fifa-20-fut-birthday-players
یحیی رحیمی

FIFA 20 تولد Ultimate Team را با FUT Birthday جشن می گیرد

یحیی رحیمی 9 فروردین 1399 بدون دیدگاه
1,311 بازدید

یکی از بخش های جذاب سری بازی FIFA به نام FUT Birthday بالاخره منتشر شده است. این بخش تولد حالت Ultimate Team و ورود آن را به بازی جشن می گیرد. به طور فنی بگوییم این بخش جدید هفته پیش باید منتشر می شد اما با توجه به مشکلاتی که ویروس کرونا پدید آورده است، این هفته در دست طرفداران قرار گرفته است. به هر حال FUT Birthday آیتم ها و چالش های جدیدی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد که می تواند حسابی آن‌ها را سرگرم کند.

بزرگ ترین تغییر این آپدیت مربوط به توانایی های بازیکنان است. اگر بازیکنی مثل ام باپه چندان در نظر شما قدرتمند نبود، حالا ویژگی مهمی به او اضافه شده است و می تواند با پای غیر تخصصی اش نیز مانند دیگر پایش شوت بزند و پاس دهد. به هر حال این بازیکن همین طور هم فوق العاده خطرناک بود و حالا فکرش را کنید که یک پای غیر تخصصی قدرتمند نیز داشته باشد!

علاوه بر ام باپه، بازیکنان دیگری مانند تئو هرناندز نیز ویژگی های جدیدی دریافت کرده اند و حالا حرکات آن‌ها بسیار حرفه ای تر شده است. EA همچنین یک سری بازیکن جدید به بازی اضافه کرده است که می توانید آن را از طریق SBC ها دریافت کنید. در بخش چالش ها نیز می توانید لوکاس پاکوتا و کریم بلعربی را دریافت کنید. البته دریافت کارت بلعربی چندان آسان نخواهد بود.

FUT-Birthday

در مورد حالت SBC نیز باید گفت که از این به بعد می توانید با معاوضه دو بازیکن با امتیاز 85 یک کارت مسعود اوزیل دریافت کنید. هر چند که در روزهای آینده بازیکنان بیشتری دریافت خواهید کرد. یادتان باشد که حتما به این پیشنهادات نگاهی بیندازید. اگرچه EA با هر رویداد یک سری بازیکن را اضافه می کند، یک سری دیگر را نیز کنار می گذارد و تنها بازیکنانی مانند مسی و نیمار و رونالدو را در پک ها نگه می دارد تا آن‌ها را بفروشد.

FIFA 20 در حال حاضر روی پلتفرم های PC، PS4 و Xbox One در دسترس است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.