2021 (6 آبان) برای کامپیوتر منتشر شد. این بازی در دوران قرون وسطای آغازین و قرون وسطای میانه جریان دارد. در قالب بازی مذکور می‌توانید چهار کمپین تک‌نفره، شامل حمله نورمن‌ها به انگلستان، جنگ‌های بین انگلستان و فرانسه، امپراتوری مغول و ظهور دوک‌نشین بزرگ مسکو را تجربه کنید. هشت تمدن موجود در بازی Age of Empires 4 عبارتند از: انگلیسی‌ها، چینی‌ها، مغول‌ها، خلافت عباسی، امپراتوری مقدس روم، مردم روس و سلطان‌نشین دهلی.

بازی Age of Empires IV مورد توجه بسیاری از مخاطبین و منتقدین قرار گرفته است. این اثر توانسته امتیاز 81 را در وب‌سایت متاکریتیک به خود اختصاص دهد. همچنین بازی مذکور جایزه بهترین بازی شبیه‌ساز/استراتژی رویداد The Game Awards 2021 را دریافت کرده است.

آیا بازی Age of Empires 4 را تجربه کرده‌اید؟ نظر شما در مورد نسخه ایکس باکس این اثر چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

 

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.