اینفانتینو FIFA 25
یحیی رحیمی

اینفانتینو: FIFA 25 بهترین بازی ورزشی برای هر دختر و پسری است

یحیی رحیمی 26 اسفند 1401 4 دیدگاه
10,165 بازدید

فدراسیون جهان فوتبال با اتمام قرارداد با شرکت الکترونیک آرتز به فکر ساخت بازی جدید فیفا افتاده است. جیانی اینفاتینو، مدیرکل فیفا، می‌گوید که بازی جدید این سری که احتمالاً FIFA 25 خواهد بود، «بهترین بازی ورزشی برای هر پسر و دختری» خواهد بود. شرکت EA از سال آینده، شبیه‌ساز فوتبالی خود را با نام EA Sports FC و تغییرات متنوع منتشر خواهد کرد.

شرکت EA Sports پس از چندین دور مذاکره با سران فدراسیون جهانی فوتبال به نتیجه نرسیدند. این فدراسیون درخواست مبلغ بسیار زیادی برای حق امتیاز استفاده از اسم فیفا و همچنین رقابت‌های ملی مانند جام جهانی را داشت. مدیرعامل EA‌ در نهایت پیشنهاد فیفا را رد کرد و تصمیم گرفت تا از اسم دیگری استفاده کند. EA Sports FC بازی جدید این شرکت خواهد بود و ازآنجایی‌که محدودیت‌های فیفا برداشته شده است، امکان ساخت بازی‌ای متفاوت وجود دارد.

فدراسیون فیفا در سوی دیگر برای ایجاد یک بازی تازه با نام FIFA تلاش می‌کند. این بازی قرار است رقیب بازی شرکت EA شود. گزارشگر نشریه تایمز، نقل‌قولی از اینفانتینو منتشر کرده است. وی برای سومین بار به‌عنوان مدیرکل فیفا انتخاب شد و گفته است که خبرهایی در مورد بازی فوتبالی جدید آن‌ها به‌زودی اعلام خواهد شد. وی در مورد بازی‌های جدید سری فیفا گفت: فیفا جدید از جمله FIFA 25، FIFA 26 و… همیشه بهترین بازی ورزشی برای هر دختر و پسری خواهد بود. خبرها به‌زودی از راه خواهند رسید.»

بازی FIFA 25 فیفا

بازی FIFA 25 به‌زودی معرفی می‌شود

شرکت EA در طی چند سال اخیر، تغییر خاصی در بازی فوتبالی خود نداده است. هر نسخه از این بازی با ارائه روندی مشابه منتشر می‌شود و هدف این شرکت به درآمدزایی از طریق پک‌های آلتیمت تیم تبدیل شده است. این مسئله هسته اصلی بازی را به حاشیه برده است. در حالی که سری بازی PES که با اسم eFootball‌ شناخته می‌شود، افت کرده است؛ ورود یک رقیب جدید از سوی فیفا می‌تواند به نفع طرفداران فوتبال باشد. گفتنی است بازی UFC نیز رقیبی است که قرار است امسال منتشر شود و در اصل یک بازی فوتبالی مشابه بخش آلتیمت تیم فیفا است.

بازی FIFA 23‌ آخرین نسخه از سری بازی فوتبالی الکترونیک آرتز است که با این اسم منتشر می‌شود. مدیرعامل EA معتقد است که فیفا تنها یک واژه روی کاور بازی است و تأثیری روی محتوا نخواهد داشت. او معتقد است که حذف لایسنس بازی، تأثیر مثبت روی بازی بعدی خواهد گذاشت. احتمال آنکه EA Sports FC به‌صورت رایگان منتشر شود هم وجود دارد. مدیرکل فیفا اطلاعاتی از بازی فوتبالی جدید ارائه نکرده است. توسعه یک بازی شبیه‌ساز از ابتدا کار ساده‌ای نخواهد بود و باید دید که این فدراسیون چه تدبیری اندیشیده است.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    ج

    مهمان

    حالا چرا 25 ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    WalleR

    مهمان

    اینفانتینو فکر میکنه که بازی سازی کار آسونیه و با زدن دوتا دکمه کار تمومه ! ولی در اصل مشکلات زیادی داره
    امیدوارم فیفای جدید بازی خوبی بشه و EA یه رقیب سرسخت داشته باشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    sadra

    مهمان

    یعنی لیگ ایران هم در بازی جدید هست

    پاسخ دهید
    • Avatar

      حامد در پاسخ به sadra

      مهمان

      معلومه ک نه