کریر مود فیفا 23
یحیی رحیمی

قابلیت‌های کامل کریر مود فیفا 23 اعلام شد: کنترل مربیان واقعی

یحیی رحیمی 11 مرداد 1401 بدون دیدگاه
5,163 بازدید

استودیو EA Sports جزئیات و تغییرات کامل کریر مود فیفا 23 را اعلام کرد. شماره جدید سری بازی FIFA با تمرکز روی جام جهانی قطر و رقابت‌های ملی منتشر می‌شود و اولویت EA استفاده از تمام ویژگی‌های برند فیفا است؛ اما کریر مود همچنان با ویژگی‌های جدید مزین شده است. تریلر جدید در کنار مطلب مفصلی، تمامی آنچه لازم است در مورد کریر مود FIFA 23 بدانید را شرح می‌دهد.

کریر مود فیفا 23 طبق آخرین اخبار بازی، تورنمنت‌های جهانی مختلفی از جمله یوفا چمپیونز لیگ، لیگ اروپا، کوپا لیبرتادورس، لیگ جزیره، بوندس‌لیگا، لالیگا و ده‌ها لیگ حرفه‌ای دیگر را پشتیبانی می‌کند. الکترونیک آرتز این بخش پرطرفدار را به سمت مربیگری فوتبال نزدیک کرده و با ارائه قابلیتی به نام Playable Highlights به گیمرها اجازه می‌دهد تا لحظات مهم مسابقه را بدون تجربه کامل مسابقه کنترل کنند و در نتیجه لازم نیست در تمامی مسابقات شرکت کنید.

این ویژگی جدید بدین صورت عمل می‌کند که نقاط قوت و ضعف هر دو تیم را بررسی می‌کند و بر اساس آن‌ها، لحظاتی مهم پیش می‌آورد. بازی‌کننده اگر درست عمل کند، می‌تواند به گل برسد یا اینکه از گل حتمی جلوگیری کند. این حالت به فاکتورهای مختلفی از جمله میزان قدرت تیم و آمادگی جسمی و روانی آن‌ها بستگی دارد. این ویژگی در هر دو بخش مربیگری و کنترل بازیکن استفاده شده است.

کریر مود فیفا 23

مربیان واقعی در کریر مود فیفا 23

منو کریر مود فیفا 23 به منو دیگر بخش‌ها نزدیک شده و طراحی آن کاملاً تغییر پیدا کرده است. هدف از این کار، ارائه تجربه‌ای یکسان بوده و به این شکل می‌توانید اطلاعات بیشتری دریافت کنید و به‌راحتی بتوانید تنظیمات مختلف را جستجو کنید. EA همچنین قابلیتی به نام «لحظات پویا» به کریر مود FIFA 23 اضافه کرده است. این لحظات حالت سکانس‌های سینمایی دارند که رابطه میان مربی و بازیکن را نشان می‌دهد. این لحظات به فعالیت گیمر وابسته است؛ برای نمونه وقتی یک بازیکن خریده می‌شود، مربی برای خوش‌آمد گویی در تمرینات به سراغ او می‌رود و با او گپ می‌زند.

توسعه‌دهندگان فرمت مسابقات دوستانه پیش فصل را هم تغییر داده‌اند. هشت تیم قرار است سه بار مسابقه دهند تا بتوانند لیگ را با آمادگی شروع کنند. تنها برنده رقابت می‌تواند جایزه را دریافت کند و در نتیجه جایزه نهایی افزایش یافته است. تعداد فایل ذخیره نیز به 17 عدد افزایش یافته است و آزادی عمل بیشتری هنگام ذخیره بازی خواهید داشت. تغییرات کریر مود فیفا 23 همچنان ادامه دارد و همراه پارسی گیم باشید.

یکی از مهم‌ترین درخواست‌های بازی‌کنان در طی چند سال اخیر، امکان کنترل مربی‌های واقعی بوده است. FIFA 23 بالاخره 350 مربی واقعی از جمله 30 سرمربی شناخته‌شده را اضافه کرده و دیگر لازم نیست حتماً شخصیت خود را بسازید. می‌توانید گواردیولا یا خوزه مورینیو را به دست بگیرید و حتی باشگاه دیگری برای شروع انتخاب کنید. بخش تحلیل خرید و فروش بازیکن از جمله تغییرات دیگر بازی به حساب می‌آید. این بخش به شما اجازه می‌دهد تا تحلیل کاملی از امکان خرید یا عدم خرید بازیکن دریافت کنید.

کریر FIFA 23

تغییرات کریر FIFA 23

تحلیل خرید و فروش بازیکن باعث می‌شود تا بتوانید کنترل بهتری روی بودجه داشته باشید و از لحاظی شبیه Football Manager 22 است. بخش نقل و انتقالات هم انیمیشن‌های تازه‌ای دریافت کرده و حتی ممکن است تنش میان دو طرف افزایش یابد و باعث شود تا مذاکرات به نقطه‌ای حساس برسند و دیگر قرار نیست هر پیشنهادی که مطرح کنید؛ سریعاً قبول یا رد شود. بخش کنترل بازیکنان در کریر مود FIFA 23 ویژگی‌هایی مانند شخصیت‌پردازی بازیکن و همچنین فعالیت‌های خارج از زمین فوتبال دریافت کرده است.

بازی فیفا 23 روز 8 مهر ماه برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر منتشر می‌شود. گفتنی است. نسخه کامپیوتر FIFA 23 از تمامی ویژگی‌های جدید پشتیبانی می‌کند.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.