دانلود بازی Absolute Tactics Daughters of Mercy برای PC
دانلود بازی Absolute Tactics Daughters of Mercy برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Absolute Tactics Daughters of Mercy برای PC

پارسی گیم 10 مهر 1401 بدون دیدگاه
2,035 بازدید

دانلود بازی Absolute Tactics Daughters of Mercy برای کامپیوتر

یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌ها در دنیا، انیمه‌های ژاپنی هستند که طرفداران بسیاری داشته و همین موضوع پای آن‌ها را به سایر سرگرمی‌ها مانند بازی‌های ویدیویی نیز باز کرده است. امروزه شاهد بازی‌های بسیاری هستیم که با سبک و سیاق انیمه‌ها در ژانرهای مختلف منتشر شده و تجربه لذت بخشی را به خورد بازیکنان می‌دهند. بازی Absolute Tactics Daughters of Mercy از استودیو Curious Games عنوانی در سبک استراتژیک و تاکتیکی بوده که دنیایی وسیع و سرگرم‌کننده را با گرافیک انیمه شکل و زیبا برای ماجراجویی، نبرد و حل معما در اختیار شما قرار خواهد داد.

بازی مملو از نقشه‌های مختلفی بوده که هر کدام روایت داستانی متفاوتی دارند. برای تجربه بازی سه سطح سختی طراحی شده که پس از اتمام آن با هر کدام، سطح نهایی یعنی Hardcore نیز باز می‌شود تا چالشی واقعی را مقابل شما بگذارد. گیم پلی تلفیقی از بازی‌های نقش‌آفرینی و همچنین استراتژیک نوبتی است که در برخی از سناریوها فقط کنترل چند قهرمان با قابلیت‌های ویژه را در دست گرفته و در برخی نقشه‌های وسیع‌تر، کنترل سپاه و ارتشی بزرگ را خواهید داشت. گیم پلی با نبردهای نوبتی و تاکتیکی پیش می‌رود و برنامه‌ریزی و داشتن تاکتیک کلید موفقیت خواهد بود.

وجود 21 کلاس مختلف در بازی که امکان تلفیق آن‌ها با یکدیگر نیز وجود دارد گزینه‌های متعدد و متنوعی را برای تجربه بازی در اختیارتان قرار می‌دهد. کاراکتر اصلی شما Huxley نام داشته که در کنار سگ وفادارش Max گروهی از متحدان را دور هم جمع کرده تا به نبرد در برابر ارتش شروری که به محل زندگی آن‌ها حمله کرده بروند. به جز مبارزات جذاب، عبور از موانع، تله‌ها و پازل‌ها نیز بخش دیگری از بازی محسوب می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Coromon را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Absolute Tactics Daughters of Mercy برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-650 | AMD Phenom II X4 965
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX10 graphics adapter with 512 MB VRAM
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Absolute Tactics: Daughters of Mercy is a vibrant, turn-based RPG adventure that puts a modern spin on classic tactics-style games. Featuring a diverse cast of characters, enormous boss monsters, and a dark world embroiled in war, Absolute Tactics: Daughters of Mercy plunges players right into the action as our hero Huxley and his dog Max build their team of friends and allies to defend their home against a mysterious invading army.
Control your units and make use of their unique traits to dominate your enemies with masterful strategies which take advantage of unit placement, varied attack patterns, and skills that are as unique as each character. A vast array of deadly enemies, traps, puzzles and obstacles await to challenge you on your adventure.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.