دانلود بازی Turbo Overkill برای PC
دانلود بازی Turbo Overkill برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Turbo Overkill برای PC

پارسی گیم 10 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
4,548 بازدید

دانلود بازی Turbo Overkill برای کامپیوتر

ژانر تیراندازی اول شخص از کلاسیک‌ترین و محبوب‌ترین سبک‌های صنعت گیم به شمار می‌رود. این بازی‌ها در دهه 90 میلادی حکومت خود را آغاز کرده و به واسطه عناوینی مانند DOOM و Wolfenstein توانستند به سرعت تبدیل به مهم‌ترین سبک صنعت گیم شوند. حال که سال‌ها از آن دوره گذشته، شاهد پیشرفت و عبور از ظاهر قدیمی بازی‌های شوتر کلاسیک هستیم. شوترهای مدرن با گرافیک‌های پیشرفته خود، دیگر آن حس و حال کارتونی و خشن قبل را به مخاطب القا نمی‌کنند. با این حال بازی Turbo Overkill از استودیوی Trigger Happy Interactive آمده تا آن حس شوترهای کلاسیک را دوباره برگرداند.

شما در نقش Johnny Turbo بازی خواهید کرد. او مسئولیت پاک‌سازی شهر پارادایس را بر عهده گرفته است. این شهر سایبر پانکی، توسط هوش مصنوعی شروری کنترل می‌شود که کنترل ربات‌های مخربی را به دست گرفته است. شخصیت اصلی بازی به اسلحه‌های غول‌آسا و یک پای اره برقی دسترسی داشته و هیچ چیزی قرار نیست جلوی او و امنیت شهر مورد علاقه‌اش قرار بگیرد. بازی Turbo Overkill یک ادای احترام واقعی به شوترهای کلاسیک دهه 90 میلادی محسوب می‌شود که از تمامی کلیشه‌های بامزه این ژانر استفاده می‌کند. از دیالوگ‌های خنده دار تا اسلحه‌هایی که اصلاً با عقل جور در نیامده، با این حال بسیار مؤثر هستند.

همان‌طور که اشاره کردیم، شخصیت اصلی ما به عنوان پا یک اره برقی داشته که می‌توان استفاده‌های جالب و مفیدی از آن کرد. شما می‌توانید در سطح محیط بازی سر خورده و با پای اره برقی خود، دشمنان را تکه پاره کنید. هر چه که در بازی جلوتر بروید، اسلحه‌های دیوانه‌وارتری در اختیارتان قرار خواهد کرد. از موشک‌های کوچکی که از دستتان شلیک شده تا قلابی که می‌توانید از سطوح مختلف آویزان شوید. درجه سختی بالای Turbo Overkill باعث شده تا یک نمونه کاملاً طبیعی و واقع‌گرایانه از شوترهای کلاسیک را به ما ارائه کند. سرعت و هیجان بالای بازی، از Turbo Overkill یکی از بهترین شوترهای سال را ساخته است.

بازی Turbo Overkill یک تیراندازی اول شخص بسیار هیجان‌انگیز است. این بازی ادای احترامی به شوترهای کلاسیک دهه 90 میلادی داشته و این موضوع را می‌توان به وضوح در گیم پلی چالش برانگیز، گرافیک کارتونی و جذاب و اسلحه‌های عجیب و غریبش به خوبی مشاهده کرد. طرف‌داران این مدل بازی‌ها به هیچ وجه نباید تجربه Turbo Overkill را از دست بدهند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Deathloop و Postal 4 No Regerts را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Turbo Overkill برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3 6100 / AMD X4 750K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670 (2GB)
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 64-bit or higher
Processor: Intel Core™ i5-2400 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 650 or AMD Radeon™ equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Heavily inspired by some of the all-time greats like Doom, Duke Nukem and Quake, with stunning cyberpunk visuals, Turbo Overkill is the most savage FPS ever released by Apogee. You play as half-metal, half-human, half-crazy Johnny Turbo, augmented with hidden arm rockets and a chainsaw that extends from your lower leg allowing you to kick-slice enemies wide open.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.1 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.