دانلود بازی Hyperviolent برای PC
دانلود بازی Hyperviolent برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hyperviolent برای PC

پارسی گیم 25 فروردین 1402 بدون دیدگاه
4,585 بازدید

دانلود بازی Hyperviolent برای کامپیوتر

ژانر شوتر اول شخص از تاریخدارترین و عمیق‌ترین ژانرها در صنعت گیم بوده و می‌توان ریشه‌های این بازی‌های اکشن دیوانه‌وار را از دهه 90 میلادی پیدا کرد. خیلی از گیمرها به شوترهای کلاسیک از این جهت علاقه دارند که درجه سختی بسیار بالا، گرافیک پیکسلی زیبا و استایلی که هیچ جای دیگر پیدا نمی‌شود را شامل می‌شود. به همین واسطه برخی از بازی سازان مستقل تصمیم گرفتند تا ادای احترام به آثار قدیمی کرده و بازی‌هایشان را با چاشنی‌های کلاسیک پر کنند. یکی از جدیدترین نمونه‌های درون بازار، عنوانی به نام Hyperviolent از استودیوی بازی سازی Terminist Arcade است. با این حال برخلاف بازی‌های ادای احترام کننده دیگری مانند Turbo Overkill و Ultrakill که بیشتر در حال نمایش Doom هستند، این بازی سعی داشته تا استایل بازی‌های مانند System Shock را به تصویر بکشد. این موضوع به خطی نبود مراحل بازی و داستان پیچیده‌اش مربوط است.

در جریان گیم پلی بازی Hyperviolent، شما می‌توانید ریشه‌های سبک مترویدوانیا را نیز پیدا کنید. گاهی اوقات به مکان‌های قفلی برخورد می‌کنید که برای دسترسی با آن‌ها، باید در مراحل دیگر به جستجوی یک کلید بپردازید. محدودیت بسیار زیادی هم در رابطه با مهمات و نیروها وجود دارد و باید کاملاً با احتیاط از آن‌ها استفاده کنید. در زمینه گرافیکی می‌توان به یکی از خیره کننده‌ترین و زیباترین بازی‌های سال نگاه کرد که به خوبی موفق به تصویر کشیدن حس و حال گیمینگ کلاسیک شده و که البته المان‌های بازی‌های مدرن را نیز درون خود شامل می‌شود. Hyperviolent از درجه سختی بالایی برخوردار بوده و دشمنان آن به این راحتی‌ها دست از سرتان برنمی‌دارند. اگر به تجربه شوترهای اول شخص علاقه دارید، Hyperviolent برای شما خواهد بود.

بازی Hyperviolent عنوانی در سبک شوتر اول شخص و اکشن است. این بازی با الهام گرفتن از آثار کلاسیک فراوانی از دهه 90 میلادی، سعی داشته تا حس و حالی متفاوت از سایر شوترهای جدید را به تصویر بکشد و در اکثر مواقع نیز در مسیر خود موفق بوده است. اگر به دنبال یک بازی هیجان انگیز و متفاوت هستید، Hyperviolent را به شما توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Forkscythe و Gloomwood را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Hyperviolent برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i5-7400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 960
DirectX: Version 9.0
Storage: 2500 MB available space
Sound Card: Yes

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i7-7700
Memory: 16 MB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1660
DirectX: Version 9.0
Storage: 2500 MB available space
Sound Card: Yes

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

HYPERVIOLENT is a brutal, old-school FPS in the style of classic sprite-based 3D games from the 1990s. After responding to a distress signal from Commodus Asteroid 27-C, a remote mining colony, you find yourself in the midst of an outbreak of violence among its inhabitants. You must unravel the secrets of the asteroid and the evil hidden deep within its mines as you seek an answer to the madness within its complex corridors.
Obliterate your foes with an extensive array of guns and melee weapons that can be dual-wielded in nearly endless combinations, and take the VIOLENCE to the next level. You are far from an invincible action hero however – manage your resources carefully, and be ever vigilant, for enemies can ambush you when you least expect it.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.