دانلود بازی Forkscythe برای PC
دانلود بازی Forkscythe برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Forkscythe برای PC

پارسی گیم 16 بهمن 1401 2 دیدگاه
9,872 بازدید

دانلود بازی Forkscythe برای کامپیوتر

با اینکه ژانر شوتر اول شخص همواره در حال پیشرفت و بروز شدن با گرافیک‌های مدرن است، ولی برخی از استودیوها هستند که به دنبال ادای احترام به آثار کلاسیک شوتر در دهه 90 میلادی بوده و آثار جالبی هم ارائه می‌کنند. یکی از جالب‌ترین نمونه‌هایی که به تازگی منتشر شده، عنوان با نام Forkscythe است. این بازی به دست تیم بازی سازی مستقل Forkscythe توسعه یافته و از نظر گیم پلی و ظاهری، دقیقاً شبیه چیزهایی است که گیمرها در دوران طلایی ژانر شوتر مانند DOOM تجربه می‌کردند.

دنیای بازی Forkscythe پر شده از شیاطین و اسکلت‌های خطرناکی که به دنبال نابودی جهان هستند و شخصیت اصلی بازی نیز وظیفه دارد تا جلو آن‌ها را بگیرد. با این حال چیزی که این بازی را از سایر آثاری که به بازی‌های دهه 90 ادای احترام می‌کنند متمایز کرده، نبود هیچ گونه اسلحه گرم درونش است. بله همان‌طور که از نام بازی مشخص است، شما باید به وسیله چنگان باغبانی ای که در دست دارید، به سوی دشمنان سرازیر شده و آن‌ها را سوراخ‌سوراخ کنید. مسیری که دشوار و تا حدی غیرممکن است.

گرافیک این بازی از عمد به صورت قدیمی و پوسیده طراحی شده تا آن حس و حال باستانی بازی‌های کلاسیک را برای مخاطبانش خلق کند. همان‌طور که در میدانی پر از موانع و دشمنان مبارزه می‌کنید، باید از سلاح‌های قابل اعتماد خود برای از بین بردن همه چیز در مسیر خود استفاده کنید. اما مراقب باشید؛ این جمجمه‌ها به راحتی از بین نمی‌روند. با گیم پلی ای سریع و دشوارهای چالش برانگیزش، Forkscythe شما را از ابتدا تا انتها روی لبه صندلی خود نگه می‌دارد. پس تجربه‌اش را از دست ندهید.

بازی Forkscythe عنوانی در سبک شوتر اول شخص و اکشن است. این بازی در اصل با گیم پلی و گرافیک قدیمی‌اش، در حال ادای احترام به بازی‌های شوتر کلاسیک بوده که زمانی بازار را تسخیر کرده بودند. پس اگر به اکشنی خشن و نفس گیر که با دیگر بازی‌ها نیز متفاوت است علاقه دارید، همین حالا Forkscythe را دانلود و تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Graven و Gloomwood را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Forkscythe برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-3470 or AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050 or AMD Radeon RX 560
DirectX: Version 11
Storage: 300 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Are you ready to test your skills and bravery in the ultimate horror action game? Introducing Forkscythe, a retro FPS unlike any other. Set in a nightmarish world overrun by attacking skulls, you’ll need quick reflexes and strategic thinking to survive.
As you fight your way through an arena filled with obstacles and enemies, you’ll need to use your trusty weapons to cut down everything in your path. But be careful – these skulls won’t go down easily. With fast-paced gameplay and challenging difficulty, Forkscythe will keep you on the edge of your seat from start to finish.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    چرا باید ۹۰ گیگ باشه؟ :/

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Mmd در پاسخ به رضا

      مهمان

      امان از چشم هایی که دیگر سو ندارد ۹۰ مگه استاد