لوگو بازی EA Sports FC
یحیی رحیمی

لوگو رسمی بازی EA Sports FC رونمایی شد

یحیی رحیمی 18 فروردین 1402 1 دیدگاه
937 بازدید

شرکت الکترونیک آرتز رسماً از لوگو و زمانی معرفی نسخه جدید سری بازی شبیه‌ساز فوتبال رونمایی کرد. سری بازی FIFA با تغییر اسم به EA Sports FC، شروع تازه‌ای را تجربه خواهد کرد. شرکت EA با عدم تمدید قرارداد با فدراسیون جهان فوتبال، تصمیم به تغییر اسم گرفت و قرار است در تیر ماه امسال از بازی فوتبالی خود به طور کامل رونمایی کند.

شرکت EA در حال آماده‌سازی برای رونمایی از بازی جدید است. اولین تیزر کوتاه از EA Sports FC منتشر شده و لوگو رسمی این بازی را نشان می‌دهد. الکترونیک آرتز بازی جدید را یک پلتفرم برای خلق، نوآوری و رشد تجربه‌های جدید فوتبال معرفی کرده است. این بازی است که قرار است جایگزین FIFA 23 شود و در ادامه سال منتشر خواهد شد. الکترونیک آرتز امیدوار است بتواند با تغییرات اساسی، طرفداران قدیمی را حفظ کند و به نوآوری و خلق تجربه‌های نو ادامه دهد.

نیک ولادیکا در مورد بازی جدید نوشت: «ما میراث سی سال رهبری و خلق تجربه‌های تاریخی با جامعه طرفداران جهانی فوتبال را ادامه می‌دهیم. بازی EA Sports FC یک سمبل و نماد برای ورزش خواهد بود، نمادی برای تغییر و نوآوری و ما هیجان‌زده‌‌ایم که آینده این سری را در ماه ژوئیه به طرفداران نشان دهیم.» بازی جدید شرکت الکترونیک آرتز همچنان ویژگی‌های سابق را خواهد داشت و تغییر برند از فیفا به ای اسپورتس اف سی، تغییری در ترکیب لیگ‌ها و مسابقات اروپایی ایجاد نمی‌کند.

لوگو بازی EA Sports FC

لوگو بازی EA Sports FC

طرفداران فوتبال می‌توانند همچنان از لیگ جزیره انگلستان، لالیگا، بوندس لیگا آلمان، سری آ ایتالیا، لیگ فرانسه و ده‌ها لیگ معتبر اروپایی و جهانی استفاده کنند. تیم‌ها، برندها و ورزشکاران ویژه نیز همچنان برجای خود مانده‌اند. در عین حال فدراسیون جهانی فوتبال به انتشار بازی FIFA جدید ادامه می‌دهد. جیانی اینفانتینو، مدیرکل فیفا، گفته بود که بازی FIFA 25 و فیفاهای بعدی، بهترین بازی ورزشی برای هر دختر و پسری خواهد بود. مشخص نیست چه شرکتی وظیفه تولید بازی بعدی این سری را برعهده گرفته است.

اینفانتینو در مورد پروژه جدید گفته بود که بازی بعدی FIFA بهترین اثر فوتبالی است که برای طرفداران ساخته و منتشر می‌شود و این اسم همچنان پایدار خواهد ماند و «بهترین» خواهد بود. لوگو جدید بازی EA Sports FC با الهام از پولیگان‌هایی تشکیل شده که یک بازی ویدیویی سه‌بعدی را می‌سازند. این لوگو قرار است روی طراحی منوهای بازی تأثیر بگذارد و به‌نوعی سبک طراحی تازه‌ای را خواهیم دید. شرکت EA همچنان امتیاز لیگ قهرمانان اروپا و لیگ قهرمانان بانوان را در اختیار دارد و قرار است که ویژگی‌های تازه‌ای در بازی جدید گنجانده شود. منتظر معرفی رسمی آن در تابستان امسال باشید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مصطفی

    مهمان

    عالی میدونستم امسال فیفا ادامه نمیده با قرارداد جهانی امیدوارم حرفایی ک میزنن بهش عمل کنن

    پاسخ دهید