تیر در بازی God of War Ragnarok
محمد صادق شجاعی

God of War Ragnarok آخرین حضور تیر در سری خدای جنگ نیست

محمد صادق شجاعی 9 فروردین 1402 بدون دیدگاه
1,397 بازدید

بن پرندرگاست، صداپیشه شخصیت تیر در بازی God of War Ragnarok (گاد اف وار رگناروک)، اعلام کرده که کار او با سری خدای جنگ به پایان نرسیده است.

داستان کریتوس و آترئوس در اساطیر نورس در قالب بازی تحسین‌شده God of War Ragnarok به پایان رسید. اما این به معنای به معنای عدم ادامه سری خدای جنگ نیست. این امر از آن جهت است که صدا‌پیشه کاراکتر تیر در بازی گاد اف وار رگناروک، به تازگی اشاره کرده است که بازی God of War Ragnarok آخرین حضور خدای جنگ نورس نبوده و آثار بیشتری از این مجموعه منتشر خواهد شد.

بر اساس اخبار منتشر شده، صداپیشه تیر یعنی بن پرندرگاست اخیرا در در پنل سری God of War در PAX East حضور داشته است. وی در این رویداد چنین گفته است: «گاد اف وار رگناروک آخرین باری نیست که تیر را می‌بینید». این اظهار نظر بن پرندرگاست موجب شده است که طرفداران و علاقه‌مندان سری خدای جنگ تصور کنند کار استودیو سانتا مونیکا با این مجموعه تمام تشده و بازی جدیدی در دسترس قرار خواهد گرفت.

استودیو Santa Monica پیش از این تایید کرده است که حماسه نورس یک سه‌گانه نبوده و این دوره از سری God of War با دو بازی به پایان رسیده است. به همین دلیل در صورت ادامه مجموعه مذکور باید انتظار به تصویر کشیده شدن نوع دیگری از اساطیر را داشته باشید.

تیر در بازی God of War Ragnarok

سریال God of War در حال ساخت است

به جز بازی ویدیویی، این احتمال وجود دارد بن پرندرگاست به حضور تیر در سریال اقتباسی از سری گاد اف وار اشاره کرده باشد. این سریال هم‌اکنون توسط شرکت آمازون در حال ساخت است. علی‌رغم عدم حضور تیر در بازی God of War، این امکان وجود دارد که سازندگان سریال خدای جنگ تغییراتی را در داستان اعمال کرده و خدای جنگ نورس را در فصل اول نشان دهند. حضور احتمالی بن پرندرگاست در سریال گاد اف وار باعث می‌شود که بازیکنان به ایفای نقش کریستوفر جاج به عنوان کریتوس امیدوار شوند.

از زمانی که شایعات مربوط به ساخت سریال اقتباسی از سری God of War منتشر شد، افراد مختلف توسط طرفداران به عنوان گزینه‌های مناسب برای نقش کریتوس معرفی شده‌اند. بسیاری از افراد از جمله کریستوفر جاج، امیدوار هستند که بازیگر نقش کریتوس در دو بازی اخیر خدای جنگ برای حضور در سریال انتخاب شود. از بین سایر افرادی که مناسب ایفای نقش کریتوس هستند، می‌توان به دیو باتیستا و تریپل اچ اشاره کرد.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.